Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka eivät pidä ollenkaan paljastavasta pukeutumista

Vierailija
18.07.2018 |

Onko muita? Kaduilla ainakaan harvemmin näkee... En nyt siis tarkoita vaan niin, että pakarat ja tissivako vilkkuu, vaan että tekis mieli peittää ihan reilummin. Itsellä paidat mieluiten vähän hihallisia ja alaosat mielellään polvien alapuolelle. Tykkään myös peittää takapuolen paidalla tai sit alaosa pitää olla hame tai löysemmät housut. Ja oon normaalipainoinen/hoikka. Tosi vaikee vaan löytää tällaista asustusta näille keleille :(

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä mä kadulle menen lyhyessäkin hameessa, vaikka olen paksumpijalkainen. Mutta jos haluan tehdä vaikutuksen johonkuhun peitän sellaista, mikä ei imartele, eli käytännössä polvista ylöspäin. En myöskään kehtaisi ikinä pukeutua tarkoituksella tyrkysti kiinnostaakseni.

Mutta minusta sellainen hihaton toppi, jossa suht korkealla (siis ei mikään korkea, muttei narutoppikaan) kaula-aukko on ihan jees. Tissivaon esitteleminen olisi minusta mautonta.

Vierailija
2/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kelillä käytän aurinkovoidetta, kerroin 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://cdn-wpmsa.defymedia.com/wp-content/uploads/sites/3/2015/06/asos…

http://www.thegloss.com/fashion/lorde-vogue-australia-july-2015-cover-m…

Käytän yleensä tuollaisia peittävämpiä maksimekkoja. Mukava päällä, peittävä, hengittävä. 

Vierailija
4/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Sellaiset kevyet haaremihousut ovat alaosaksi ainakin tosi viileä mutta peittävä :)

Vierailija
5/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja en.

Ainoastaan säärien pahan ihottumaa takia peitän.

Rakastan shortsihaalareita ja kedämekkoja, pitää mennä ostamaan.

Rahapulan ja sairastelun vuoksi omat vaatteet ei vastaa sitä mistä tykkään.

Tän kesän vaatehankinnat aikalailla jääneet tekemättä..

Vierailija
6/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on maksimekkoon päällä, sen kuuluu ehdottomasti olla hihaton tai sit sivuhalkioilla.

Vierailija
7/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla en koskaan liiku sellaisessa vaatetuksessa, jossa suuria aloja ihosta on paljaana. Ihan hygieniasyistä. Peitän dekolteen, käsivarret ja jalat. Näin kuumalla ilmalla käytän tietysti kevyitä materiaaleja.

Inhottaisi istua julkisissa kulkuneuvoissa paljain reisin, tai että hikiset tungeksivat ihmiset pyyhkäisisivät paljasta selkääni tai käsivarsiani ohi mennessään. Ei ole kiva vaihtaa eritteitä tuntemattomien kanssa.

Tietysti pidän peittävästä pukeutumisesta muutenkin. Ihmetyttää, miksi niin monet nuoret naiset menevät vilkkaisiin paikkoihin, kuten yleisille laitureille, makaamaan haarat levällään vatsalleen pikkubikineissä niin että reikä kuultaa läpi. Miksi ylipäätään halutaan tuntemattomilta huomiota hintaan mihin hyvänsä?

Vierailija
8/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tunsin painetta pukeutua ei-niin-peittäviin vaatteisiin, koska tunsin olevani vääränlainen kaikkien minishortseissa ja piskuisissa topeissa juoksevien ikätovereiden seurassa. Nykyään olen kehittänyt itsetunnon, eikä minua haittaa pukeutua "burkhaan", kuten eräs mies joskus totesi kävellessäni kaupungilla kilpikonnakauluksisessa kesämekossa. Vartaloni puolesta minulla ei sinänsä ole hävettävää, en vain tykkää näytellä reisiäni ja rintamustani. Ei ole minun juttuni.

Vierailija
9/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korkea kynnys pitää lyhyitä hameita ja shortseja. Töihin en voi mennä niissä, vaikka mitään estettä ei olisi. Vapaalla on pakko pitää näin kuumalla lyhyttä vaatetta. Kaupungille en silti lähtisi niin mutta kotikulmilla pystyn olemaan polven ylle ulottuvassa hameessa tai shortseissa. Olen myös hoikka, ei tälle mitään järjellistä syytä ole.

Vierailija
10/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla en koskaan liiku sellaisessa vaatetuksessa, jossa suuria aloja ihosta on paljaana. Ihan hygieniasyistä. Peitän dekolteen, käsivarret ja jalat. Näin kuumalla ilmalla käytän tietysti kevyitä materiaaleja.

Inhottaisi istua julkisissa kulkuneuvoissa paljain reisin, tai että hikiset tungeksivat ihmiset pyyhkäisisivät paljasta selkääni tai käsivarsiani ohi mennessään. Ei ole kiva vaihtaa eritteitä tuntemattomien kanssa.

Tietysti pidän peittävästä pukeutumisesta muutenkin. Ihmetyttää, miksi niin monet nuoret naiset menevät vilkkaisiin paikkoihin, kuten yleisille laitureille, makaamaan haarat levällään vatsalleen pikkubikineissä niin että reikä kuultaa läpi. Miksi ylipäätään halutaan tuntemattomilta huomiota hintaan mihin hyvänsä?

Niinpä, en ymmärrä :( tulee sellainen olo ettei oikein kunnioita itseään ja haluaa tosiaan vaan sitä huomioo...

Vierailija
11/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tunsin painetta pukeutua ei-niin-peittäviin vaatteisiin, koska tunsin olevani vääränlainen kaikkien minishortseissa ja piskuisissa topeissa juoksevien ikätovereiden seurassa. Nykyään olen kehittänyt itsetunnon, eikä minua haittaa pukeutua "burkhaan", kuten eräs mies joskus totesi kävellessäni kaupungilla kilpikonnakauluksisessa kesämekossa. Vartaloni puolesta minulla ei sinänsä ole hävettävää, en vain tykkää näytellä reisiäni ja rintamustani. Ei ole minun juttuni.

Amen to that!

Vierailija
12/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Sellaiset kevyet haaremihousut ovat alaosaksi ainakin tosi viileä mutta peittävä :)

Maailman rumimmat housut.

Vierailija
13/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön miten tahtoo mutta itse ainakin tykkään kulkea ihan minihameessa ja topissa ja rannallakin makoilen ihan bikineissätällä säällä ja mulla on siihen oikeus. En kestä jeesustelua muiden asuvalinnoista

Vierailija
14/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tehköön miten tahtoo mutta itse ainakin tykkään kulkea ihan minihameessa ja topissa ja rannallakin makoilen ihan bikineissätällä säällä ja mulla on siihen oikeus. En kestä jeesustelua muiden asuvalinnoista

Ei kai reikä kuulla läpi, kuten yksi keskustelija yllä mainitsi? :D

Vierailija
15/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuljet tällaisessa asustuksessa? Osaatko sanoa syytä? Menisitkö alusvaatteissa rannalle? Koetko että bikinit eroaa alusvaatteista muuten kuin materiaalin puolesta?

Vierailija
16/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä :DD mitenniin burkhaan? Nyt kyl pisti vihaks miten joku vieras mies voi tuntea voivansa kommentoida jonkun pukeutumista?? Kaikkiko pitäisi olla esillä hänen nähtävänä? Siis ei voi olla todellista.

Vierailija
17/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdun sanaa: miten kuumissa maissa pukeudutaan? Väljiin ohutkankaisiin täyspuuvillaisiin vaaleisiin vaatteisiin, on rinta, käsivarret ja sääretkin peitossa jne. Hame on myös housuja vilpoisampi. Ei siis mikään kapea iholle liimautuva, vaan hulmuhelmaisempi.

Se on lähinnä kuvittelua, että helteellä olisi muka helpompaa olla bikineissä. Sitkeä väärinkäsitus.

Olen aina ollut samanlainen nainen, eli en tykkää paljastella itseäni. Jopa T-paitakin tuntuu vähän epämukavalta, mutta totun sen käyttöön nopeasti. Hameet ja housunpuntit tosiaan vähintään polvien yli, mielellään alempanakin.

Mua vähän ällöttää paljastelevat ihmiset, ihan siitä vartalotyypistä ja muusta ulkonäöstä riippumatta.

Paljaat varpaat myös ällöttävät mua, mutta siinä on pakko välillä itsekin joustaa, kun tyyliin sandaalit nyt vaan ovat välillä mukavat kun on helle.

Vierailija
18/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumassa on miellyttävintä pukeutua väljiin, ohuisiin, peittäviin vaatteisiin.

Ja hattu päähän.

Pidän leveälahkeisista viskoosihousuista.

Maksimekot on ihania!

Vierailija
19/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Olen aina ollut normaalipainoinen, ihan normaalit naisen selluliitit takapuolessa ja takareisissä. Vatsaa ei ole, rintamus C. Eli olen mielestäni ihan hyväkroppainen. En vain  ole teini-iän jälkeen halunnut enää pukeutua lyhyisiin shortseihin tai toppeihin kaupungille. Näillä säillä on välillä pakko, varsinkin jos urheilee. 

Tykkään kyllä polveen asti ulottuvista mekoista ja hameista, mutta arkena menee enemmänkin caprit ja t-paita. Dekolteeta haluan myös peittää, koska aurinko porottaa siihen muuten joka vuoden kesänä.

Jokainen pukeutukoon miten haluaa. :)

t. N24

Vierailija
20/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ja olen normaalipainoinen, 24v, liberaali enkä edes mikään siveyden sipuli. Silti en tykkää esitellä itseäni muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme