Kun mies saa pakit vs kun nainen saa pakit
Oletteko huomanneet, että kun mies saa pakit naiselta, alkaa naisen haukkuminen/syyllistämien; ”l*tka!” / ”etpä tiedä mitä menetät”. Eli miehen mielestä syy on automaattisesti naisessa.
Kun taas nainen saa pakit mieheltä, nainen ajattelee ”ja taaskaan en kelvannut, mikähän mussa on vikana? Olen liian ruma ja lihava, en saa koskaan ketään.”
Kommentit (49)
Jotenkin kuvaavaa on, että ap ei pyytänyt miehiltä kokemuksia pakkeja saaneista naisita, vaan hän omine nokkinensa päätti, että naiset muka etsisivät syytä itsestään. Ei ole ollenkaan todellisuutta tuo mielikuva.
Olen nainen. Olen antanut pakkeja vain koska olen parisuhteessa ollut jo 10 vuotta onnellisesti saman mieheen kanssa. Ne hetket kun vietin sinkkuna iskin itse miehet joista pidin ja ihan mukavia ja ujoja olivat kaikki. Nykyisenkin kohdalla minä tein ekat liikkeet, jos oisin odottanut niin odottaisin varmaan vieläkin. Jännä kyllä vaikka miehille näyttää tuon sormuksen sormessa niin silti tulee lesbo kommenttia, haluaako miehet sitten pettävän naisen?
Kävin viime kesänä treffeillä 22v hoikan lapsettoman naisen kanssa. En tuntenut kemiaa hänen kanssaan joten vastasin hänen 2.treffipyyntöön kieltävästi. Hän ei vastannut enää mitään whatsapissa ja poisti minut tinderin mätseistä.
Myöhemmin huomasin että hän yritti monta kertaa tykätä mun tinder-profiilista uudestaan. Kerran sitten ajattelin myötätunnosta mätsätä hänen kanssaan uudestaan ja mitä teki hän? Hän poisti mut mätseistä :D Hän selvästi harmistui pakeista niin paljon että halusi mätsätä mun kanssa ihan vain saadakseen poistaa mut mätseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt ilmiöön. Mutta olen kohdannut jonkin verran sitä, että pakkeja on täytynyt perustella eikä syyksi ole kelvannut "en vain ole kiinnostunut sinusta romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä". Pariin otteeseen on tullut ihan hirveää vänkäämistä, johtuuko pakit siitä, että mies olisi liian köyhä, liian lyhyt, liian jotain muuta. Mutta kun kyse ei ole mistään konkreettisesta asiasta, vaan siitä että en vain ole kiinnostunut.
Tulee sellainen olo, että olisi ihan velvollisuus ottaa mies parisuhteeseen tai vähintäänkin harrastaa seksiä, jollei ole jotain yksilöityjä, konkreettisia perusteluja miksi ei. Viihdyn hyvin sinkkunakin, enkä ymmärrä miksi koko ajan pitäisi pyrkiä aktiivisesti suhteeseen vaikka sitten jonkun "ihan ok" tapauksen kanssa.
Itse ainakin haluaisin tietää, jos teen kerrasta toiseen jotain virheitä, jotka torppaavat naisen kiinnostuksen. Hankala kehittyä, jos ei saa palautetta
En oikein ymmärrä tätä ajatuskulkua. Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta ei se sinänsä tarkoita sitä että teet jotain väärin tai että sinussa on jotain vikaa. Et vaan herätä mielenkiintoa ja mitään tuntemuksia siinä toisessa ja enpä usko, että millään tempuilla tai muutoksillakaan viehettäisit. Siis jos käytös ja ulkonäkö on siistiä ja normaalia.
Tuossa olet niin väärässä, kuin olla jo voit. Nimenomaan niillä tempuilla ja muutoksilla saadaan se naisen mielenkiinto voitettua. Sitä kutsutaan viettelemiseksi, ettei nainen aluksi ole niin kiinnostunut, mutta ajan kuluessa alkaa kiinnostus heräämään. Tosin tuo syyn jankkaaminen ei välttämättä ole se paras keino, vaan se pitäisi saada jotenkin hienovaraisemmin kaivettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä roskaväkipiireissä ap pyöriii, mutta tuollainen ei todellakaan ole yleistä, eikä koske todellakaan kaikkia miehiä. Eikä sen puoleen naisiakaan. Mutta miesvihaahan tässäkin on tarkoitus lietsoa.
En ole ap, mutta puhtaasti nettipalstojen (ja tämän foorumin) perusteella tuo on totuus. Naiset etsivät syytä itsestään ja koittavat tehdä asialle jotain, jos valittavat miehistä niin se valitus koskee yksittäistä miestä ja tämä tuodaan esille.
Jos mies saa pakit niin syy on naisessa, jos mies ei saa seuraa niin syy on kaikissa naisissa, jos mies valittaa naisista niin se koskee ihan kaikkia maailman naisia ehkä paria poikkeusta lukuunottamatta. "Miksi naiset on niin vaikeita/helppoja/tyhmiä/kranttuja..."
Nettipalstojen totuus. Pidän päivä päivältä naisia aina vain yksinkertaisimpina.
En ole koskaan vikitellyt naisia joten ei ole tullut pakkejakaan. Monen naisen kohdalla olen joutunut niin antamaan sillä en halua olla pettymyksen tai sydänsurujen aiheuttaja. Yksi naikkonen sai kyllä aikoinaan narrattua minut itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime kesänä treffeillä 22v hoikan lapsettoman naisen kanssa. En tuntenut kemiaa hänen kanssaan joten vastasin hänen 2.treffipyyntöön kieltävästi. Hän ei vastannut enää mitään whatsapissa ja poisti minut tinderin mätseistä.
Myöhemmin huomasin että hän yritti monta kertaa tykätä mun tinder-profiilista uudestaan. Kerran sitten ajattelin myötätunnosta mätsätä hänen kanssaan uudestaan ja mitä teki hän? Hän poisti mut mätseistä :D Hän selvästi harmistui pakeista niin paljon että halusi mätsätä mun kanssa ihan vain saadakseen poistaa mut mätseistä.
Tälläsiä ovat nykyajan lapsiaikuiset. Tulis se ydinsota tai muu romahdus nopeasti. Nauttisin suuresti kun nämä tinderkanat ja instahorot joutuisivat oikeasti huoraamaan kadulla, koska mitään muuta osaamista heillä ei tässä elämässä ole kuin selällään makaaminen.
Sitä kutsutaan viettelemiseksi, ettei nainen aluksi ole niin kiinnostunut, mutta ajan kuluessa alkaa kiinnostus heräämään.
Mutta tämähän edellyttää sitä, että olisi syystä tai toisesta jatkuvasti kontaktissa siihen pakkien antajaan ja eihän näin yleensä ole. Jos saat pakit nettideiteillä tai baarissa niin eikö se ole siinä sitten? En minä ainakaan ole missään tekemisissä ihmisten kanssa joille olen pakit antanut. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Enkä kuvittele vetovoimaani niin vastustamattomaksi , että joku ehdoin tahdoin tulisi ottamaan uudet pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt ilmiöön. Mutta olen kohdannut jonkin verran sitä, että pakkeja on täytynyt perustella eikä syyksi ole kelvannut "en vain ole kiinnostunut sinusta romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä". Pariin otteeseen on tullut ihan hirveää vänkäämistä, johtuuko pakit siitä, että mies olisi liian köyhä, liian lyhyt, liian jotain muuta. Mutta kun kyse ei ole mistään konkreettisesta asiasta, vaan siitä että en vain ole kiinnostunut.
Tulee sellainen olo, että olisi ihan velvollisuus ottaa mies parisuhteeseen tai vähintäänkin harrastaa seksiä, jollei ole jotain yksilöityjä, konkreettisia perusteluja miksi ei. Viihdyn hyvin sinkkunakin, enkä ymmärrä miksi koko ajan pitäisi pyrkiä aktiivisesti suhteeseen vaikka sitten jonkun "ihan ok" tapauksen kanssa.
Itse ainakin haluaisin tietää, jos teen kerrasta toiseen jotain virheitä, jotka torppaavat naisen kiinnostuksen. Hankala kehittyä, jos ei saa palautetta
En oikein ymmärrä tätä ajatuskulkua. Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta ei se sinänsä tarkoita sitä että teet jotain väärin tai että sinussa on jotain vikaa. Et vaan herätä mielenkiintoa ja mitään tuntemuksia siinä toisessa ja enpä usko, että millään tempuilla tai muutoksillakaan viehettäisit. Siis jos käytös ja ulkonäkö on siistiä ja normaalia.
Tuossa olet niin väärässä, kuin olla jo voit. Nimenomaan niillä tempuilla ja muutoksilla saadaan se naisen mielenkiinto voitettua. Sitä kutsutaan viettelemiseksi, ettei nainen aluksi ole niin kiinnostunut, mutta ajan kuluessa alkaa kiinnostus heräämään. Tosin tuo syyn jankkaaminen ei välttämättä ole se paras keino, vaan se pitäisi saada jotenkin hienovaraisemmin kaivettua.
Mä ainakin olen oppinut edellisistä suhteistani sen, että jos mielenkiinto ei herää heti alkumetreillä, niin en ala virittelemään tän ihmisen kanssa mitään tuttavuutta tai kaveruutta syvempää vaikka kuinka toinen loihtisi lausumahan yhtä hyvää ja kahta kaunista. Parhaimmat suhteet syntyy mulle henkilökohtaisesti siitä, kun sen tietää toisesta heti että tossa se nyt on. Toki ihmisiä on moneen junaan ja ehkä jollekin tuokin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta naisen viestin lainauksena:
"Niinpä, parhaat miehet on jo poimittu, ne ovat jo varattuja. Sinkut ovat usein sellaisia, ettei ne ole kelvannut."
Minä annoin kerran miehelle pakit, kun menin treffeille. Jotenkin se lähti huonosti käyntiin koko tapaaminen. Kun sitten sanoin ettei tämä oikein sytytä, niin mies hymyili ja halasi ja sanoi että älä luovuta kyllä sä löydät sen oikean vielä. Toivotti hyvää elämää ja lähti.
Se käytös minkä hän osoitti jäi niin paljon vaivaamaan, että otin yhteyttä facebookissa häneen ja pyysin anteeksi ja olin liian hätänen kun en saanut sitä kipinää heti. Pyysin itse häntä treffeille ja ei menty ravintolaan sillä kertaa vaan ihan luontoon kävelemään ja juttelemaan. Ollaan oltu viisi vuotta yhdessä. Onneksi otin yhteyttä, mutta se oli hänen käytöksen takia miksi otin.
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin kerran miehelle pakit, kun menin treffeille. Jotenkin se lähti huonosti käyntiin koko tapaaminen. Kun sitten sanoin ettei tämä oikein sytytä, niin mies hymyili ja halasi ja sanoi että älä luovuta kyllä sä löydät sen oikean vielä. Toivotti hyvää elämää ja lähti.
Se käytös minkä hän osoitti jäi niin paljon vaivaamaan, että otin yhteyttä facebookissa häneen ja pyysin anteeksi ja olin liian hätänen kun en saanut sitä kipinää heti. Pyysin itse häntä treffeille ja ei menty ravintolaan sillä kertaa vaan ihan luontoon kävelemään ja juttelemaan. Ollaan oltu viisi vuotta yhdessä. Onneksi otin yhteyttä, mutta se oli hänen käytöksen takia miksi otin.
<3
34 oli hyvä esimerkki: Ensimmäiset treffit vähän epäonnistuu ja nainen on heti antamassa pakkeja. Tämä on juuri sitä todellisuutta, jossa sinkkumiehet joutuvat kamppailemaan. Ette naiset tiedäkään miten turhauttavaa tällainen on. Tässäkin oli siis upea mies, mutta oliko nainen kiinnostunut oppimaan tuntemaan hänet. Vain tuollainen teini-ikään kuuluva kipinä on kaikki mikä merkitsee. Mies toimi kyllä oikein ja sai naisen tuntemaan sen verran syyllisyyttä, että nainen tajusi oman lapsellisuutensa.
pointsit myös 34:lle. Tuosta on myös miehen kantilta opittavissa se, että pakkeja ei kannata ottaa henkilökohtaisesti eikä ylipäänsä kysyä naiselta syitä pakkeihin. Naiset eivät tiedä sitä itsekään. Se ei perustu luonnearvioon, ei välttämättä ulkonäköönkään, vaan naiselle itsellekin tuntemattomaan kipinän tunteeseen. Toinen hyvä oppi tekstissä on se, miten tärkeä merkitys on treffipaikan valinnalla. Luinkin jostain jonkun deitti-asiantuntijan neuvon, että treffipaikaksi olisi hyvä valita sellainen, jossa on jotain jännittävää toimintaa. Se sekoittaa naisen "kipinä"-koneiston, jolloin ympäristön jännittävyys tavallaan siirtyy mieheen, jolloin mies alkaakin vaikuttaa jännittävältä.
Tavallaan toi on huijausta, mutta jos siitä syntyy hyvä suhde, niin kaikki ovat voittaneet.
Tämä on strategiakysymys. Itse en ole miehenä saanut koskaan pakkeja, mutta se ei johdu erinomaisesta älystäni tai häikäisevästä ulkonäöstäni. Se johtuu siitä, etten ole koskaan tuntenut tarvetta yrittä "iskeä" naista. Olipa tilanne ollut mikä tahansa; ravintola, tanssit, harrastuskuviot, kapungilla tai matkoilla, olen aina ollut oma itseni, täysin teeskentelmätön, jutellut itseä kiinnostavista asioista ja tietysti myös small talkia, sen mukaan mikä tulee luontevasti. Vastannut kysymyksiin ja osallistunut toisten heittämiin keskustelunaiheisiin, jos on siltä tuntunut. Jos kysymykset on tuntuneet tungettelevilta tai keskustelun aihe sellainen, ettei kiinnosta yhtään tai jopa vastenmielinen, olen ohittanut aiheen kohteliaasti. Olen kyllä puhelias ja juttelen aina tuntemattomillekin ystävällisesti ja asiallisesti, siis ihan ilman mitään pyrkimystä.
Nuorena muistan, kun kaverit yrittivät kovasti ja saivat niitä pakkeja. Itse vaan juttelin porukassa ja usein joku tyttö alkoi keskittyä minuun enemmän ja siitä vaan lähdettiin sitten illan mittaan kävelemään jonnekin kahdestaan. En todellakaan olisi ruvennut kilpailemaan naisesta ja yrittämään mitään, parasta tulee kun kelpaa jollekin ja thats it, tuskin haluaisin edes naista, joka tykkää että hänestä kilpaillaan.
Asiat ovat aina edenneet myös pidemmissä ja lyhyemmissä suhteissa niin, että sitä vain on jääty juttelemaan pidempään ja tilanteet ovat johtaneet toiseen. Nyt olen ollut jo vuosia suhteessa ja sekin alkoi ihan vain kaupungilla jossain puiston kulmalla jutellessa, siitä juttutuokiosta tuli tavallista pidempi ja jatkettiin ajelulla, sitten mentiin uimaan jne., seuraavaa tapaamista ei kai oikein tarvinnut ehdottaa, se oli molemmille selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläsiä ovat nykyajan lapsiaikuiset. Tulis se ydinsota tai muu romahdus nopeasti. Nauttisin suuresti kun nämä tinderkanat ja instahorot joutuisivat oikeasti huoraamaan kadulla, koska mitään muuta osaamista heillä ei tässä elämässä ole kuin selällään makaaminen.
Olisko tässä hieman naisvihaa 😂
Hyvät miehet, etenkin nuoret. Lakatkaa yrittämästä. Jos teitä vain panettaa kovasti, niin käykää vaikka maksullisissa. Jos kaipaatte suhdetta, niin älkää alentuko yrittämään. Laittakaa rehellinen profiili nettipalstalle, ei mitään parhaimpia kuvia eikä mitään "olen sosiaalinen" jne., jos ette sitä ole. Jos olette rauhallisia, vähemmän puheliaita, ette tykkää biletyksestä vaa istua meren rannalla, niin kertokaa se. Kertokaa mikä herättää teissä myönteisiä tunteita, kertokaa mitä kaipaatte elämältä ja mistä pidätte, miten haluatte elää. Se tehoaa, jos oikea osuu kohdalle, muuten ei ole väliäkään. Uskon, että tehoaa paremmin kuin epärehellinen profiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään yhden tapauksen kohdalla, mutta kun tätä tapahtuu systemaattisesti, on hyvinkin mahdollista, että kyseessä on esim. sosiaaliseen vuorovaikutukseen liittyvä juttu, jota on itse vaikea keksiä. On siinä jotain oltava taustalla miksi yksi mies herättää tuntemuksia monessa naisessa ja toinen mies ei juuri kenessäkään
38
Se nyt ei ole mikään uutinen, että joka paikassa suuna ja päänä olevat miehet saavat naisia. Entäs hiljaiset miehet? Ei ollut mitään apuja tuosta. Stategiakysymys höpöhöpö
En ole ap, mutta puhtaasti nettipalstojen (ja tämän foorumin) perusteella tuo on totuus. Naiset etsivät syytä itsestään ja koittavat tehdä asialle jotain, jos valittavat miehistä niin se valitus koskee yksittäistä miestä ja tämä tuodaan esille.
Jos mies saa pakit niin syy on naisessa, jos mies ei saa seuraa niin syy on kaikissa naisissa, jos mies valittaa naisista niin se koskee ihan kaikkia maailman naisia ehkä paria poikkeusta lukuunottamatta. "Miksi naiset on niin vaikeita/helppoja/tyhmiä/kranttuja..."