Naiset jättävät AINA ravintolassa annoksestaan syömättä, olette suuria ruokahävikin tuottajia!
Mikä on sinun_paskavammainen tekosyysi aina jättää syömättä???
Kommentit (29)
Tilatkaa se juustosalaatti, koska siitä lämpimästä ruoasta jätätte aina puolet!
En ikina jata ruokaa lautaselle ja jos aviomies jattaa niin tyhjennan senkin lautasen. Waste not, want not.
Maha vetää sen verran kuin vetää. Eri asia, jos ruoan on ottanut itse.
No miksi niistä annoksista tehdään niin valtavia jos aina tulee hävikkiä? Ei se naisten syy ole jos eivät halua tunkea itseään ruokaa ähkyyn asti
Niin jätänkin puolet syömättä - ja otan loput mukaan. Syön sitten myöhemmin.
Tarjoilijana tiedän että tämä vaan vuodesta toiseen on fakta.
PS
Ja ihan turha servietillä peittää sitä syömätöntä puolikasta!
Viimeksi viereisessä pöydässä mies jätti täyden ruokalautasen ja häipyi. Maistoi vaan.
Mä syön aina kaikki ja yleensä vielä miehen/ lapsen annoksestakin loput. Oon läski.
Syön joka arkipäivä työlounaan ravintolassa sekaseurueessa. Kyllä te naiset vaan jätätte.
Lastenannosten lisäksi pitäisi ottaa käyttöön joku "pieni aikuisten annos" tai jopa miesten annosta halvempi naisten oma annos.
Tarjoilijana voisit miettiä, miksi ravintolassasi on saatavilla vain niin isoja annoksia, että normaali nainen ei jaksa syödä niitä kokonaan. On ihan turha kysyä, onko annos iso, kun kaikki pääruoka-annokset ovat liian isoja keskivertonaiselle.
Kerran söin lautasen tyhjäksi ja tarjoilija (mies) kuittaili siitä jotain... Ilmeisesti hänen mielestä olin naiseksi syönyt liikaa.
Olen aina ollut siät mieltä että myös aikuisilla pitäisi oll amahdollista tilata pieni annos. Siinä ei ole mitään mieltä että 50-kiloinen nainen ahtaisi saman määrän ruokaa kuin 100-kiloinen mies. Ja sekin on väärin että naiset joutuvat maksamaan ruoasta jota eivät syö ihan vaan jotta ravintolat tienaisivat enemmän rahaa.
Mä en jätä, paitsi sillon, jos ruoka on huonoa. Tätä sattuu ääriharvoin.
Todellakin. Ei sellaista naisasiakasta, jolta ei jotakin jäisi.
Miksi tilaatte lasagnea jos tiedätte ettette jaksa?