Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keski-ikäinen mies. Onko tämä kielletty aihe av-palstalla?

Vierailija
19.07.2018 |

Kertokaa mikä tässä aloituksessa teitä niin ärsyttää, että ilmoitatte aloituksen pian asiattomaksi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutumista havaittavissa! Onko sinulla muuta annettavaa keskustelulle?

Vierailija
2/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi paljonkin mutta asialliset aloitukset joissa mainitsen kuka olen poistetaan ennen kuin ehdin itse kommentoida sinne mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että keski-ikäisten miesten on todella vaikeaa olla hiljaa, edes silloin kuin muuta sanottavaa ei ole kuin tuo avaus.

Vierailija
4/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että keski-ikäisten miesten on todella vaikeaa olla hiljaa, edes silloin kuin muuta sanottavaa ei ole kuin tuo avaus.

Naisten kommentit keskusteluissa ovat yleisesti ottaen asiattomia ja miehiä halventavia

Vierailija
5/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi paljonkin mutta asialliset aloitukset joissa mainitsen kuka olen poistetaan ennen kuin ehdin itse kommentoida sinne mitään. 

Mitä lisäarvoa keskustelun aiheeseen tuo se, että kerrot olevasi keski-ikäinen mies? Itse olen naimisissa ihanan keski-ikäisen miehen kanssa, eikä hönellä ole tarvetta mainita joka keskustelussa olevansa keski-ikäinen mies.

Vierailija
6/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään selvempää osoitusta palstan miesvihamielisyydestä kuin tämä? Ja silti naisilla ei ole munaa myöntää asiaa.

Vierailija
7/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään selvempää osoitusta palstan miesvihamielisyydestä kuin tämä? Ja silti naisilla ei ole munaa myöntää asiaa.

Taidat provoilla. Jälleen kerran.

Vierailija
8/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Vierailija
9/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä se kielletty aihe olikaan? AP:n sukupuoli ja ikä?

Vierailija
10/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat provoilla. Jälleen kerran.

Eikö naisilla ole muuta sanottavaa kuin tämä? Seuraavaksi aloitus poistetaan, eikö vain?

Vierailija
11/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keski-ikäisillä miehillä yleensä muuta asiaa palstalla kun avata keskustelu aiheesta "miten saan 20v -naisen kiinnostumaan itsestäni" tai jotain muuta vastavaa?

Vierailija
12/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko keski-ikäisillä miehillä yleensä muuta asiaa palstalla kun avata keskustelu aiheesta "miten saan 20v -naisen kiinnostumaan itsestäni" tai jotain muuta vastavaa?

Paljonkin. Ja toisaalta mitä vikaa tuossa mainitsemassasi aloituksessa on. En ymmärrä

Vierailija
13/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Keskivertonainen ei kykene elämään edes minuuttia ilman että heidän erikoistarpeisiinsa kiinnitetään huomiota. Jos jostakin muusta puhutaan niin keskustelu joko hiljennetään tai käännetään keskusteluksi henkilöihin joilla on naisten genitaalit.

Jo tässä keskusteluss a huomataan merkittävää ininää ja hampaiden kirskuntaa kun joku muu kuin "hyväksytty" väestönosuus kehtaa olla äänessä.

Vierailija
14/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloittajan keski-ikäinen miehuus liittyy mihinkään? Hän on mitä on.

Vierailija
15/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slothking kirjoitti:

On.

Keskivertonainen ei kykene elämään edes minuuttia ilman että heidän erikoistarpeisiinsa kiinnitetään huomiota. Jos jostakin muusta puhutaan niin keskustelu joko hiljennetään tai käännetään keskusteluksi henkilöihin joilla on naisten genitaalit.

Jo tässä keskusteluss a huomataan merkittävää ininää ja hampaiden kirskuntaa kun joku muu kuin "hyväksytty" väestönosuus kehtaa olla äänessä.

Pakkoko sinun on väenvängällä roikkua naisvaltaisella palstalla? Mene vaikka jonnekin metsätyökoneista keskustelevalle palstalle, luulisin että siellä sinun mielipiteitäsi kompataan enemmän kuin täällä.

Vierailija
16/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aloittajan keski-ikäinen miehuus liittyy mihinkään? Hän on mitä on.

Miksi minun pitäisi peitellä/salata sitä kuka olen? Eikö 2018 luvun Suomessa saa vielä kertoa ääneen olevansa varttuneempi mies?

Vierailija
17/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkin. Ja toisaalta mitä vikaa tuossa mainitsemassasi aloituksessa on. En ymmärrä

Se, kun keski-ikäiset miehet haukkuvat kaikki jotka vastaavat "ei mitenkään"

T. Parikymppinen nainen, joka ei koskisi pitkällä tikullakaan vanhaan mieheen

Vierailija
18/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slothking kirjoitti:

On.

Pakkoko sinun on väenvängällä roikkua naisvaltaisella palstalla? Mene vaikka jonnekin metsätyökoneista keskustelevalle palstalle, luulisin että siellä sinun mielipiteitäsi kompataan enemmän kuin täällä.

Missä se lukee, että palsta on tarkoitettu naisille? Ruotsissa miehet jäävät hoitamaan vauvoja kotiin. Suomi on maailman takapajuisin maa 

Vierailija
19/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun keski-ikäiset miehet haukkuvat kaikki jotka vastaavat "ei mitenkään"

T. Parikymppinen nainen, joka ei koskisi pitkällä tikullakaan vanhaan mieheen

Tuskin kukaan mies edes koskisi sinuun sillä pitkällä tikulla. Ole huoleti

Vierailija
20/37 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä on jotain creepyä ,että keski-ikäinen äijä kirjoittelee VAUVA av:lla. Varsinkin kun nää teidän aloitukset koskee nuoria naisia tai ovat itsesääli ininää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä