Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies saa pakit vs kun nainen saa pakit

Vierailija
21.07.2018 |

Oletteko huomanneet, että kun mies saa pakit naiselta, alkaa naisen haukkuminen/syyllistämien; ”l*tka!” / ”etpä tiedä mitä menetät”. Eli miehen mielestä syy on automaattisesti naisessa.

Kun taas nainen saa pakit mieheltä, nainen ajattelee ”ja taaskaan en kelvannut, mikähän mussa on vikana? Olen liian ruma ja lihava, en saa koskaan ketään.”

Kommentit (49)

41/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Töissä tutustuin useisiin miehiin, jotka halusivat kanssani ulos. Pidin heitä ystävinä, joten en halunnut seurustella heidän kanssaan.

Olen heidän mielestään lesbo. :D 

Mulle aina sanovat vanhemmat työkaverit, että olen vain niin nirso. Luulevat oikeasti, että olisi jotain vientiä. Kun vaan tietäisivät..

Vierailija
42/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Töissä tutustuin useisiin miehiin, jotka halusivat kanssani ulos. Pidin heitä ystävinä, joten en halunnut seurustella heidän kanssaan.

Mulle aina sanovat vanhemmat työkaverit, että olen vain niin nirso. Luulevat oikeasti, että olisi jotain vientiä. Kun vaan tietäisivät..

Vanhemmat ei ymmärrä sitä että nuoremmilla naisilla on ihan eri mittaluokan kriteerit kun heillä.

Tsemppikommentit vanhemmilta naisilta ei paljoa lohduta jos tavoitteena on alle 30v nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kun saa pakit, niin jo alkaa homottelu. Se on nähty.

Vierailija
44/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet, etenkin nuoret. Lakatkaa yrittämästä. Jos teitä vain panettaa kovasti, niin käykää vaikka maksullisissa.

Mutta eikös palstamammat ole monia kertoja täällä sanoneet, että eivät koskisi pitkällä tikullakaan maksullisissa käyneeseen?

Vierailija
45/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet, etenkin nuoret. Lakatkaa yrittämästä. Jos teitä vain panettaa kovasti, niin käykää vaikka maksullisissa.

Mutta eikös palstamammat ole monia kertoja täällä sanoneet, että eivät koskisi pitkällä tikullakaan maksullisissa käyneeseen?

Niinhän ne sanoo, mutta tilastollisesti heillä useimmilla on sellainen :)

46/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Vanhemmat ei ymmärrä sitä että nuoremmilla naisilla on ihan eri mittaluokan kriteerit kun heillä.

Tsemppikommentit vanhemmilta naisilta ei paljoa lohduta jos tavoitteena on alle 30v nainen.

Itse en alle 30v etsi, mutta sama homma silti.

Vierailija
47/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on strategiakysymys. Itse en ole miehenä saanut koskaan pakkeja, mutta se ei johdu erinomaisesta älystäni tai häikäisevästä ulkonäöstäni. Se johtuu siitä, etten ole koskaan tuntenut tarvetta yrittä "iskeä" naista. Olipa tilanne ollut mikä tahansa; ravintola, tanssit, harrastuskuviot, kapungilla tai matkoilla, olen aina ollut oma itseni, täysin teeskentelmätön, jutellut itseä kiinnostavista asioista ja tietysti myös small talkia, sen mukaan mikä tulee luontevasti. Vastannut kysymyksiin ja osallistunut toisten heittämiin keskustelunaiheisiin, jos on siltä tuntunut. Jos kysymykset on tuntuneet tungettelevilta tai keskustelun aihe sellainen, ettei kiinnosta yhtään tai jopa vastenmielinen, olen ohittanut aiheen kohteliaasti. Olen kyllä puhelias ja juttelen aina tuntemattomillekin ystävällisesti ja asiallisesti, siis ihan ilman mitään pyrkimystä. 

Nuorena muistan, kun kaverit yrittivät kovasti ja saivat niitä pakkeja. Itse vaan juttelin porukassa ja usein joku tyttö alkoi keskittyä minuun enemmän ja siitä vaan lähdettiin sitten illan mittaan kävelemään jonnekin kahdestaan. En todellakaan olisi ruvennut kilpailemaan naisesta ja yrittämään mitään, parasta tulee kun kelpaa jollekin ja thats it, tuskin haluaisin edes naista, joka tykkää että hänestä kilpaillaan. 

Asiat ovat aina edenneet myös pidemmissä ja lyhyemmissä suhteissa niin, että sitä vain on jääty juttelemaan pidempään ja tilanteet ovat johtaneet toiseen. Nyt olen ollut jo vuosia suhteessa ja sekin alkoi ihan vain kaupungilla jossain puiston kulmalla jutellessa, siitä juttutuokiosta tuli tavallista pidempi ja jatkettiin ajelulla, sitten mentiin uimaan jne., seuraavaa tapaamista ei kai oikein tarvinnut ehdottaa, se oli molemmille selvä. [/

Hieno teksti ja niin minua. Itsekään en ole koskaan iskenyt naisia, en varmaan edes osaisi:D Ne on löytynyt aina parhaiten kun ei etsimällä etsi. Olen lisäksi melko introvertti mutta silti tuo toimii että avaa vaan porukassa suunsa niin joku aina kiinnittää huomionsa.

On mulla ollu nettiprofiilejakin mutta se on todella väkinäisen tuntuista touhua enkä tykkää yhtään. Parasta on että livenä on oma itsensä ja antaa luonteensa ja juttujensa tehdä tehtävänsä, aina joku kiinnostuu.

Vierailija
48/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38

Se nyt ei ole mikään uutinen, että joka paikassa suuna ja päänä olevat miehet saavat naisia. Entäs hiljaiset miehet? Ei ollut mitään apuja tuosta. Stategiakysymys höpöhöpö

Olen 38. Kerroin siinä vain oman tarinani. Olen auttanut myös hiljaisempia kavereita näissä pariutumisasioissa. Heillä tuppaa juuri olemaan se virhe, että yrittävät liikaa ja saavat niitä pakkeja. Livenä humalassa tai netissä epäaitoina, haluten antaa itsestään menevämmän kuvan kuin ovat, tärskyillä se sitten paljastuu. 

Ensin yksi pieni ongelma. Suomalaisissa miehissä on enemmän hiljaisia ajattelijoita ja puuhaajia kuin naisissa. Naisissa on enemmän puheliaita ja sosiaalisia. Toiset naiset huolivat kyllä hiljaisemmankin kaverin, mutta eivät kaikki. Niinpä puheliailla miehillä on hyvät markkinat, naiset taas kokee pulaa sosiaalisemmista miehistä. Mutta ei hätää. 

Laita deitti-ilmoitus. Ole aito, kerro mitä harrastat, mistä tykkäät, millainen olet luonteeltasi, mitä kaipaat, mistä unelmoit, kaipaatko rakkautta, miten haluat elää, haluatko ehkä lapsia jne. Mitä enemmän uskallat avata sydäntäsi, sitä parempi. Jos ujostuttaa, jätä aluksi kuva pois, mutta kerro minkä kokoinen olet, se ei ole välttämätöntä kuitenkaa, voihan olla että haluat naisen, jolle se ei ole tärkeää (riippumatta siitä, minkä kokoinen olet). Kerro myös millaisesta naisesta pidät, mitä arvostat hänessä, mikä on tärkeintä. 

Jos ei Suomesta tärppää, käytä vaikka interpals -kansainvälistä sivustoa tai jos aasia kiehtoo thaifriendly. Jäyhemmälle, mutta kiltille ja turvalliselle suomalaismiehelle on kysyntää monissa maissa (myös Euroopassa), joissa esim. macho kulttuuri on aivan liian vahva, suomalainen mies on kuitenkin todella tasa-arvoa kunnioittava moniin muihin maihin verrattuna. Ja yllättäin juuri jurompi ja hiljaisempi, muta vakaa suomalainen mies on monien maiden naisille kiinnostava ja houkutteleva, he kokevat sen miehekkääksi. Esimerkiksi thaimaalaiset naiset usein eivät pidä naismaiseksi kokemistaan miehistä, en kerro mitä se merkitsee, se selviää sinulle sitten. 

Kirjoittele pitkään netin kautta ennen tapaamista, olipa kyse suomalaisesta tai ulkomaalaisesta naisesta.  Siten löytyy mahdollisesti se oikea jo ennen treffejä, en suosittele pikatreffikulttuuria puolison etsintään. Siinä ei ole mitään hävettävää tai moraalitonta, löydätpä rakkauden Euroopasta tai aasiasta. Se on nykyaikaa ja sinä ratkaiset toiminnallasi, onko kyse riittävän tasa-arvoisista lähtökohdista, eihän kotimaisetkaan parisuhteet koskaan ole esim. taloudellisesti tai älyllisesti mitallisia. Maailma on kutistunut ja nykyään niin miehet kuin naiset voivat löytää kumppanin mistä tahansa. 

Ennen kuin kukaan alkaa ryöpyttämään, niin kerron että itse olen löytänyt pitkäaikaisen rakkaani ihan kotimaasta. 

Vierailija
49/49 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

38

En kaipaa sinun vinkkejä. Musta et kovin sosiaalisesti etevältä vaikuta, koska kirjoitat tuollaiseen alentuvaan sävyyn vai v*ttuiletko? Et sinä tiedä mitään niistä ongelmista, mitä minulla on naisten kanssa. Niin kuin en olisi deitti-ilmoja tehnyt kasapäin. Ja luulet, että vain olemalla aito saisin vastauksia, salli mun nauraa. "Kirjoittele pitkään netin kautta." Tosi surkea neuvo. Ajan haaskausta. Ja mikä tääkin oli:

"Esimerkiksi thaimaalaiset naiset usein eivät pidä naismaiseksi kokemistaan miehistä, en kerro mitä se merkitsee, se selviää sinulle sitten."

Mikset sä nyt sitten voinut kertoa mitä se merkitsee. Mitä se merkitsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi