Kysely miehille: Oletko peppu- tai tissimies?
Kommentit (30)
Olen kaljamaha mies.
Olen myös kalju.
Vierailija kirjoitti:
Pepandeeroksen kunto kertoo enemmän naikkosen elämäntavoista ja itsestä huolehtimisesta. Tissit on ne mitkä luoja on suonut. Eli beba.
Paitsi korjausleikkaukset ja implantit.
Suuhun on parasta mällätä, mutta persettä on kivointa katsella. Tästä syystä minulla on ruma nainen, koska sellaiset tekevät mitä vaan miellyttääkseen miestä. Salilla hän käy, tietenkin. :-)
Naisissa minua ei kiinnosta mikään, mutta miehissä minua kiinnostaa kovasti peppu, penis ja kivekset. Näin se on jokaisen tosimiehen kohdalla, kukaan todellinen miehinen mies ei ole kiinnostunut ämmistä.
Vierailija kirjoitti:
Suuhun on parasta mällätä, mutta persettä on kivointa katsella. Tästä syystä minulla on ruma nainen, koska sellaiset tekevät mitä vaan miellyttääkseen miestä. Salilla hän käy, tietenkin. :-)
Kiva kuulla, että rumiluskin on päässyt hyötykäyttöön.
Miesten mies ov. kirjoitti:
Naisissa minua ei kiinnosta mikään, mutta miehissä minua kiinnostaa kovasti peppu, penis ja kivekset. Näin se on jokaisen tosimiehen kohdalla, kukaan todellinen miehinen mies ei ole kiinnostunut ämmistä.
Khyl näin on, että karvainen persereikä miehen tiellä pitää.
Peppu tietenkin daisareita väheksymättä ja muistetaan se oraalikin. Härskein mainos ikinä oral b.
Muistanko oikein? Tosimiesten nussiessa naiset on vain tiellä.
Tissimiehet ovat pikkupoikia jotka eivät ole saaneet äidin rinnoista tarpeeksi ja aikuiset miehet taas katselevat lantiota ja sitä pepun kaarta.
Aikuinen mies
Hyvä, että peppu kiinnostaa enemmän. Tulee enemmän mahkuja myös meille homoille.
19-v futiskundi
Tissit ehdottomasti. Itse kiihotun enemmän jopa naisten vatsoista kuin pepuista.
T. ≈Autochorissexual M23.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että peppu kiinnostaa enemmän. Tulee enemmän mahkuja myös meille homoille.
19-v futiskundi
Uskon että homoilla on haave päästä heteromiehen nussimaksi ja heteromiehillä on salainen haave kokeilla homon nussimista ainakin kerran ja sen jälkeen ehkä useinkin, varsinkin jos nainen on pahalla päällä, ei anna koskaan persettä jne.
Homon paneminen ei tunnu pettämiseltäkään naisen mielestä, koska homon kanssa ei voi saada lapsia eli hän ei kilpaile samoilla markkinoilla. Mieheen on vaikeampi samaistuakin, joten nainen ei tiedä, että miltä homosta tuntuu saada kullia ja täten assosiaatio omasta miehestä panemassa miestä jää epämääräiseksi.
Jos jompikumpi naiselta puuttuu, niin huonompi homma...
Vierailija kirjoitti:
Khyl näin on, että karvainen persereikä miehen tiellä pitää.
Kyllä, varsinkin tällä säällä! Oikein miehisen hikinen ja mehukas, aijaijai.
Pepandeeroksen kunto kertoo enemmän naikkosen elämäntavoista ja itsestä huolehtimisesta. Tissit on ne mitkä luoja on suonut. Eli beba.