Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävällä meni taas 2 makkaraa ja kokonainen maissi grillatessaa

Vierailija
20.07.2018 |

Menevät suoraan vatsan seudulle, itse ei näköjään huomaa. Kesän aikana tullut nyt jo 5 kiloa lisää vaikka olen tehnyt hänelle ruokavalion jota pitäisi noudattaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa tuollainen patsyn kaltainen tyttöystävä kuten mulla. Syönyt kiinteää ruokaa viimeksi joskun 80 luvulla.

Vierailija
22/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokavalio hänelle sitten on tehty?

Kuulostat exältäni vuosien takaa. Oletko alle 20 vuotias?

Olen 31v tyttöystäväni on 22v. Ja ruokavalio on 1600 kaloria päivässä, luin yhtä redditiä ja siellä on paljon ohjeita jolla tuon saa ihan mainiosti riittämään hoikalle naiselle.

AP

Unohdit lisätä, että kyseessä on mielikuvitustyttis 22-v. Jos sulla olisi oikeasti tyttöystävä ja toimisit kuvailemallasi tavalla, sanoisin että kyllä olet nolo.

Vierailija
24/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama provo, jolla saadaan taas kerran miesvihaa aikaiseksi. AP:n käsialaa taitaa olla myös vastaava "Tapailemani nainen huijasi-ulkonäöllään"-miesvihaprovo.

Vierailija
25/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma mikä aloitus! :D

Mä voin syödä kaksi makkaraa, pihvin, kasviksia, maissin ja salaattia, sekä siemaista pari juomaa päälle! Enkä ole edes ylipainoinen. N33

Vierailija
26/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokavalio hänelle sitten on tehty?

Kuulostat exältäni vuosien takaa. Oletko alle 20 vuotias?

Olen 31v tyttöystäväni on 22v. Ja ruokavalio on 1600 kaloria päivässä, luin yhtä redditiä ja siellä on paljon ohjeita jolla tuon saa ihan mainiosti riittämään hoikalle naiselle.

AP

Aika reilusti kaloreita. Tuollaisella kalorimäärällä kannattaa pitää myös paastopäiviä, jolloin juo vain vettä.

Vierailija
27/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kirjoittama provo, jolla saadaan taas kerran miesvihaa aikaiseksi. AP:n käsialaa taitaa olla myös vastaava "Tapailemani nainen huijasi-ulkonäöllään"-miesvihaprovo.

Mä taas sanosin ettei ole. Nyt käännettiin asia näin, että saataisiinkin taas naisvihaketju. Läpinäkyvää ja noloa.

Vierailija
28/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

skeleton kirjoitti:

So what. Anna nyt herrajumala sentään tyttöystäväsi syödä. Toivottavasti oli A-luokan makkaraa, eikä mitään jauhosoosia.

-M45

Ihana mies - ottasin jos oisit vapaa:) N48

:) Vapailla markkinoilla ollaan. -M45

Vierailija
29/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

skeleton kirjoitti:

So what. Anna nyt herrajumala sentään tyttöystäväsi syödä. Toivottavasti oli A-luokan makkaraa, eikä mitään jauhosoosia.

-M45

😂😂 Ai herranjestas mä nauran täällä! Siis mies on ihana ja sinulle kelpais heti ihan vaan sen perusteella että antais sun syödä A-luokan makkaraa niin paljon kun sielusietää😂😂 Ai kauhu, harvoin tän pa*kapalstan jutut naurattaa ääneen!

Vierailija
30/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

skeleton kirjoitti:

-M45

😂😂 Ai herranjestas mä nauran täällä! Siis mies on ihana ja sinulle kelpais heti ihan vaan sen perusteella että antais sun syödä A-luokan makkaraa niin paljon kun sielusietää😂😂 Ai kauhu, harvoin tän pa*kapalstan jutut naurattaa ääneen!

AV-mammalla on prioriteettinsä.

Vierailija
31/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas sanosin ettei ole. Nyt käännettiin asia näin, että saataisiinkin taas naisvihaketju. Läpinäkyvää ja noloa.

Te ne noloja olette että viittitte edes syväanalysoida näin höhliä juttuja!

Vierailija
32/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästitkö sä sen ulos? Montako kertaa pitää sanoa, että pidät sen sisällä ja kiinni. Ens kerralla en palauta, jos karkaa.

Vierailija
33/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä taas näkisin niin että tämä on grillimakkaran kirjoittama. Ja nimenomaan niin päin että A-luokan nakki yrittää jauhomakkaravihaketjua. Haistan rasvankäryn tänne asti👍

Vierailija
34/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

skeleton kirjoitti:

-M45

Sä oot varmaan se ap:n tyttöystävä?! *röyh ja mäiskis*

Vierailija
35/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menevät suoraan vatsan seudulle, itse ei näköjään huomaa. Kesän aikana tullut nyt jo 5 kiloa lisää vaikka olen tehnyt hänelle ruokavalion jota pitäisi noudattaa.

Mulla menisi tuohon päälle vielä neljä pientä varhaisperunaa, vähän coleslawta ja kaksi olutta.

Painan 45 kiloa, vaatekoko xs-s.

Vierailija
36/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje se tyttö huoneeseen ja anna luukusta dieettiruokaa. Itse kyllä jättäisin grillatessa maissin pois ja ottaisin 3. makkaran. Juomana kokista tai olutta. Ihana kesä ja grillaus ilman nillittäjiä

Vierailija
37/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menisi tuohon päälle vielä neljä pientä varhaisperunaa, vähän coleslawta ja kaksi olutta.

Painan 45 kiloa, vaatekoko xs-s.

Ja pituus 98cm.

Vierailija
38/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä taas näkisin niin että tämä on grillimakkaran kirjoittama. Ja nimenomaan niin päin että A-luokan nakki yrittää jauhomakkaravihaketjua. Haistan rasvankäryn tänne asti👍

Mmmm, rasvankäry nam, nam.

Vierailija
39/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartija on taas liikkeellä. Punnnitsetko hänet joka ruokailun jälkeen? Toimintasi kertoo kaiken oleellisen sinusta. Jätä hänet, että hän voi löytää itselleen upean miehen, joka arvostaa häntä.

Vierailija
40/54 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nauta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän