Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Voit hoidella mut, mutta muuhun en pysty”

Manjaanamiehen vaimo
21.07.2018 |

Monta viikkoa mennyt viimeisimmästä seksikerrasta. Lähestyin pari iltaa sitten miestä. Vastaus: voit hoidella minut, mutta muuhun en nyt pysty”. Kysyin, että mitä se tarkoittaa, miksi. ”Nyt voi olla, että olen niin väsynyt, että alkaa nukuttaa enkä jaksa valvoa.

Nyt hän väittää, ettei ole tarkoittanut tuolla, että hän ei haluaisi minua. Mutta ei ole tehnyt elettäkään seksiin. Hän väittää haluavansa minua, mutta se ei näy juuri ikinä. Seksiä on ehkä kerran kuussa, kun hän ilmoittaa että olisi nyt valmis.

Miten koette tällaisen käytöksen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viikkoa ilman seksiä? En pysty samaistumaan. Mulle tekisi tiukkaa jo yksi viikko ilman seksiä.

Haluan melkein päivittäin.

Vierailija
2/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa ilman nyt. Haluaisin kerran viikossa. Tai se riittäisi. Tiedän jo, että tulee menemään taas ainakin yli viikko, ennen kuin mies aktivoituu. Ja usein vasta, kun sanon siitä. Sitten se tuntuu siltä, että hän tavallaan joutuu pitämään mut tyytyväisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kirjoitti:

Kolme viikkoa ilman nyt. Haluaisin kerran viikossa. Tai se riittäisi. Tiedän jo, että tulee menemään taas ainakin yli viikko, ennen kuin mies aktivoituu. Ja usein vasta, kun sanon siitä. Sitten se tuntuu siltä, että hän tavallaan joutuu pitämään mut tyytyväisenä.

Pitäisiköhän mun ja sun vaihtaa puolisoita, kaikki olisi tyytyväisempiä... ja varmasti et joutuisi odottamaan montaa päivää, kun vinkkiä tulisi että haluan sinua:)

Vierailija
4/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mies ei ole kovinkaan kiinnostunut seksistä kanssasi, niin minä tuon koen. Ihan sama mitä väittää tai sanoo, mutta seksiähän on harvoin koska hän ei halua ja se on fakta.

Sitäpä ei sitten osaa sanoa kiinnostaako häntä joku toinen enemmän, vai masturboiko mielummin, vai onko sitten vaan poikkeuksellisen laimeat seksihalut ylipäänsä ettei kiinnosta.

”Voit hoidella minut”, kun sua haluttaa ja teit aloitteen? Haloo, onpa itsekästä. Tuo yhdistettynä siihen että seksiä on harvakseltaan ei hyvää lupaile.

Voit tietty koittaa puhua miehen kanssa oisko jotain mitä haluaisi seksissä, mikä piristäisi, innostaisi ja ole valmis toteuttamaan toiveita. Josko heräilisi. Mutta jos hänestä ei saa mitään irti eikä seksi keskustelunaiheena kiinnosta, tyydy tuohon vähään mitä saat tai eroa.

Vierailija
5/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manjaanamiehen vaimo kirjoitti:

Monta viikkoa mennyt viimeisimmästä seksikerrasta. Lähestyin pari iltaa sitten miestä. Vastaus: voit hoidella minut, mutta muuhun en nyt pysty”. Kysyin, että mitä se tarkoittaa, miksi. ”Nyt voi olla, että olen niin väsynyt, että alkaa nukuttaa enkä jaksa valvoa.

Nyt hän väittää, ettei ole tarkoittanut tuolla, että hän ei haluaisi minua. Mutta ei ole tehnyt elettäkään seksiin. Hän väittää haluavansa minua, mutta se ei näy juuri ikinä. Seksiä on ehkä kerran kuussa, kun hän ilmoittaa että olisi nyt valmis.

Miten koette tällaisen käytöksen?

Vaikuttaa töykeältä ja itsekkäältä mieheltä.

Vierailija
6/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista se on meillä. Muijaa ei haluta, enkä minä enää tee aloitteita. En nyt tosin ole pettänytkään. En tietoisesti hae sivusuhdetta, mutta mitään en takaa, jos sopivasti halukas nainen sattuu kohdalle. Ja toisaalta, avioliittomme on muutoin hyvä. Me emme juuri riitele, teemme toisinaan mukavia asioita yhdessä jne.

Toisille on helppo jakaa neuvoja. Tilanne mutkistuu, kun se osuu omalle kohdalle ja alkaa pohtia sen kaikkia puolia.

Vierailija
7/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

min'ä taas makaan selälläni kun vaimo tulee,kerron että tuossa on tappi pystyssä, älä loukkaa itseäsi, sitten se nousee päälle ja hankaa itselleen orkut, sen jälkeen vaihdamme asentoa ja pläjäytän mällit ns ineen

Vierailija
8/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestät hekumalliset sooloseksisessiot miehen nähden, voihkit ja ulvot ja pitkität mahdollisimman kauan. Jokin reaktio varmasti seuraa.

Vierailija
9/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyimme illalla sänkyyn, kun tein selkeän aloitteen. Tarkkailin miestä. Hän halusi hoitaa asian hirveän nopeasti. Teki mieli sanoa, että rauhoita nyt vähän tahtia. Hän piti silmiään kiinni suurimman osan ajasta. Kun laukesin, hän nopeasti alkoi runkata ja laukesi naamalleni. Olin ihmeissäni - ihan kuin olisi halunnut loitontaa minut ettei laukea sisälleni. Jäi vähän ontto olo. Pistin kalenteriin merkinnän, että lasken, koska tätä on seuraavan kerran luvassa. Veikkaan, että menee vähintään saman verran aikaa. Itse olisin jo valmis uusintaan, mutta turha toivoa.

Vierailija
10/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen...ihan 100 varmasti, joten merkkaileppa siihen kalenteriisi, venähtäneet työpäivät + muut menot mihin sinua ei oteta mukaan.

Vierailija
11/11 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ihan suoraan nyt sanoisit, että oli ihanaa kun oli eilen seksiä ja hyvältä tuntui, ja jatkat että sun mielestä teidän seksi tuntui kuitenkin vähän etäiseltä ja sitä on sun makuun vähän harvoin. Että sua vaivaa tää asia vähän ja haluat kysyä mitä hän on mieltä. Älä tarjoa mitään negatiivisia arviota kuten etkö halua mua, etkä tykkää koskea mua tai muuta - ihan positiivisessa hengessä puhut ja kehaisekin vaikka miestä.

Meinaan, että mitä tuosta kalenteriin merkkailusta mitään hyödyt. Jos et saa keskusteluväylää auki asiassa, mitään muutosta ei ainakaan ole luvassa. Jos mies ei ole kiinnostunut puhumaan asiasta ja kysy mitä seksissä toivoisit enemmän, on sulla keinot tosi vähissä.

Ehkä mies vaan välillä hosuu ja tuolla kertaa halusi laueta noin. Ja ihan hyvin oisit voinut sanoa että hei himmaa vähän, ei pidetä nyt kiirettä, ei sinun mieskään mikään ajatustenlukija toki ole.Tai voit sanoa nyt että voitasko ens kerralla ottaa välillä vähän pidemmällä kaavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän