Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaston suomi ihmiskoe

Vierailija
19.07.2018 |

Teimme kaverini kanssa ns ihmiskokeen Alastomassa Suomessa ja liityimme siis sinne molemmat; minä 26 v, 165 cm, 50 kg, aa-kupin tissit, todella hoikka, siro ja muodoton nainen. Kaverini 26 v, 165 cm, 102 kg, f-kupin todella isot ja riippuvat rinnat, iso Kim Kardashianmainen perse. Kaverini oli varma että minä saisin enemmän huomiota, minä taas sitä mieltä että kaverini saisi. Laitoimme molemmat kolme kuvaa; yksi tissikuva, yksi persekuva ja yksi kokovartalokuva. Arvaatteko kumman kuvia katsottiin enemmän ja kumpi sai enemmän tykkäyksiä ja kehuja kuvilleen? Kyllä, kaverini. Paljon enemmän. Eli mitä tästä voimme todeta? Miehet pitävät isoista ja muodokkaista (=isot tissit ja iso perse) naisista. Taidan alkaa lihotuskuurille. Mielipiteitä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Nainen on paljon muutakin kuin vain tissit ja perse. Aplle vinkki että lopeta itsekriittisyys ja ole tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet.

Olen itse aina ollut todella hoikka, tissitön ja perseetön, vartaloni on muistuttanut lähinnä pikkupoikaa. Yrittänyt aina saada painoa lisää ja haaveillut olevani muodokas ja isorintainen, en ollut koskaan tyytyväinen itseeni.

Lakkasin murehtimasta, vaihdoin asennetta, kasvatin itsevarmuutta, rupesin treeanaamaan, ja sen jälkeen miehiä onkin riittänyt ihan hämmennykseen asti.

Kyllä niille vaan kummasti laihakin kelpaa, nainen on kokonaisuus, ei tissit ja perse.

Valitsisin koska tahansa sinut pienirintaisena ja laihana kuin yhtään ylipainoisen naisen.

Muutenkin jos rintojen koko on yli C ja ei missään nimessä. Parhaat koot rinnoille on nimenomaan a ja Max b. Pienet rinnat saa minut hulluksi ja varman erektion, vaikka olen ehdottomasti peppumies. 

Ennen kuin kukaan taas riemastuu niin puhe on aikuisista naisista. Vaimoni on pieni a ( 40v+ ) ja minulle ne on sata kertaa kiihottavammat kuin exän iso C ikinä oli. Meitä pieniä rintoja palvovia miehiä on paljon. 

Ja tämä asenne useilla miehillä, että pieniä rintoja saa haukkua, muttei pieniä pippeleitä. Minä sanon toisin, pieni nainen ja kaikki pientä vartalossa kiihottaa aivan toisella tavalla, kuin kukaan kehopositiivinen yksilö mistään kuvakulmasta ja 110% varmasti livenä miehet ottaa hoikan ennenkuin ketään jonka paino on yli 100kg.

Vierailija
42/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomen naiset ovat järjestään lihavia.

Todella pieni vähemmistö upeat hoikat naiset 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on AS:n pienin penis eikä ole provo.

Vierailija
44/47 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
45/47 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti varsinkin ns. kurvikas ihminen saa helposti erittäin hyvät kuvat ja tiimalasivartalo-illuusion. Ja on tosi elämässä jäätävä tasapaksu punkki.

Vierailija
46/47 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää esitellä hoikkaa vartaloaan ja isoja silareitaan AS:ssä. Joukossa on myös aktikuvia ja videoita joidenkin fanien kanssa. Hän saa päivittäin satoja viestejä ja treffipyyntöjä miehiltä. Kyllä hyväkroppainen nainen vetää puoleensa enemmän kuin lihava plösö.

Vierailija
47/47 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tykkää esitellä hoikkaa vartaloaan ja isoja silareitaan AS:ssä. Joukossa on myös aktikuvia ja videoita joidenkin fanien kanssa. Hän saa päivittäin satoja viestejä ja treffipyyntöjä miehiltä. Kyllä hyväkroppainen nainen vetää puoleensa enemmän kuin lihava plösö.

Alastomassasuomessa on noin 50-kertainen määrä (sinkku)miehiä suhteessa naisiin. Jokainen nainen tuolla saa reilusti viestejä.

Mitä hyvään vartaloon tulee, niin hoikka ei ole synonyymi hyvälle vartalolle. On paljon hoikkia ihmisiä, jotka eivät ole tehneet vartalonsa eteen mitään, esimerkiksi urheilleet. Ja tuon huomaa.

Silarit, varsinkin isot sellaiset, hyvin harvoin näyttää muutenkaan hyvältä hoikalla naisella. Parhaat silarit on aina naisilla, joilla on jo ennestään ollut tissit, joita on kohotettu ja muotoiltu silareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi