Naiset jättävät AINA ravintolassa annoksestaan syömättä, olette suuria ruokahävikin tuottajia!
Mikä on sinun_paskavammainen tekosyysi aina jättää syömättä???
Kommentit (29)
Minä ainakin menen ravintolaan vain niin nälkäisenä että jaksan syödä sen annoksen aina kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Syön joka arkipäivä työlounaan ravintolassa sekaseurueessa. Kyllä te naiset vaan jätätte.
Valitettavasti on pakko, koska annokset ovat liian isoja. Sitten on eri asia, jos ruuan saa ottaa lautaselle itse.
Aika hyvin kuitenkin tyhjentävät, mitä on täältä luettuja uimarantaraportteja uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun_paskavammainen tekosyysi aina jättää syömättä???
p*skavammaisjankkaaja näköjään päässyt taas kotilomille.
Ja mitähän ovat nämä ravintolat joiden annoksia ei muka jaksa syödä loppuun? Kuulostaa aivan superhypermegapizzalta 60cm halk. kilolla juustoa.
En jätä ikinä ellei ole oikeasti pahaa. Se vasta kurjaa onkin kun annos on niin pieni että Hesen kautta mentävä kotiin.
Käynyt useamman kerran noin.
N 163/ 55
Jaa, kyllä minä syön annoksen loppuun. Ja kyllä miehetkin jättävät ruokaa syömättä, olen joskus tehnyt tarjoilijan töitä ja huvitti aina kun ne pari papua pihvin vieressä olivat aina koskemattomia, oikeastaan kaikki kasvikseen viittaavakin on joillekin myrkkyä!😄