Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menet lapsen kanssa Superparkiin/HopLopiin, miksi itse jäät istumaan?

Vierailija
21.07.2018 |

Jos vaivaudut lapsen kanssa lähtemään vaikka sinne Superparkiin, niin miksi et itse samalla liiku? Lähes jokainen vanhempi joka on ladten kanssa kyseisiin paikkoihin tullut, istuu tai pönöttää farkut jalassa siellä. Menkää hyvänen aika itsekin liikkumaan! Trampoliinille, kiipeilemään, mitä vaan. Se on hauskaa, ei noloa!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoplophullu

Vierailija
2/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on erittäin hyvä mahdollisuus tehdä esim. töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoplophullu

Ai minäkö? :D

T.ap

Vierailija
4/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hoplophullu

Ai minäkö? :D

T.ap

kyllä

Vierailija
5/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän ihmetellyt samaa. Hoplopissa on hauskaa ja lapset on huippua pomppimisseuraa! 😊

Vierailija
6/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies otetaan aina kaikki ilo irti siitä, että pääsemme vajaa 3-vuotiaamme kanssa Hoplopiin riehumaan koko perhe 10 eurolla. 😀

Vierailija
7/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä pomppimimisesta. Huimaa ja pyörryttää. En ole myöskään tipan tippaa kiinnostunut sellaisesta. Olen vanha kääkkä, 38v, ja mieluummin luen sillä aikaa kirjaa tai juttelen kaverin kanssa. Hoidan oman treenini muulloin. Siksi.

Vierailija
8/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taa tämä...

Vaikka kuinka ne rakenteet kestäisi könyämiseni siellä, lasteni energiaa sinne mennään purkamaan, ei minun. Useimmiten tarvitsen juuri jopa sitä inhoamani kahviakin selvitäkseni iltaan asti.

Myös tällä hetkellä en voisi pomppia kun sylissäni on pieni vauva. Vai meinaatko että sille löytyy joku narikkapaikka mihinkä ripustaa muutamaksi tunniksi roikkumaan jotta minä voin pomppia hieman trampoliinilla vanhemman kanssa?

Vierailija
9/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmisten pitäisi  mennä koko suvun voimin sinne. Mummo ja pappa myös pomppimaan. Teinit ja raskaanaolevat myös, ei mitään tekosyitä.

Vierailija
10/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet lapsen kanssa Superparkiin/Hoplopiin, mikset keskity omiin asioihisi ja lapseesi, vaan kyttäät muita vanhempia?

Vierailija
11/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmisten pitäisi  mennä koko suvun voimin sinne. Mummo ja pappa myös pomppimaan. Teinit ja raskaanaolevat myös, ei mitään tekosyitä.

No ei nyt tarvitse ottaa kierroksia siellä. Enhän minä nyt tarkoita että raskaanaolevat ja pyörätuolipotilaat ehdottomasti kiipeilemään ja hyppimään. Olen vaan miettimyt että miksi lähes kaikki vanhemmat jäävät pönöttämään useaksi tunniksi kun samalla saisi itse liikuntaa :)

T.ap

Vierailija
12/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt tarvitse ottaa kierroksia siellä. Enhän minä nyt tarkoita että raskaanaolevat ja pyörätuolipotilaat ehdottomasti kiipeilemään ja hyppimään. Olen vaan miettimyt että miksi lähes kaikki vanhemmat jäävät pönöttämään useaksi tunniksi kun samalla saisi itse liikuntaa :)

T.ap

Koska minua ei kiinnosta. Hoidan treenini muutoin.

Vierailija
13/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menet lapsen kanssa Superparkiin/Hoplopiin, mikset keskity omiin asioihisi ja lapseesi, vaan kyttäät muita vanhempia?

Keskityin tosiaan n.10 sekuntia havainnoimaan ne pönöttävät farkkuvanhemmat ja loput 5h vietin aikaani keskittyen omaan tekemiseen:D Kauhee kyylä.

T.ap

Vierailija
14/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä pomppimimisesta. Huimaa ja pyörryttää. En ole myöskään tipan tippaa kiinnostunut sellaisesta. Olen vanha kääkkä, 38v, ja mieluummin luen sillä aikaa kirjaa tai juttelen kaverin kanssa. Hoidan oman treenini muulloin. Siksi.

Vanha kääkkä, 38? O_o

Höpsis.

T.ap

Vierailija
15/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

En minä ottanut kierroksia, minä vaan kehittelin ajatusta.  

Oikeasti: omat lapseni ehtivät isoiksi ennen kuin näitä sisäleikkipaikkoja tuli, joten en ole sellaisissa koskaan käynyt. :) Olen ollut siinä uskossa, että ne tosiaan ovat lapsia varten, eikä niihin aikuisten tulisi mennäkään. Siis ihan kokonsa puolesta. Että lapset mahtuu ja on turvallista jne. Mutta ilmeisesti sitten aikuistenkin on mahdollista mönkiä niissä käytävissä ja pomppia siellä pienten kanssa samaan aikaan. 

Vierailija
16/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Oikeasti: omat lapseni ehtivät isoiksi ennen kuin näitä sisäleikkipaikkoja tuli, joten en ole sellaisissa koskaan käynyt. :) Olen ollut siinä uskossa, että ne tosiaan ovat lapsia varten, eikä niihin aikuisten tulisi mennäkään. Siis ihan kokonsa puolesta. Että lapset mahtuu ja on turvallista jne. Mutta ilmeisesti sitten aikuistenkin on mahdollista mönkiä niissä käytävissä ja pomppia siellä pienten kanssa samaan aikaan. 

Superpark on ainakin suunnattu ihan kaiken ikäisille. Siellä on erikseen myös alue alle 7-vuotiaille, että saavat turvallisesti temmeltää.

T.ap

Vierailija
17/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Superpark on ainakin suunnattu ihan kaiken ikäisille. Siellä on erikseen myös alue alle 7-vuotiaille, että saavat turvallisesti temmeltää.

T.ap

Ok. Lähtisiköhän meidän "lapset", jos kysyisin? :) Ovat 25 ja 23. 

Vierailija
18/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taa tämä...

Vaikka kuinka ne rakenteet kestäisi könyämiseni siellä, lasteni energiaa sinne mennään purkamaan, ei minun. Useimmiten tarvitsen juuri jopa sitä inhoamani kahviakin selvitäkseni iltaan asti.

Myös tällä hetkellä en voisi pomppia kun sylissäni on pieni vauva. Vai meinaatko että sille löytyy joku narikkapaikka mihinkä ripustaa muutamaksi tunniksi roikkumaan jotta minä voin pomppia hieman trampoliinilla vanhemman kanssa?

Ei hätää, jos sulla on mukanasi pieni vauva, ei kauhistelu luonnollisesti koske sinua. :) Tässä lähinnä ihmetyttää, miks toisista on ilmeisesti houkuttelevampaa plärätä jotain somea tai iltsikkaa kuin heittäytyä lasten kanssa pitämään hauskaa. Ei ne kaikki kännykourat siellä mitään töitä tee lue tenttimatskuja.

Vierailija
19/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä jo aika selväksi, että sinua ihmetyttää. Minua ihmetyttää se, miten joku aikuinen haluaa hiki päässä riehua siellä. On se ihmeellistä. Pitääkin kysyä ensi kerralla, että miksi ihmeessä hän haluaa tehdä niin. Miksi ihmeessä ei istu rauhassa ja hengähdä lasten leikkiessä. 

Vierailija
20/87 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa vanhemmista on tylsiä ja haluavat harrastaa liikuntaa vaan oikeilla tavoilla kuten kuntosalilla tai juoksulenkillä. Harva vanhempi on niin rempseämielinen että aidosti nauttisi kärrynpyöristä, temppujen tekemisestä, potkulaudoista tai trampoliinista. Ei siinä mitään väärää ole, mutta näin se vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi