Selittäkää miten käytännössä Venäjä on sekaantunut USA:n vaaleihin? Siis millä teoilla konkreettisesti?
Onko Venäjä siis jotenkin hakkeroinut niitä sähköisiä vaalijärjestelmiä, ja lisännyt sähköisiä valeääniä Trumpille? Vai lobannut Trumpin puolesta ja saanut lisää äänestäjiä hänen taakse? Vai mitä tekoja käytännössä ja konkreettisesti se Venäjän sekaantuminen on ollut? En ymmärrä.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedusteluviranomaisten raportin mukaan Venäjä käytti hyväkseen muun muassa verkko-operaatioita, valeuutisia, sosiaalisen median maksettuja trolleja ja paljastussivustoja.
Kyllä minä nuo olen uutisista lukenut, mutta mitä tarkoittaa konkreettisesti, että käyttää hyväkseen valeuutisia tai verkko-operaatioita? En ymmärrä miten valeuutisilla tai sometrolleilla lisätään Trumpin äänimäärää. Minun mielestä se on lobbaamista tai mielipidevaikuttamista tms mutta ei konkreettista tulosten peukalointia. Ap.
Olet joko älyttömän yksinkertainen tai sitten tykkäät väännellä jostakin syystä tätä asiaa oikein kunnolla.
Luepppa uudestaan mitä kirjoitit:
En ymmärrä miten valeuutisilla tai sometrolleilla lisätään Trumpin äänimäärää. Minun mielestä se on lobbaamista tai mielipidevaikuttamista tms mutta ei konkreettista tulosten peukalointiaMiksi valeuutisia, trolleja tai lobbausta sitten käytetään jos ei haluta lisätä Trumpin äänimäärää? Jos Trumpin äänimäärä lisääntyy eikö silloin ole kysymys vaaleihin sekaantumisesta?
Mutta miksei sitten lisätty äänimäärää oikein kunnolla, jos se oli sit mahdollista? Niin ettei Hilulle olis jäänyt mitään jossiteltavaa. Tätä kuitenkin ihmettelen.
Koska niitä vaaleja ei peukaloitu.
Hillary Clinton meni äänestämään Trumppia ja hävisi vaalit.... turha itkeä enää häviötä aasit!
Tämä Hillary Clintonin syytös vaalien peukaloinnista on saanut alkuunsa suomesta. Jostain on tultava sytyke että media saisi suurta huomiota jostain missä he ovat olleet väärässä. Suomihan on median moottori. Media on rikollinen.
Media ei korjaa virheitään mitä he ovat tehneet. Media on velkaa monille. Tämän takia kuningas monarkia pysyy vaiti ja Queen Elizabeth2 myös näyttää median viime aikaisissa uutisissa ihan pakoilevalta rikolliselta. Trump näyttää normaalilta mieheltä ketä tykkää tehdä töitä ihmiskunnan eteen.
Ei sitä voi selittää mitenkään käytännössä miten venäjä sekaantui vaaleihin koska he eivät konkreettisesti sekaantuneet vaaleihin.
Demokratia on paholainen ja Hillary Clintonin tukijat.
Mutta miksei sitten lisätty äänimäärää oikein kunnolla, jos se oli sit mahdollista? Niin ettei Hilulle olis jäänyt mitään jossiteltavaa. Tätä kuitenkin ihmettelen.