Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaston suomi ihmiskoe

Vierailija
19.07.2018 |

Teimme kaverini kanssa ns ihmiskokeen Alastomassa Suomessa ja liityimme siis sinne molemmat; minä 26 v, 165 cm, 50 kg, aa-kupin tissit, todella hoikka, siro ja muodoton nainen. Kaverini 26 v, 165 cm, 102 kg, f-kupin todella isot ja riippuvat rinnat, iso Kim Kardashianmainen perse. Kaverini oli varma että minä saisin enemmän huomiota, minä taas sitä mieltä että kaverini saisi. Laitoimme molemmat kolme kuvaa; yksi tissikuva, yksi persekuva ja yksi kokovartalokuva. Arvaatteko kumman kuvia katsottiin enemmän ja kumpi sai enemmän tykkäyksiä ja kehuja kuvilleen? Kyllä, kaverini. Paljon enemmän. Eli mitä tästä voimme todeta? Miehet pitävät isoista ja muodokkaista (=isot tissit ja iso perse) naisista. Taidan alkaa lihotuskuurille. Mielipiteitä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin tosi laiha 160/42, niin kyllä vientiä oli, mutta mua luultiin usein 16 vuotiaaksi. Mulla oli kyllä silloinkin rinnat kokoa B/C, mutta ei yhtään rasvakudosta. Nyt 40-vuotiaana olen hämmästellyt vientiä. Mitat 160/60. Rinnat E/F. Pääasiassa miehet sanovat kauniiksi ja näkevät vihdoinkin naisena.

Vierailija
22/47 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homopoikien trolli, mutta hauska ajatus ihmiskokeesta. Näitähän on tehtykin. Se taas on nykytrendin virhe, että läski olisi muodokas. Siinä ei ole enää ollenkaan niitä muotoja, mitä naisessa tarkoitetaan perinteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisi alkaa ihannoimaan ja tuomaan esille terveellisen kokoista vartaloihannetta. Ravitsemussuositusten tavoitepainoindeksi on 23.

Aloittajalle 165cm sopiva paino olisi n. 63kg.

160cm pitkälle n. 59kg.

Lisäksi naisen ihanteellinen rasvaprosentti on 22.

Ei laiha eikä lihava vaan sopiva.

Vierailija
24/47 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutista läskin paskapuheille.

Vierailija
25/47 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teimme kaverini kanssa ns ihmiskokeen Alastomassa Suomessa ja liityimme siis sinne molemmat; minä 26 v, 165 cm, 50 kg, aa-kupin tissit, todella hoikka, siro ja muodoton nainen. Kaverini 26 v, 165 cm, 102 kg, f-kupin todella isot ja riippuvat rinnat, iso Kim Kardashianmainen perse. Kaverini oli varma että minä saisin enemmän huomiota, minä taas sitä mieltä että kaverini saisi. Laitoimme molemmat kolme kuvaa; yksi tissikuva, yksi persekuva ja yksi kokovartalokuva. Arvaatteko kumman kuvia katsottiin enemmän ja kumpi sai enemmän tykkäyksiä ja kehuja kuvilleen? Kyllä, kaverini. Paljon enemmän. Eli mitä tästä voimme todeta? Miehet pitävät isoista ja muodokkaista (=isot tissit ja iso perse) naisista. Taidan alkaa lihotuskuurille. Mielipiteitä?

En enään katsele Alaston suomi kuvia kun sinne pääsy muuttui maksulliseksi, muuten olisin kiinnostunut, mutta nyt ei.

Kysymykseesi vastaisin että mielummin katsoisin sinua kuin leveäperseistä ja ylipainoista.

Vierailija
26/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä kuvia pääsee katselemaan ihan ilmaiseksi ja ilman rekisteröitymistä. Ja kun klikkaa etusivu-linkkiä niin aina vaihtuvat uudet kuvat etusivulle.

Sitä en vaan ymmärrä miten jo nuoret ihmiset päästävät itsensä lihomaan sellaisiin mittoihin kuin mitä välillä kuvissa näkee. Kauheita siiderivalaita.

Vierailija
27/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne alastomaan suomeen enään pääse, ellei itse liity sinne.[/quote]

Pääseehän.[/quote]

Miten muka pääsee?

Vierailija
28/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

videoita siellä ei näy rekisteröitymättä

Vierailija
29/47 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Nainen on paljon muutakin kuin vain tissit ja perse. Aplle vinkki että lopeta itsekriittisyys ja ole tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet.

Olen itse aina ollut todella hoikka, tissitön ja perseetön, vartaloni on muistuttanut lähinnä pikkupoikaa. Yrittänyt aina saada painoa lisää ja haaveillut olevani muodokas ja isorintainen, en ollut koskaan tyytyväinen itseeni.

Lakkasin murehtimasta, vaihdoin asennetta, kasvatin itsevarmuutta, rupesin treeanaamaan, ja sen jälkeen miehiä onkin riittänyt ihan hämmennykseen asti.

Kyllä niille vaan kummasti laihakin kelpaa, nainen on kokonaisuus, ei tissit ja perse.

Gr69
30/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on juuri niin, että iso osa miehistä tykkää kurveista. 

Tästä on kyllä ihan tilastoja (bmi 18-20,5 on ihanne, oli mies sitten euroopasta, aasiasta tai afrikasta), eikä ne kurvit tarkoita läskejä.

Se voi hyvin olla että alastonsuomessa tissimiehet innostuivat rinnoista, ja muusta ei sitten kiinnostuttu.

Vierailija
31/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi pari m55v ja n38v m1.70/75/17 n1.60/50 Lahdessa etsi Bi pari 

Vierailija
32/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ei oikeastaan edes voi kysyä miehiltä, kun aina miehiltä jotain kysyttäessä, rynnivät naiset vastaamaan miten miehet ajattelevat.

Vierailija
33/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehet tykkää enemmän kurveista, ihan kuin naiset isoista kaluista, joten eikun vaan munkkeja ja viinereitä ap syömään!

Vierailija
34/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan voit itse käydä katsomassa kuvia alastomasta suomesta. Aika moni laittaa itsestään alastonkuvia nettiin. Jotkut jopa ihan naaman kanssa. Me emme sentään paljastaneet kasvoja.

Eihän sinne alastomaan suomeen enään pääse, ellei itse liity sinne.

Pääseehän.

Riiteletkö itsesi kanssa?

Vierailija
35/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen seitsemän vuotta vanha rumapainoisen rumiluksen provo on nyt herätetty henkiin.

Vierailija
36/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on juuri niin, että iso osa miehistä tykkää kurveista. 

Muotilehdissä ja mediassa on malleina tosi hoikkia naisia ja tästä tulee illuusio, että niistähän miehet tykkäävät. Luin kerran joltain keskustelupalstalta hoikkiin malleihin liittyvän kommentin, jossa kaikessa outoudessaan voi olla sellainen, että siinä on jotain perää!

Muotisuunnittelijoiden piireissä on iso osa jollei jopa suurin osa homomiehiä. Ala on homomiesten dominoima ja "toidsteena" tästä esitän Runway TV-sarjan. Parissa jaksossa oli mieskilpailijana heteromies, hänen heteroutensa mainittiin muutamaan kertaan (huomasi myös olemuksesta) pääsi kilpailussa johonkin saakka muttei lähelle kärkeä. Eli suurin osa tuon ohjelman muotisuunnitelijamiehistä on homoja.

Nämä muotisuunnittelijatyypit tykkäävät yleensä hoikista miehistä ja sen vuoksi valikoivat, varmaan tiedostamattaan, mallinaisiksi sellaisia, joiden vartalo muistuttaa hoikka

Olen tykönäni ymmärtänyt saman, kun mietin 70-luvun epämukavaa muotia. 

Vierailija
37/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pullukoista koska oma puolisoni on hoikka.  Vaihtelu virkistää.

Vierailija
38/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASssä on nykyään aika paljon "palvelujen" ja OF mainosta... ilmaisia makupaloja tilin toivossa.

Vierailija
39/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista ei välity naisen koko.. miehet ei yleensä tykkää isoista naisista (siis pitkät, isot) mutta kuvissa tottakai jos ottaa kuvan pelkistää tisseistä tai perseestä niin ei välity isokokoisuus ja voi valheellisesti luulla että iso nainen on miehen unelma. Myös mahan ym voi jättää pois kuvista.

En tekisi johtopäätelmiä tollasesta....

Vierailija
40/47 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittainen ja yli satakiloinen nainen on sairaalloisen lihava. En tunne tosielämän puolella yhtäkään miestä, joka pitäisi moista viehättävänä. Kuvissa voi toki osata esiintyä edukseen ja monet lihavat osaakin, mutta ei niille naisille sitten oikean elämän puolella kovin suuria markkinoita olekaan. Toki fetisistejä on marginaalissa ja joillekin miehille ulkonäöllä ei ole väliä, mutta enemmistö suosii sitä normaalivartaloista naista Hyvin Selkeästi. Yli satakiloinen nainen ei todellakaan ole kurvikas, vaan kymmeniä kiloja ylipainoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän