Mies viestittelee toisen naisen kanssa, ulkopuolisen näkökantaa kiitos
Olen ollut 2 vuotta mieheni kanssa meillä menee muuten ihan hyvin, mutta sain viikko sitten kuulla mieheni kavereilta kuinka mieheni välillä keskustelee ex-säätönsä kanssa.. Asia olisi ihan okei mutta keskustelu voi jatkua monia tunteja ja jonain päivänä sielä oltiin heitetty pientä flirttiäkin (kehunut naisen vartaloa) ja kysynyt onko hänellä miestä... Yleensä kuulemma eksä aloittaa koko keskustelun mutta mies tykkää jatkaa keskustelua tunteja?? Väleissä heidän tiesin olevan.. Ajattelin kyllä puhua mieheni kanssa mutta haluaisin kuulla ulkopuolisen mielipiteitä asiaan, onko pelkkää kaveruutta vai onko vielä jotain tunteita?
Kommentit (32)
Voi kevyttä kenttäflirttiä olla ilman tunteitakin. En huolestuisi, se on varmasti eksä ihan syystä. :)
Kyllä se kuulostaa siltä, että miehesi on aika hutsu.
Kysy mieheltä, hyväksyisikö hän tuollaisen suhteen sinulta. Jotenkin epäilen.
Miten tiedät noin tarkkaan keskustelujen sisällön ja keston, miehesikö on kertonut kavereilleen tuon kaiken ja sitten kaverit vielä sinulle?
Miehesi kannattaisi hankkia kavereiksi oikeita ystäviä eikä mitään vasikoita.
Kysy jos niin paljon häiritsee. Itse ajattelisin että voi olla kyse kaveruudesta tai kaverillisista tai muista mukavista tunteista. Haetaan hyväksyntää jos ei muualta saada ja jonkun kiva viesti tai muu voi pelastaa päivän helposti parempaan. Harva menee oikeasti pidemmälle vaikka olis pientä flirttiäkin. Onko teillä kaikki kunnossa?
Ei jatkoon. Tuosta se alkaa. Kun antaa pikkusormen, niin...
Haloo, ihminen ei ole ikinä ollut yksiavioinen eläin, vaikka kirkko on moista yrittänyt markkinoida. Hyvin on vallanpitäjien moraalimanipulointi rahvaaseen uponnut kun moiseen roskaan uskotte.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, ihminen ei ole ikinä ollut yksiavioinen eläin, vaikka kirkko on moista yrittänyt markkinoida. Hyvin on vallanpitäjien moraalimanipulointi rahvaaseen uponnut kun moiseen roskaan uskotte.
Samaa voi sanoa käskystä "älä tapa". On ihmisen luonteessa tappaa, joten ei kannata pidättäytyä siitä. Vai?
Ei se oo pettämistä, jos nainen ei niele.
Kertoo miehen luonteesta sellaista, että itse en ainakaan pitäisi.
Meillä kävi näin, että mies jäi kiinni pidemmästä flirtistä työkaveriin juuri viestin kautta. Kun vähän tonki, kävi ilmi että ei ollut ensimmäinen viritys vaan myös eksiä oli lämmitelty facebookin kautta. Ihan viatonta egon buustausta hänen mielestään. Mutta minun mielestäni se tahrii minua ja minun parisuhdettani, jos täytyy olla mielinkielin toisiin naisiin päin. Toisinpäinhän mies ei koskaan tilannetta haluaisi, että minä kosiskelisin vieraita miehiä samoilla sanoilla.
Joku voi sanoa, että ihminen ei ole yksiavioinen. Kuitenkin minä olen sellainen yksilö joka on, enkä halua vierelleni sellaista joka on monogaminen. Kukin tavallaan ja vakka kantensa jne. ja mieluummin olen yksin kuin huomiohuoraavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo miehen luonteesta sellaista, että itse en ainakaan pitäisi.
Meillä kävi näin, että mies jäi kiinni pidemmästä flirtistä työkaveriin juuri viestin kautta. Kun vähän tonki, kävi ilmi että ei ollut ensimmäinen viritys vaan myös eksiä oli lämmitelty facebookin kautta. Ihan viatonta egon buustausta hänen mielestään. Mutta minun mielestäni se tahrii minua ja minun parisuhdettani, jos täytyy olla mielinkielin toisiin naisiin päin. Toisinpäinhän mies ei koskaan tilannetta haluaisi, että minä kosiskelisin vieraita miehiä samoilla sanoilla.
Joku voi sanoa, että ihminen ei ole yksiavioinen. Kuitenkin minä olen sellainen yksilö joka on, enkä halua vierelleni sellaista joka on monogaminen. Kukin tavallaan ja vakka kantensa jne. ja mieluummin olen yksin kuin huomiohuoraavan miehen kanssa.
Korjaus; KUIN sellaisen joka on monogaminen.
Meillä on kaikki okei, omasta mielestäni.. en ole vielä kysynyt mutta ajattelin kysyä. Pientä flirttiä heillä on ollut, mutta keskustelu jatkuu yleensä läpi päivän ja heidän keskustelunsa on myös niitä näitä, poikaystäväni on myös kertonut työpäivistään yms.. miksi hän haluaa puhua jonninjoutavia entisensä kanssa montamonta tuntia jossei tunteita ole.
Älä ainakaan usko mitään : ollaan vain kavereita -paskaa.
Jompikumpi haluaa jotain..
Puhuuko hän myös sinun kanssasi tuntikausia ja flirttailee ja kehuu?
Viestittely ok, satunnainen pieni flirttikin vielä. Mutta toistuva ja tunteja jatkuva viestitys ei. Kysy mieheltäsi mitä puhuvat, miksi niin pitkään ja onko ok jos harrastat samaa.. Ja jos asia häiritsee niin sano se suoraan, vastaus kertoo paljon.
Minusta miehesi kohtelee sinua asiattomasti. Kyllähän tuosta vähän sellainen kunnioituksen puute näkyy. Hän pitää sinua itsestäänselvyytenä ja tilaisuuden tullen menisi varmasti vieraisiin.
Mä olin vähän samanlaisessa tilanteessa, vaimoni viestitteli ahkerasti toisen miehen kanssa, joka osoittautui hänen työkaverikseen. Viestittelyä kesti noin puoli vuotta, kunnes lopullinen käry kävi, aavistelin kyllä jo aiemmin että jotain on menossa. Ei todellakaan tuntunut kivalta, ja se jatkuva epätietoisuus oli aivan hirvittävää. Viestit sisälsivät kaikkea diipadaapaa, mutta myös flirttiä, rajuakin. Tilanne laukesi siihen, kun kielsin viestittelyn. Henkisesti erittäin raastavaa. Olen kuullut, että tämä ns. henkinen pettäminen muunmuassa whatsupissa on nykyään todella yleistä. Surullista.
ja mistäs ap ''tietää'' että puhuu montamonta tuntia ja missä..
rölli paljastettu - buuuuuu ;)
minä ainakin oikein työntäisin tuollaisen miehen exiensä syliin ja katsoisin, miten se soppa kehkeytyy - en voi sietää nössöjä ja vietäviä miehenalkuja, joten siinäpähän viestittelisi - hykertelen, kun pääsen eroon ja helposti..
poikanen ei vain ymmärrä logiikkaa... you know.
Jos on säätö, niin ei ole tunteita ollutkaan. Miehesi pitää tätä naista varalla helppona panona siltä varalta, että teillä menee poikki.