Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun on paha olla, ja pitää mennä töihin ja tietää purkavansa pahan olon toisiin?

Vierailija
19.07.2018 |

Saisiko saikkua?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä, että narsisteihin pystyy vaikuttamaan?

ap

Vierailija
82/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitisi olisi joka päivä saanut kuulla virheistään, niin olisi varmasti oppinut.

Sinkkumies

On nyt saanut kuulla lapsuuteni jälkeen 20 vuotta; ei mitään vaikutusta.

ap

Mielikuvituksessasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten äitisi kiusasi sinua? ;)

Sinkkumies

Haukkui siitä, etten tarjonnut hänelle apuani pyytämättä ja sanoi, ettei minusta siksi pitäisi kukaan. Ja oikeutti oman vihansa sitten minua kohtaan siitä, ja sain tuntea olvani huono tytär. Ja hän piti sitä minun pahuutenani, etten tarjonnut apua, vaikka mä en vain huomannut ja hoksannut, että hän toivoo sellaisia.

Koska hän haukkui minut, en kuitenkaan tarjonnut sitä apua ikinä senkään jälkeen, ja äiti sai jatkaa minun paskana pitämistäni. Se siinä se tärkein olikin, ei se, että olisin lakaissut jonkun lattian joskus (siitä tuli sitä raivoa).

ap

Semmoisia ne vanhemmat ovat. Viallisia. Minunkin isäni kysyi usein jälkikäteen mikset tehnyt tuota asiaa noin ja näin. Vastasin aina, että mikset kysynyt etukäteen. Tajusi se jossain vaiheessa lopettaa, kun tuo oli aina vastaukseni.

Käänsin siis omat "vikani" hänelle takaisin .. 

Sinkkumies

Ja mun äiti ois syyttänyt tuossa kohtaa takaisin vain, että "no kyllä se pitää itse tajuta."

ap

Mä olisin käyttänyt sitä sitä vastaan ja kun se mokaa jotain olisin tokaissut, että kyllä tuo olisi pitänyt itse tajuta.

Sinkkumies

No siihen äitini olisi vain sanonut, että niin olisikin. Mitä sitten?

ap

Sitä sitten, että olisin toistellut sen omia typeryyksiä sille takaisin, kunnes tajuaa oman hölmöytensä. Kuten itsekin tein isälleni ..

Sinkkumies

Niin, mun äidin mielestä tuossa ei ois ollut mitään hälmöä.

ap

Olis siinä ollut, kun olisit tarpeeksi jankuttanut. Joko äitisi olisi tajunnut hölmöytensä tai joutunut mielenterveyspalvelujen piiriin.

Sinkkumies

Voi älä nyt ole lapsellinen kuvitelmissasi.

ap

Ei, kyllä sinä olet.

Sinkkumies

Eikö äitisi ole ihminen? Eikö ihmisiin ja niiden tekemisiin pysty vaikuttamaan.

Kuule ei ole.

ap

Eikö ole? 

Sinkkumies

Vierailija
84/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Haukkui siitä, etten tarjonnut hänelle apuani pyytämättä ja sanoi, ettei minusta siksi pitäisi kukaan. Ja oikeutti oman vihansa sitten minua kohtaan siitä, ja sain tuntea olvani huono tytär. Ja hän piti sitä minun pahuutenani, etten tarjonnut apua, vaikka mä en vain huomannut ja hoksannut, että hän toivoo sellaisia.

Koska hän haukkui minut, en kuitenkaan tarjonnut sitä apua ikinä senkään jälkeen, ja äiti sai jatkaa minun paskana pitämistäni. Se siinä se tärkein olikin, ei se, että olisin lakaissut jonkun lattian joskus (siitä tuli sitä raivoa).

ap

Semmoisia ne vanhemmat ovat. Viallisia. Minunkin isäni kysyi usein jälkikäteen mikset tehnyt tuota asiaa noin ja näin. Vastasin aina, että mikset kysynyt etukäteen. Tajusi se jossain vaiheessa lopettaa, kun tuo oli aina vastaukseni.

Sinkkumies

Ja mun äiti ois syyttänyt tuossa kohtaa takaisin vain, että "no kyllä se pitää itse tajuta."

ap

Mä olisin käyttänyt sitä sitä vastaan ja kun se mokaa jotain olisin tokaissut, että kyllä tuo olisi pitänyt itse tajuta.

Sinkkumies

ap

Sitä sitten, että olisin toistellut sen omia typeryyksiä sille takaisin, kunnes tajuaa oman hölmöytensä. Kuten itsekin tein isälleni ..

Sinkkumies

ap

Olis siinä ollut, kun olisit tarpeeksi jankuttanut. Joko äitisi olisi tajunnut hölmöytensä tai joutunut mielenterveyspalvelujen piiriin.

Sinkkumies

ap

Ei, kyllä sinä olet.

Sinkkumies

Kuule ei ole.

ap

Eikö ole? 

Sinkkumies

Ei.

ap

Vierailija
85/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitisi olisi joka päivä saanut kuulla virheistään, niin olisi varmasti oppinut.

Sinkkumies

On nyt saanut kuulla lapsuuteni jälkeen 20 vuotta; ei mitään vaikutusta.

ap

Olet jo 50. 90 luvun alussa kävit terapiaa. Kirjoitit ylioppilaaksi 89. Olit sairaslomalla vuosia. Valmistuit lähihoitajaksi. Sait lapset 38 vuotiaana.

Vierailija
86/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä, että narsisteihin pystyy vaikuttamaan?

ap

Mä en oikein tykkää noista leimoista, kun niitä on niin helppo heitellä ilmaan, mutta kyllä yleensä kaikki edes itsestään välittävät. Jos eivät muuten herää, niin ehkä sitten kun antaa samalla mitalla takaisin. (ja vähän enemmän)

Sinkkumies

Vierailija
87/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

ap

Sinkkumies

ap

Sinkkumies

ap

Sinkkumies

ap

Sinkkumies

ap

Ei, kyllä sinä olet.

Sinkkumies

Kuule ei ole.

ap

Eikö ole? 

Sinkkumies

Ei.

ap

Ei sitten.

Sinkkumies

Vierailija
88/88 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muu auta, niin nyrkki Jumalauta! 

Äidin kiusaamisen tulos, äidiltä ilmat ulos!

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi