Tyttöystävällä meni taas 2 makkaraa ja kokonainen maissi grillatessaa
Menevät suoraan vatsan seudulle, itse ei näköjään huomaa. Kesän aikana tullut nyt jo 5 kiloa lisää vaikka olen tehnyt hänelle ruokavalion jota pitäisi noudattaa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Sulje se tyttö huoneeseen ja anna luukusta dieettiruokaa. Itse kyllä jättäisin grillatessa maissin pois ja ottaisin 3. makkaran. Juomana kokista tai olutta. Ihana kesä ja grillaus ilman nillittäjiä
Syksyllä sitten itketään peilin edessä kertyneitä kiloja. Jos nyt edes tajutaan, että muodot on kadonneet sinne kymmenien lisäkilojen alle vuosien aikana. Mutta kun se makkara on niin hyvää, että sitä pitää kiskoa koko kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kirjoittama provo, jolla saadaan taas kerran miesvihaa aikaiseksi. AP:n käsialaa taitaa olla myös vastaava "Tapailemani nainen huijasi-ulkonäöllään"-miesvihaprovo.
Mä taas sanosin ettei ole. Nyt käännettiin asia näin, että saataisiinkin taas naisvihaketju. Läpinäkyvää ja noloa.
Te ne noloja olette että viittitte edes syväanalysoida näin höhliä juttuja!
Voi kyynel, eikö nyt mennytkään mielesi mukaan?
Eihän tossa ole ongelmaa, kunhan ei syö mitään muuta päivän mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei juma mikä aloitus! :D
Mä voin syödä kaksi makkaraa, pihvin, kasviksia, maissin ja salaattia, sekä siemaista pari juomaa päälle! Enkä ole edes ylipainoinen. N33
Good for you! Kyllä minulle 2 makkaraa ja puolikas maissi on aikalailla maksimit mitä voi syödä. Olen 90kg mies.
Öhröm se sika se narttu bitch se kyötrii joka karjrtjun kansnsa pitkään jsa kuleemaa nauttiii siitää paljon=) tervemenoa nartu siitos emakko
Naisten kroppa ei kestä makkaraa ja kaljaa vaan plösähtää helposti. Meillä miehillä on toleranssia ja vasta vanhemmalla iällä voi pyykkilauta vähän repsahtaa 😎
Itse olin nuorena hoikka - mietin, että miltä nämä lihavahkot naiset näyttävät kun keski-ikäisiä?
Luulen, että Suomessa on sitten näitä 250 kg painavia ihmisiä....
Itse en kyllä pysty syömään kun yhden makkaran kesässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ruokavalio hänelle sitten on tehty?
Kuulostat exältäni vuosien takaa. Oletko alle 20 vuotias?
Olen 31v tyttöystäväni on 22v. Ja ruokavalio on 1600 kaloria päivässä, luin yhtä redditiä ja siellä on paljon ohjeita jolla tuon saa ihan mainiosti riittämään hoikalle naiselle.
AP
Jumalauta, meinaatko lihottaa sen tyttikses ihan palloksi?
Kyllä jokainen kilokalori yli 1000:n on liikaa. Mielellään ei yli 800 kcal / vrk.
Terv. Ano nymous
Naiselle 2 grillimakkaraa on ihan maksimi! Miehet kun on isompia ja lihaksia enemmän niin 6-8 makkaraa jos kaljaa riittää 👍
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä pysty syömään kun yhden makkaran kesässä.
Minä itse taas en kykene syömään kuin puolikkaan makkaran kerran kymmenessä vuodessa. Ja siinä välissä pari hernettä per päivä.
Mun naiseni työnsi maissin pilluun=) Ja nautiskeli pitkään. UUH! Ei ollut Lidlin listeria maisseja=)
Vierailija kirjoitti:
Naiselle 2 grillimakkaraa on ihan maksimi! Miehet kun on isompia ja lihaksia enemmän niin 6-8 makkaraa jos kaljaa riittää 👍
Mikä hiiri siellä piipittää? Kyllä tosimies vetää vähintään kolme pakettia makkaraa ja lavallisen kaljaa illassa.
Voi löytää miehen, joka rakastaa hä... MAKKARAA. Rakastaa paketillista LENKKIMAKKARAA.