Tyttöystävällä meni taas 2 makkaraa ja kokonainen maissi grillatessaa
Menevät suoraan vatsan seudulle, itse ei näköjään huomaa. Kesän aikana tullut nyt jo 5 kiloa lisää vaikka olen tehnyt hänelle ruokavalion jota pitäisi noudattaa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ruokavalio hänelle sitten on tehty?
Kuulostat exältäni vuosien takaa. Oletko alle 20 vuotias?
Olen 31v tyttöystäväni on 22v. Ja ruokavalio on 1600 kaloria päivässä, luin yhtä redditiä ja siellä on paljon ohjeita jolla tuon saa ihan mainiosti riittämään hoikalle naiselle.
AP
Unohdit lisätä, että kyseessä on mielikuvitustyttis 22-v. Jos sulla olisi oikeasti tyttöystävä ja toimisit kuvailemallasi tavalla, sanoisin että kyllä olet nolo.
Naisen kirjoittama provo, jolla saadaan taas kerran miesvihaa aikaiseksi. AP:n käsialaa taitaa olla myös vastaava "Tapailemani nainen huijasi-ulkonäöllään"-miesvihaprovo.
Ei juma mikä aloitus! :D
Mä voin syödä kaksi makkaraa, pihvin, kasviksia, maissin ja salaattia, sekä siemaista pari juomaa päälle! Enkä ole edes ylipainoinen. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ruokavalio hänelle sitten on tehty?
Kuulostat exältäni vuosien takaa. Oletko alle 20 vuotias?
Olen 31v tyttöystäväni on 22v. Ja ruokavalio on 1600 kaloria päivässä, luin yhtä redditiä ja siellä on paljon ohjeita jolla tuon saa ihan mainiosti riittämään hoikalle naiselle.
AP
Aika reilusti kaloreita. Tuollaisella kalorimäärällä kannattaa pitää myös paastopäiviä, jolloin juo vain vettä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kirjoittama provo, jolla saadaan taas kerran miesvihaa aikaiseksi. AP:n käsialaa taitaa olla myös vastaava "Tapailemani nainen huijasi-ulkonäöllään"-miesvihaprovo.
Mä taas sanosin ettei ole. Nyt käännettiin asia näin, että saataisiinkin taas naisvihaketju. Läpinäkyvää ja noloa.
Vierailija kirjoitti:
skeleton kirjoitti:
So what. Anna nyt herrajumala sentään tyttöystäväsi syödä. Toivottavasti oli A-luokan makkaraa, eikä mitään jauhosoosia.
-M45
Ihana mies - ottasin jos oisit vapaa:) N48
:) Vapailla markkinoilla ollaan. -M45
Vierailija kirjoitti:
skeleton kirjoitti:
So what. Anna nyt herrajumala sentään tyttöystäväsi syödä. Toivottavasti oli A-luokan makkaraa, eikä mitään jauhosoosia.
-M45
😂😂 Ai herranjestas mä nauran täällä! Siis mies on ihana ja sinulle kelpais heti ihan vaan sen perusteella että antais sun syödä A-luokan makkaraa niin paljon kun sielusietää😂😂 Ai kauhu, harvoin tän pa*kapalstan jutut naurattaa ääneen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skeleton kirjoitti:
-M45
😂😂 Ai herranjestas mä nauran täällä! Siis mies on ihana ja sinulle kelpais heti ihan vaan sen perusteella että antais sun syödä A-luokan makkaraa niin paljon kun sielusietää😂😂 Ai kauhu, harvoin tän pa*kapalstan jutut naurattaa ääneen!
AV-mammalla on prioriteettinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas sanosin ettei ole. Nyt käännettiin asia näin, että saataisiinkin taas naisvihaketju. Läpinäkyvää ja noloa.
Te ne noloja olette että viittitte edes syväanalysoida näin höhliä juttuja!
Päästitkö sä sen ulos? Montako kertaa pitää sanoa, että pidät sen sisällä ja kiinni. Ens kerralla en palauta, jos karkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä taas näkisin niin että tämä on grillimakkaran kirjoittama. Ja nimenomaan niin päin että A-luokan nakki yrittää jauhomakkaravihaketjua. Haistan rasvankäryn tänne asti👍
Vierailija kirjoitti:
skeleton kirjoitti:
-M45
Sä oot varmaan se ap:n tyttöystävä?! *röyh ja mäiskis*
Vierailija kirjoitti:
Menevät suoraan vatsan seudulle, itse ei näköjään huomaa. Kesän aikana tullut nyt jo 5 kiloa lisää vaikka olen tehnyt hänelle ruokavalion jota pitäisi noudattaa.
Mulla menisi tuohon päälle vielä neljä pientä varhaisperunaa, vähän coleslawta ja kaksi olutta.
Painan 45 kiloa, vaatekoko xs-s.
Sulje se tyttö huoneeseen ja anna luukusta dieettiruokaa. Itse kyllä jättäisin grillatessa maissin pois ja ottaisin 3. makkaran. Juomana kokista tai olutta. Ihana kesä ja grillaus ilman nillittäjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menisi tuohon päälle vielä neljä pientä varhaisperunaa, vähän coleslawta ja kaksi olutta.
Painan 45 kiloa, vaatekoko xs-s.
Ja pituus 98cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä taas näkisin niin että tämä on grillimakkaran kirjoittama. Ja nimenomaan niin päin että A-luokan nakki yrittää jauhomakkaravihaketjua. Haistan rasvankäryn tänne asti👍
Mmmm, rasvankäry nam, nam.
Painonvartija on taas liikkeellä. Punnnitsetko hänet joka ruokailun jälkeen? Toimintasi kertoo kaiken oleellisen sinusta. Jätä hänet, että hän voi löytää itselleen upean miehen, joka arvostaa häntä.
Hommaa tuollainen patsyn kaltainen tyttöystävä kuten mulla. Syönyt kiinteää ruokaa viimeksi joskun 80 luvulla.