Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viestittelee toisen naisen kanssa, ulkopuolisen näkökantaa kiitos

Auttakaa
18.07.2018 |

Olen ollut 2 vuotta mieheni kanssa meillä menee muuten ihan hyvin, mutta sain viikko sitten kuulla mieheni kavereilta kuinka mieheni välillä keskustelee ex-säätönsä kanssa.. Asia olisi ihan okei mutta keskustelu voi jatkua monia tunteja ja jonain päivänä sielä oltiin heitetty pientä flirttiäkin (kehunut naisen vartaloa) ja kysynyt onko hänellä miestä... Yleensä kuulemma eksä aloittaa koko keskustelun mutta mies tykkää jatkaa keskustelua tunteja?? Väleissä heidän tiesin olevan.. Ajattelin kyllä puhua mieheni kanssa mutta haluaisin kuulla ulkopuolisen mielipiteitä asiaan, onko pelkkää kaveruutta vai onko vielä jotain tunteita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa arvostaa itseään ja päästää hänet panemaan exäänsä. Löydät kyllä sellaisen miehen jota ei eksä kiinnosta.

Vierailija
22/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Mä olin vähän samanlaisessa tilanteessa, vaimoni viestitteli ahkerasti toisen miehen kanssa, joka osoittautui hänen työkaverikseen. Viestittelyä kesti noin puoli vuotta, kunnes lopullinen käry kävi, aavistelin kyllä jo aiemmin että jotain on menossa. Ei todellakaan tuntunut kivalta, ja se jatkuva epätietoisuus oli aivan hirvittävää. Viestit sisälsivät kaikkea diipadaapaa, mutta myös flirttiä, rajuakin. Tilanne laukesi siihen, kun kielsin viestittelyn. Henkisesti erittäin raastavaa. Olen kuullut, että tämä ns. henkinen pettäminen muunmuassa whatsupissa on nykyään todella yleistä. Surullista.

Onko asia sinun mielestäsi nyt ok kun ”kielsit sen”? Olisiko vaimosi halunnut jatkaa? Luotatko häneen nyt? Eikö tunnu pahalta ajatus, että vaimosi jatkaisi viestittelyä maailman tappiin ilman ”kieltoasi” - saa siitä ilmeisen paljon mielihyvää?

Vierailija
24/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varauksella kyllä suhtautuisin, jos kerran miehen kaveri on kertonut. Ellet sitten itse ole viestejä nähnyt.

Vierailija
25/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41 kirjoitti:

Mä olin vähän samanlaisessa tilanteessa, vaimoni viestitteli ahkerasti toisen miehen kanssa, joka osoittautui hänen työkaverikseen. Viestittelyä kesti noin puoli vuotta, kunnes lopullinen käry kävi, aavistelin kyllä jo aiemmin että jotain on menossa. Ei todellakaan tuntunut kivalta, ja se jatkuva epätietoisuus oli aivan hirvittävää. Viestit sisälsivät kaikkea diipadaapaa, mutta myös flirttiä, rajuakin. Tilanne laukesi siihen, kun kielsin viestittelyn. Henkisesti erittäin raastavaa. Olen kuullut, että tämä ns. henkinen pettäminen muunmuassa whatsupissa on nykyään todella yleistä. Surullista.

Onko asia sinun mielestäsi nyt ok kun ”kielsit sen”? Olisiko vaimosi halunnut jatkaa? Luotatko häneen nyt? Eikö tunnu pahalta ajatus, että vaimosi jatkaisi viestittelyä maailman tappiin ilman ”kieltoasi” - saa siitä ilmeisen paljon mielihyvää?

Moi. Tilanne ei ole mielestäni ok. Tämä "kokemus" oli minulle henkisesti todella kova, ja vaivaa vieläkin, vaikka tästä on nyt noin 3kk aikaa. Uskon, että viestittely olisi jatkunut, ellen olisi siihen puuttunut. Luottamus häneen kyllä kärsi, se on selvää, mutta toisaalta, hän kertoi kaiken tapahtuneen minulle rehellisesti, kun sain asiasta tietää. Olivat siis tavanneet myös yöelämässä, tapaamisesta sovittu viesteillä.

Koko keissi oli minulle henkisesti todella raskas taakka.

-M41

Vierailija
26/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41 kirjoitti:

Moi. Tilanne ei ole mielestäni ok. Tämä "kokemus" oli minulle henkisesti todella kova, ja vaivaa vieläkin, vaikka tästä on nyt noin 3kk aikaa. Uskon, että viestittely olisi jatkunut, ellen olisi siihen puuttunut. Luottamus häneen kyllä kärsi, se on selvää, mutta toisaalta, hän kertoi kaiken tapahtuneen minulle rehellisesti, kun sain asiasta tietää. Olivat siis tavanneet myös yöelämässä, tapaamisesta sovittu viesteillä.

Koko keissi oli minulle henkisesti todella raskas taakka.

-M41

Ok, ymmärrän hyvin. Voimia.

Vierailija
27/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus oli sellainen, että kännykkää alettiin pitää visusti pimeänä, aina mukana ja viestit äänettömänä. Yöhön asti jatkuvia sessioita mesessä. Kun kyselin, suuttui. Koneella ollessa napsautti aina toisen sivun esiin, jos lähestyin. Kerran oli sammunut kesken kaiken ja näin viestit tietokoneen ruudulla. Naisen puolelta selvää kiusaamista ja vedätystä, mies ihan tosissaan rakastuneena. Ei minulle koskaan ollut sanonut/kirjoittanut mitään niin romanttista ja kaunista. Oli paljastuttuaan valmis eroon, mutta eihän se toinen oikeasti häntä halunnut. Luottamus on sattuneesta syystä hieman katkolla. Liitto jatkuu.

Olisin kyllä sinuna epäluuloinen. Kissa pöydälle.

Vierailija
28/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kannattaisi hankkia kavereiksi oikeita ystäviä eikä mitään vasikoita.

Voi luoja.. Iha oikein jos vasikoi tollasen paskaläjän !

M31

Vierailija
29/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mahdoton sanoa varmaksi. Esim. itse saatan viestitellä pitkään, jos on hyvä herjanheitto tai muu juttu kesken, vaikken olisi muuten tyypistä kiinnostunut yhtään. Toisaalta kertomasi hieman herättää epäilyksiäkin.

Tässä nyt, mitä merkkejä itse huomioisin:

- onko mies mustasukkaista sorttia? Niin klishee kuin se onkin, niin sellainen on itse taipuvainen pettämään. Jos ei ole, niin viestittelykin saattaa olla ihan viatonta.

- tapahtuuko viestittely ja muu salassa tai yrittääkö hän piilotella sitä? Vai voiko tehdä sen avoimesti? (tähän vaikuttaa kyllä myös sinun suhtautumisesi) Kertooko sinulle niistä keskusteluista?

- Luota vaistoosi. Kysy, jos arveluttaa, äläkä tyydy vältteleviin vastauksiin.

Vierailija
30/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kerron sinulle nyt tarinani toisesta näkökulmasta.

Olin itse se nainen joka viestitteli välillä varatun miehen kanssa. Me emme ikinä seurustelleet, mutta olimme vuosia toisillemme tärkeitä tukipilareita ja samalla harrastimme aivan mahtavaa seksiä. Tietenkin seksi loppui aina kun jompi kumpi alkoi tapailemaan uutta mielenkiintoista henkilöä ja samaten muukin yhteydenpito. Kuitenkin välillä sillä sinkulla oli vaikea hetki käsillä niin silloin aina viestittelimme illan vaikka toinen suhteessa olisikin ollut. Enemmän tuimme toisiamme pahan olon yli ja korkeintaan kysyimme toiselta "niin vieläkös olet suhteessa? ;)). Oli helppoa hakea tukea henkilöltä joka oikeasti tunsi sinut läpikotaisin ja osasi sanoa ne lohduttavat sanat. Eli emme ikinä menneet tuon pidemmälle jos toisella joku toinen oli, mutta kyllähän se kysyjän mielessä aina toivona pilkisti. Eihän se aina välttämättä ihan oikein ollut ja jälkikäteen ajatellen olen onnellinen, että olen tuosta ihmissuhteesta päässyt yli. Rankkaa tukeutua johonkuhun joka ei voi oikeasti olla tukenasi.

Mutta tosiaan, jos se on vain ollut säätö, niin sille on syynsä miksi he eivät koskaan aiemmin seurustelleet. Uskoisin kummankin sen myös tiedostavan.

Vierailija
31/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kokemusta jostain tuontapaisesta. Sen sijaan, että pari nostattaisi itsetuntojaan toistensa kanssa toisiaan kehuen ja yhteisestä nauttien ja siihen panostaen, toinen boostaakin itseään muiden kanssa. Samalla kun toisen itsetunto nousee, toisen laskee huomionpuutteesesta ja suhteen väljähtyessä, vaikka hän edelleen panostaisi satasella.

Ja loppu onkin pelkkää riitaa ja ongelmaa.

Vierailija
32/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies viestitteli "ystävättärensä" kanssa...myöhemmin paljastui että olivat myös tapailleet kaupungilla minulta salaa.

Minulle on ihan sama olivatko panneet vai ei, seläntakana toimiminen oli minulle luottamuksen pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän