Vaihdatko rintsikoita tavallista useammin näillä helteillä?
Kommentit (12)
Mä oon jättänyt ne sovinnolla kaappiin, nekin lämmittää kummasti, vaikkei paljon kangasta olekaan.
Pakko pitää rintsreita, kun tissit painaa, vaikka onkin pystyt ja kiinteät.. Vaihdan näillä helteillä päivittäin!
Mies tosin tykkäisi, että olisin ilman mutta saan liikaa huomiota jos olen ilman. En halua niitä katseita miehiltä. Nännit nöpöttää ja tissit törröttää liikaa. Joo, kiitos ei. Jätän nää jutut vaan kahdenkeskisiin hetkiin miehen kanssa.
No vaihdan, normaalisti menee kyllä useamman päivän pesemättä, mutta näillä keleillä hyvä jos sen yhden päivän.
Yritin tänään laittaa liivit päälle mutta tuli niin tukala ja ahdistava olo, että heitin suosiolla takaisin kaapin perälle. Mun rinnat pärjää ihan hyvin ilman niitä kidutusvälineitä :D
Olen kotona stadissa tämän viikon. Ulos lähtiessä täytyy vääntäytyä rintsikoihin ja nuihin vaatteisiin. Kotona olen joku halatti päällä. Pyykkiä tulee kun vaihdan vaatteita aina ulos mennessä.
Kotona olen kokonaan ilman, uskaltaudun jopa roskista viemään, vaikka vähän nöpöttäisi. Kattokoon naapurit, jos huvittaa. Omaa kotipihaa kauemmas lähtiessä on pakko laittaa rintsikat, valitsen yleensä toppimallin nyt kuumalla. Vaihdan useammin kuin muulloin.
En sillä kuljen näin kesälomalla kotona bikineissä. Rintsikoita tulee pidettyä vain kun poistun kotoa jos silloinkaan, bikinit voi jättää vaatteiden alle.
En, pesen joka tapauksessa liivit käsin jokaisen käyttöpäivän jälkeen.
Minä vaihdan rintsikat aina, kun tulen töistä kotiin oli hellettä tai pakkanen. Käytän töissä ja ulkona liikkuessa niitä uudempia ja viimeksi hankittuja, mutta kotona vaihdan ne niihin pakan vanhimpiin ja joskus jo virttyneitäkin rintsikoihin.
Mulla on B-kuppikoko ja vaikka olen molemmat lapsemme täysimettänyt, niin rintani on säilyneet melko kuosissaan ja miehen mielestä voisin olla kotona vaikka ilman rintsikoitakin. No en itse kuitenkaan tykkää siitä, kun nännit nöpöttäisi selvästi paidan alla, sillä jotenkin se näyttää aina jotenkin rumalle ja sopimattomalle jos jotain vieraita tulisi käymään. Siksi vetelen kotona ollessa noissa vanhoissa ja jo pikkuisen virttyneissäkin rintsikoissa jotka on rennomman tuntuisia pitää ja rintani näyttävät kuitenkin niissä kauniimmilta.
Olen kokonaan ilman, paitsi jos lähden mökiltä pois. Nyt on kesäloman loppuajat ja olen mökillä. Ei ole ollut tarvetta lähteä täältä pois viiteen päivään. Pelkkä toppi päällä, käytän samaa toppia myös yöllä. Aamulla pyykkikoriin.