Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nälkä, kohta ruokatunti, mitä söisin? Yksin ei viittisi mennä ravintolaan...

Vierailija
20.07.2018 |

Hakisko pizzan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä söisit, ole vaikka syömättä. Nyt voisit kuitenkin tehdä niitä töitä mistä sulle maksetaan.

Vierailija
2/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, teen töitä yksin ja syön yksin lounaan 99 %. Ja koska asun yksin, syön myös yleensä aamupalat ja iltaruuat yksin. Koko ruokailu ei jaksa inspiroida enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset viitsi mennä yksin ravintolaan? Sehän on ihan parhautta <3 Viime työmatkalla Ruotsissa kävin yksin syömässä neljän ruokalajin illallisen viineineen. Kyllä kai sinäkin yhden lounaan kestät yksin ;) 

Vierailija
4/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä söisit, ole vaikka syömättä. Nyt voisit kuitenkin tehdä niitä töitä mistä sulle maksetaan.

Tekisin jos olisi mitä tehdä... Työnantaja tietää että täällä on hiljaista hellepäivinä.

Vierailija
5/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mikset viitsi mennä yksin ravintolaan? Sehän on ihan parhautta <3 Viime työmatkalla Ruotsissa kävin yksin syömässä neljän ruokalajin illallisen viineineen. Kyllä kai sinäkin yhden lounaan kestät yksin ;) 

Kai kestäisin mutta jotenkin puuttuu fiilis mennä yksin.

Vierailija
6/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, teen töitä yksin ja syön yksin lounaan 99 %. Ja koska asun yksin, syön myös yleensä aamupalat ja iltaruuat yksin. Koko ruokailu ei jaksa inspiroida enää. 

Minäkin olen 80% työajasta yksin mutta yleensä mulla on eväät mukana, tänään en ottanut. Minä sentään asun muiden ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi