Naiset joiden mies on pitkällä komennuksella ja näätte harvoin. Onko teillä sivusuhde?
Tulee vain mieleen kun kaveri on ulkomailla ja käy silloin tällöin Suomessa, että miten se vaimo sitä kestää. Luulisi, että se hankkii jonkun seksisuhteen kun harva nainen nykypäivänä kai tuollaista kestää.
Kommentit (6)
Ei todellakaan ole. Ihanaa odottaa omaa, kun tietää mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Ihanaa odottaa omaa, kun tietää mitä saa.
kiva kuulla. :) - AP
Täytyy sanoa, että jos mun mies miettisi jotain tällaisia jo etukäteen ennen komennusta kävisi kyllä mielessä, että millä pohjalla meidän sihde on, ja mitä se saa päähänsä siellä reissussa sitten asiaa paisutellessaan? Mietitkö, että miettiikö naisesi sinusta samaa siellä komennuksella? Vai etsitkö oikeutusta omalle tulevalle pettämisellesi, 'kun kyllä vaimokekin varmaan pettää kun ei varmaan kestä'? Ush!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että jos mun mies miettisi jotain tällaisia jo etukäteen ennen komennusta kävisi kyllä mielessä, että millä pohjalla meidän sihde on, ja mitä se saa päähänsä siellä reissussa sitten asiaa paisutellessaan? Mietitkö, että miettiikö naisesi sinusta samaa siellä komennuksella? Vai etsitkö oikeutusta omalle tulevalle pettämisellesi, 'kun kyllä vaimokekin varmaan pettää kun ei varmaan kestä'? Ush!
Kaveri siis reissussa ja mä vain pohdin tilannetta et miten se toimii. - AP
En oikein välitä koko seksistä. Mitä minä sivusuhteella, kun juuri ja juuri jaksan oman ukon kanssa harvakseltaan puuhastella. Varsinkin näin helteillä olen kiitollinen, ettei tarvitse.
Oma apu paras apu.