Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ongelma on se että ihastuu vain oman tasonsa yläpuolella oleviin, niin miten oppisi ihastumaan niihin omantasoisiin?

Vierailija
20.07.2018 |

Miten oppisi tuntemaan vetoa ihmiseen johon sitä lähtökohtaisesti ei tunne? Voiko toisesta tulla viehättävä ja haluttava ajan myötä jos viettää aikaa yhdessä?

Vai onko tämä taas näitä asioita joita on kiva katkerana vain paheksua mutta mitään järkeviä neuvoja ongelman ratkaisemiseen ei tietenkään löydy?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että ihastumista ja rakastumista voi pakottaa. Tähän tulet saamaan roppakaupalla vastauksia, että pitää tyytyä siihen mitä saa ja niin miehetkin tekee ihan yleisesti. Tämä tyytyminen näkyy kyllä avioerotilastoissa suoraan. Ei teeskentelyä kukaan loputtomiin jaksa.

Vierailija
2/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko typerä tasoajattelu ja suhtaudu ihmisiin ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tämä tasoajattelu on realismia.

Kaikki naiset haluavat samanlaisen yhtä kovatasoisen miehen ja sellaisen saaminen ei ole realismia.

Jos on vuosia sinkkuna sen takia kun ei löydy sitä 1.9m pitkää miesmallijuristia niin olisi ihan suotavaa tiputtaa niitä vaatimuksia.

Vierailija
4/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ongelma voi olla siinäkin, että ihmiset kuvittelevat ihastuksensa saman tasoiseksi itsensä kanssa - tai vain vähän itseään tasokkaammaksi. Ihastunut monesti kuvittelee, että säänssit ovat olemassa.

Molemminpuolinen ihastuminen on mahdollista mikäli kohtaavissa ihmisissä on jotain tasokasta ylipäänsä.

Vierailija
5/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan tutustua kaikennäköisiin, joku saattaa persoonansa takia muuttuakin hyvännäköiseksi.

Vierailija
6/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan tutustua kaikennäköisiin, joku saattaa persoonansa takia muuttuakin hyvännäköiseksi.

Yleensä nämä ovat jo kategoriassa Halutummat Yksilöt. Etenkin miehet, joilla on sisäistä voimaa ja karismaa.

Vierailija
7/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Minua kiinnostaa miehissä äly ja luonne, mutta olisi vaikeaa seurustella minun mielestäni epäviehättävän tai liian vanhan miehen kanssa.

Makuja on erilaisia, joten jonkun toisen silmissä mies on hyvännäköinen.

Vierailija
8/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mielestäni on kaksi erillistä ongelmaa. Ensin se, että aina ihastutaan oman tason yläpuolella oleviin, ja sitten se, että pitäisi ihastua omasta mielestä epäviehättävään yksilöön.

Tuo jälkimmäinen on helppo: miksi edes yrittäisit? Haluaisitko itse että joku olisi sinun kanssa, vaikka pitäisi sinua epäviehättävänä? Että joka päivä puoliso muistuttaisi itselleen, että pitää olla kiitollinen että saa edes jonkun, onhan tuolla mukavia piirteitä, ihan yhtä hyvä se on kuin muidenkin puolisot... En minä ainakaan halua, että kukaan joutuu tyytymään minuun. Minä haluan, että minut valitaan.

Ensimmäiseen tarvitsisin vähän lisätietoa. Siis ulkonäöstäkö tässä puhutaan? Vai tuloista? Vai mistä? Minulla on ollut parempituloisia kavereita, ja oli todella rasittavaa, kun ei mennyt perille, ettei minulla ole rahaa johonkin. En jaksaisi parisuhteessa koko ajan vääntää rahasta, joten siksikin ottaisin puolisoksi vain saman tulotason ihmisen. Ulkonäkö taas... Useinkaan en itse pidä viehättävänä sellaisia ihmisiä, joita pidetään kauniina ja komeina. Pidän rosoisuudesta, en kiiltokuvamaisuudesta. (Esim. pidin laihoista nörteistä ennen kuin siitä tuli muotia.)

Vierailija
9/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Etkä muuten saa niitä alfoja, paitsi panemaan sun römpskääs. Hanki koira.

Vierailija
10/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei muutu. Olen kokeillut. Olen antanut miehille toisen mahdollisuuden vaikken tuntenutkaan vetoa, ja ei. Ei ruma muutu komeaksi vaikka olisi kuinka ihana luonne.

Vierailija
11/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluavat samanlaisen yhtä kovatasoisen miehen ja sellaisen saaminen ei ole realismia.

Jos on vuosia sinkkuna sen takia kun ei löydy sitä 1.9m pitkää miesmallijuristia niin olisi ihan suotavaa tiputtaa niitä vaatimuksia.

Sori nyt vaan, mutta odota kunnes kasvat aikuiseksi ja huomaat että elämässä on isompiakin ongelmia. Kun tämän oivallat niin sitten huomaat, että muutkin kypsemmin ajattelevat ihmiset eivät mieti noita tasoluokituksia.

Tuo "kaikki naiset haluavat..." on vähän samaa kuin ekaluokkalaisen "kaikilla muillakin on sitä ja tätä ja mä haluan kans..."

Vierailija
12/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei muutu. Olen kokeillut. Olen antanut miehille toisen mahdollisuuden vaikken tuntenutkaan vetoa, ja ei. Ei ruma muutu komeaksi vaikka olisi kuinka ihana luonne.

Mulla on kyllä toiminut. Eikä tietenkään ruma muutu silloinkaan komeaksi, mutta alkaa näyttää miellyttävämmältä ja ulkonäköasia muuttuu sivuseikaksi.

Vierailija
13/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten jos/kun ilman parisuhdetta olo tuntuu pahemmalta kuin mikä tahansa parisuhde kenen tahansa kanssa. Saa toki olla hyvä näyttelijä että noista lähtökohdista joku suostuu olemaan se kukatahansa.

Vierailija
14/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava ihminen näyttää epämiellyttävältä ja mukava miellyttävältä. Olenko oikeasti ainut tälläinen? Näkeekö kaikki muut ihmiset automaattisesi kauniina tai rumina? Mikä mun päässä on vikana?

Vierailija
15/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tätä ongelmaa ei ole koska tyytyminen alaspäin on lähes aina se ainut vaihtoehto. Siihen on vain pakko sopeutua jos aikoo ikinä päästä parisuhteeseen.

Irtoseksistä puhumattakaan, siihen naisilla on vielä kovemmat kriteerit.

Vierailija
16/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tätä ongelmaa ei ole koska tyytyminen alaspäin on lähes aina se ainut vaihtoehto. Siihen on vain pakko sopeutua jos aikoo ikinä päästä parisuhteeseen.

Miten saat naisen huijatuksi kanssasi "rakastavaan parisuhteeseen" vs "tyydyin kun en parempaakaan saanut" - suhteeseen? Eikö nainen huomaa mitään?

Vierailija
17/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkautta pysty kukaan teeskentelemään kovin pitkään. Mutta tasojen kanssa rakkaudella ei välttämättä ole kovinkaan paljon tekemistä.

Miten ne tasot edes määritellään? Toiselle kumppanin tyhmyys tai junttius on paljon pahempi asia kuin se, ettei ulkonäkö ole ihan sitä primaa. Joku toinen on sitten sitä mieltä, ettei pysty aidosti rakastamaan kauneusihanteestaan poikkeavaa ihmistä (mikä on huono enne parisuhteen kannalta, koska jokainen meistä ikääntyy, jolloin voi muuttua kumppanistaan rumaksi). Kolmas voi etsiä samoista asioista kiinnostunutta kumppania, jolloin kriteerinä ovat ne mielenkiinnon kohteet. Kenenkään ihanne ei ole ilkeä, itsekäs ja manipuloiva kumppani, joka paukuttaa omia mielipiteitään ehdottomana totuutena odottaen toisen sopeutuvan väkisin niihin.

Oikeastaan pitäisikin kysyä,  että mitä seikkaa ihmiset häpeävät kumppanissaan niin, etteivät suostu julkiseen suhteeseen toisen kanssa. Monille miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpää kuin naisille miesten, mutta naiset saattavat hävetä miehen junttimaisuutta, tyhmyyttä tai huonoa käytöstä enemmän kuin miehet naisen. "Tasokkuutta" ei voi kummallakaan sukupuolella typistää muutamaan piirteseen, ja ne jotka muuta väittävät, ovat järjestään näitä sovinisti*ia ikineitsyitä, joilla ei ole juuri mitään kokemusta parisuhteessa olemisesta.

Vierailija
18/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma lähtee siitä, että ymmärrät ettet todellakaan ole mitään priimaa naisena, eikä sinulla siksi ole mitään saumoja saada uskollista, oikeaa parisuhdetta priimamiesten kanssa. (panoksi kyllä pääset niille, mutta senhän varmaan tiesitkin jo)

t. mies 36, sekundalaatua

Vierailija
19/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä, juuri näiden tasottomien miesten ensimmäinen opin teesi: rumalla miehellä ei ole saumoja kauniisiin naisiin. Ja juuri tuon ajattelun vuoksi ei tule olemaankaan. Jos miehen oma ulkonäkö on kerran ruma, miksi hän ehdoin tahdoin katkeroituu siitä vielä lisää ja kokee samalla oikeudekseen sellaisen kumppanin arvostelun (ja epäilemättä huonon kohtelun), joka hänen omasta rumuudestaan huolimatta suostuu suhteeseen hänen kanssaan? Vosiko ruma nainen toimia samoin?

Vierailija
20/84 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta odota kunnes kasvat aikuiseksi ja huomaat että elämässä on isompiakin ongelmia. Kun tämän oivallat niin sitten huomaat, että muutkin kypsemmin ajattelevat ihmiset eivät mieti noita tasoluokituksia.

Tuo "kaikki naiset haluavat..." on vähän samaa kuin ekaluokkalaisen "kaikilla muillakin on sitä ja tätä ja mä haluan kans..."

No pystytkö kiistämään että kaikki naiset eivät painottaisi miehessä pituutta, kasvokomeutta ja ammatillista statusta? Palstalla näkyy koko ajan ketjuja joissa nainen unelmoi pitkästä komeasta lääkärimiehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä