Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka eivät pidä ollenkaan paljastavasta pukeutumista

Vierailija
18.07.2018 |

Onko muita? Kaduilla ainakaan harvemmin näkee... En nyt siis tarkoita vaan niin, että pakarat ja tissivako vilkkuu, vaan että tekis mieli peittää ihan reilummin. Itsellä paidat mieluiten vähän hihallisia ja alaosat mielellään polvien alapuolelle. Tykkään myös peittää takapuolen paidalla tai sit alaosa pitää olla hame tai löysemmät housut. Ja oon normaalipainoinen/hoikka. Tosi vaikee vaan löytää tällaista asustusta näille keleille :(

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siinä on se, että me naiset koetaan herkästi sitä painostusta ja tuputtamista että pitäisi alkaa aina vähentämään vaatetusta kun lämpötila suinkin sallii. Se on rasittavaa. Pitäisi lampsia prse ja utareet paljaina hyllyen tuolla ihan vaan sen takia, kun yleinen mielipide kannustaa ja suorastaan painostaa siihen. Niin kuin se olisi ainoa oikea tapa nauttia kesästä ja selviytyä kuumuudesta. Mutta kun ei ole! Peittävät ohuet hengittävät vaaleat vaatteet on miellyttävimmät helteellä.

Minä paljastelen kotona miehelleni, muille ei minun kehoni katselu kuulu. Ällöttää vaan rasvaisten ukkojen ja typerien teipojujen kuolailut.

Vierailija
42/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tissit niin on tissivako. Mikä siinä on niin kamalaa että se pitää peittää helteelläkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka painostaa tai tuputtaa? 

Aikuisen elämäni aikana kukaan ei koskaan ole tullut moittimaan tai arvostelemaan tai vitsailemaan minun vaatteistani. Tai sitten minulla on niin hyvä itsetunto ja itsetuntemus ettei hetkauta muiden mielipiteet.

En kysy lupaa mieheltäni tai lapsilta tai naapurin Pirjolta vaan pukeudun fiiliksen ja tilanteen mukaan.

Jos kuljen helteellä kevyemmin pukeutuneena niin se on minun oikeuteni aikuisena naisena ja jos vedän päälleni vaikka pilkkihaalarit niin ok...oma on valintani.

Vierailija
44/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun siinä on se, että me naiset koetaan herkästi sitä painostusta ja tuputtamista että pitäisi alkaa aina vähentämään vaatetusta kun lämpötila suinkin sallii. Se on rasittavaa. Pitäisi lampsia prse ja utareet paljaina hyllyen tuolla ihan vaan sen takia, kun yleinen mielipide kannustaa ja suorastaan painostaa siihen. Niin kuin se olisi ainoa oikea tapa nauttia kesästä ja selviytyä kuumuudesta. Mutta kun ei ole! Peittävät ohuet hengittävät vaaleat vaatteet on miellyttävimmät helteellä.

Minä paljastelen kotona miehelleni, muille ei minun kehoni katselu kuulu. Ällöttää vaan rasvaisten ukkojen ja typerien teipojujen kuolailut.

Mua ihmetyttää tämä kun sanotaan että naiset kokee painostusta? Mistä se painostus muka tulee? En ymmärrä kun itse en oo koskaan kokenu painostusta pukeutua paljastelevasti? T-paita riittää.

Vierailija
45/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdun sanaa: miten kuumissa maissa pukeudutaan? Väljiin ohutkankaisiin täyspuuvillaisiin vaaleisiin vaatteisiin, on rinta, käsivarret ja sääretkin peitossa jne. Hame on myös housuja vilpoisampi. Ei siis mikään kapea iholle liimautuva, vaan hulmuhelmaisempi.

Se on lähinnä kuvittelua, että helteellä olisi muka helpompaa olla bikineissä. Sitkeä väärinkäsitus.

Olen aina ollut samanlainen nainen, eli en tykkää paljastella itseäni. Jopa T-paitakin tuntuu vähän epämukavalta, mutta totun sen käyttöön nopeasti. Hameet ja housunpuntit tosiaan vähintään polvien yli, mielellään alempanakin.

Mua vähän ällöttää paljastelevat ihmiset, ihan siitä vartalotyypistä ja muusta ulkonäöstä riippumatta.

Paljaat varpaat myös ällöttävät mua, mutta siinä on pakko välillä itsekin joustaa, kun tyyliin sandaalit nyt vaan ovat välillä mukavat kun on helle.

Ihan tosissaanko väität, että jossain tropiikissa on kaikilla pitkähihaista päällä? Oma kokemukseni Brasiliasta, Espanjasta ja Vietnamista on se, että kaupungeissa pukeudutaan siistimmin ts. peittävämmin ja vähän etäämmällä on tyyli mitä sattuu. Narutopit ja pikkushortsit on arkivaatteita niille rehevimmillekin vanhemmille naisille.

Vierailija
46/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä "paljastelusta", tosin en lue hihattomia tai edes naruolkaimisia toppeja enkä lyhyitä hameita tai shortseja välttämättä paljasteluksi. Tykkään, että jos yläosa on niukempi niin alaosa sitten mielellään peittävämpi ja päinvastoin, minusta se on tyylikkäämpää. Käytän kaupungilla hihattomia yläosia mutten kovin lyhyitä hameita enkä shortseja, yksinkertaisesti siksi, etteivät sääreni mielestäni ole tarpeeksi hyvässä tikissä. Maalla kuljen rennommin vähissäkin vaatteissa.

Muiden pukeutumiset ei taas kuulu minulle, ja jokainen saa laittaa päälleen sellaiset vaatteet joissa tuntee itsensä mukavaksi. Inhottaa se miten jotkut kokee oikeudekseen kommentoida naisten pukeutumista (naiset näköjään tällä palstalla, mutta miehet jopa ihan kadulla ja kovaan ääneen)

Vierailija
47/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin hassua, että jos ilmoittaa suosivansa pitkiä lahkeita, helmoja ja hihoja, täytyy muistaa kertoa olevansa hoikka.

Muutenhan sä tietysti peität läskejä.

Onko ideana, että naisten täytyy kerjätä miesten huomiota ja hyväksyntää alkeellisimmalla mahdollisella tavalla: paljastelemalla itseään?

Todellakin säälittää teinitytöt ja vanhemmatkin, joiden nirunaruvaatetus ja keikistely käy siinä rajoilla, että kohta rapsahtaa sakot.

Tajuaako ne ressukat edes alentavansa itsensä esineeksi?

Persehousuissa julkisella paikalla kekkaloivia olisi ennen sanottu halvoiksi ja typeriksi.

Onko maailma tosiaan niin muuttunut, että enää ei sanota?

Vierailija
48/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen college housuissa ympäri vuoden ja helteellä rullaan lahkeet polven kohdalle. T paita on mulle mukava. En tykkää topeista tai pers*shortseista.

Mun mielestä minishortsit ja -mekot näyttää noloilta.

N23

Vierailija
49/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla kanssasisarilla sitä ongelmaa että mies haluaisi että pukeudut paljastavammin? Totta kai haluan näyttää hyvältä miehelleni ja kotona puen paljastavammin, mutta mies sanoi että olisi ihanaa jos esittelisin jalkoja/rinnusta myös kun mennään esim. ravintolaan :/

Kuulostaa todella erikoiselta. Meillä ei tätä ongelmaa ole. Pukeudun melko peittävästi, mut mies ei tykkäisi varmasti jos esittelisin itseäni muille. Kovasti ihmettelen eikö miehiä häiritse jos nainen esittelee itseään kaikille 😱

Keskiverto nainen on jakanut vartalonsa kymmenien miesten kanssa. Mitä hiton väliä sillä enää on, jos joku sääri vilahtaa?

Puhu vain omasta puolestasi, jooko?

Eh, mitä tarkoitat?

Vierailija
50/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin hassua, että jos ilmoittaa suosivansa pitkiä lahkeita, helmoja ja hihoja, täytyy muistaa kertoa olevansa hoikka.

Onko ideana, että naisten täytyy kerjätä miesten huomiota ja hyväksyntää alkeellisimmalla mahdollisella tavalla: paljastelemalla itseään?

Todellakin säälittää teinitytöt ja vanhemmatkin, joiden nirunaruvaatetus ja keikistely käy siinä rajoilla, että kohta rapsahtaa sakot.

Persehousuissa julkisella paikalla kekkaloivia olisi ennen sanottu halvoiksi ja typeriksi.

Mitä pahaa siinä on, että tykkää saada huomiota vartalollaan? Miksi on ok saada huomiota tyylikkäillä vaatteilla, musiikillisilla lahjoilla, älyllä, sosiaalisilla taidoilla ja aika lailla kaikella muulla kuin vartalolla?

Vai eikö sinun mielestäsi millään asialla saa "kerjätä huomiota ja hyväksyntää"? Se olisi tietysti kerrankin sisäisesti koherentti ajatusrakennelma.

Vierailija
51/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että täällä ihannoidaan noita siveyden sipuleita jotka ah kulkevat kesälläkin kollarit jalassa :D mitä väliä sillä on teille jos joku tuntematon nainen paljastelee. Muutenkin, tää on pelkkä naisten juttu että kiinnostaa miten muute naiset pukeutuu, vai ootteko ikinä nähnyt tai kuullut että miehiä kiinnostaisi miten muut miehet pukeutuvat. Niimpä, en minäkään :D korppikotkat

Vierailija
52/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta nyt. Kukaan ei painosta eikä tuputa sinulle yhtään mitään. Jos naisten ulkonäköpaineet ovat sitä, että ihan vain kuvitellaan tuollaista typeryyttä, niin ulkonäköpaineiden kitkeminen pitäisi aloittaa naisten itsetunnon ja todellisuudentajun normalisoinnilla, eikä syyttää miehiä tai mediaa.

Vierailija
53/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan muuten minihameiden ja tissivaon paljastavien toppien käyttöä niin pitkälle syksyyn kuin mahdollista ;)

Vierailija
54/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen., mutta pidän siitä että naiset pukeutuvat paljastavasti. Mukavaa katseltavaa.

Vierailija
55/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla kanssasisarilla sitä ongelmaa että mies haluaisi että pukeudut paljastavammin? Totta kai haluan näyttää hyvältä miehelleni ja kotona puen paljastavammin, mutta mies sanoi että olisi ihanaa jos esittelisin jalkoja/rinnusta myös kun mennään esim. ravintolaan :/

Kuulostaa todella erikoiselta. Meillä ei tätä ongelmaa ole. Pukeudun melko peittävästi, mut mies ei tykkäisi varmasti jos esittelisin itseäni muille. Kovasti ihmettelen eikö miehiä häiritse jos nainen esittelee itseään kaikille 😱

Keskiverto nainen on jakanut vartalonsa kymmenien miesten kanssa. Mitä hiton väliä sillä enää on, jos joku sääri vilahtaa?

Suurin osa maapallon miljardeista ihmisistä ei ole hänen vartaloaan päässyt jakamaan. Et sinäkään - sekös harmittaa :)

Ei varmaan ole, ja maapallokin on muuten pyöreä, mutta mitenköhän nämä huomiot liittyvät asiaan?

Vierailija
56/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai mies mielellään tulee nähdyksi seksikkään ja itsevarman näköisen naisen kanssa josta voi olla ylpeä. Eri asia jotkut tiukkapipoiset hörhöt joiden mielestä paljastava pukeutuminen on "itsensä esittelemistä kaikille."

Vierailija
57/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään pitäisi pukeutumisensa puolesta leimata yhtään miksikään? 2000-luvulla? Kun oikeasti pitäisi olla niin, että nainen voisi halutessaan kulkea vaikka rinnat paljaana.

Niin kuin alkuasujas heimoissa kaikki saattavat tehdä, eikä sitä kukaan sano halvaksi ja typeräksi. Muoti muuttuu ja ihmisten makumieltymykset muuttuvat. 70-luvulla oli mikroshortseja jo silloin.

Miksi baisen kroppa on niin seksualisoitu, että paljas iho on halpaa?

Ja miksi ihmeessä käytämme aikaa toisten pukeutumisen arvosteluun?

Vierailija
58/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainen., mutta pidän siitä että naiset pukeutuvat paljastavasti. Mukavaa katseltavaa.

Sama juttu. Pukeutuisin itsekin seksikkäästi ja nauttisin huomiosta, mutta luoja ei suonut minulle sellaista vartaloa. Kaltaiseni 167-senttinen hintelä pikkumies voi pysyä sisällä naisten mielestä, vaikka kuinka mukava olisi.

Vierailija
59/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta!

Itsekin tykkään pukeutua peittävästi. esim. näillä helteillä minulla on maksimekko, jossa kyllä on halkio ja joka on ylhäältä aika paljastava, mutta ulos mennessä laitan päälle sellaisen henkäyksenohuen uv-suojatun kauluspaidan ja vedän helmat solmuun vyötärölle. Suojaa ihoani auringolta ja katseilta ja tuo ryhtiä asuun.

Inhoan sitä että muut asiat kuin vesi, vaate tai rakastajan kädet koskevat ihooni. Siis vaikkapa ruohonkorret, bussinpenkit, muiden ihmisten katseet.

Kyse ei ole siitä että kropassani olisi mitään vikaa, päinvastoin. En ujostele, tykkään esim. uida alasti. Mutta kroppani on minun, enkä tahdo jakaa sitä kaikkien kanssa.

Sinänsä ironista että olen huomannut kääntäväni kumminkin aika paljon päitä kulkiessani. Mutta se ei haittaa minua, päinvastoin,  niin kauan kun katseet eivät osu ihoon, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
60/110 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pukeudun paljastelevasti sitten ilmeisesti. En kuitenkaan koe paljastelevani vaan pukeutuvani mua miellyttäviin ja mun päällä hyvältä näyttäviin vaatteisiin. Isot vaatteet koen säkeiksi.

Tänään päällä on esim valkoinen puuvillainen hellemekko, jossa spagettiolkaimet ja helmat tällä kertaa polviin. Eilen oli mekko, joka oli epäsymmetrinen, sivuilta aika korkealla reisissä ja hihaton. Tämäkin liehuva helmainen. Toissapäivänä taas oli lyhyt ha avarakaulainen vartalonmyltäinen mekko.

En minäkään koe mitenkään paljastelevani, kun liikun hihattomissa, lyhyehköissä mekoissani, vaan olen mielestäni pukeutunut sään mukaisesti. 

En ymmärrä ihmisiä, jotka häpeävät kroppaansa niin paljon, että pukeutuvat helteelläkin paksusti. Näkeehän näitä - tosin yleensä miehiä - joilla on takki tai paksu liivi t-paidan päällä ja pitkät housut näillä helteillä. Ei ihme, jos on tukala olo.

Ei kyse ole häpeästä. Ainakin minun tapauksessani kyse on minun tavastani kunnioittaa itseäni. Se ei tarkoita että muiden tavan pitäisi olla sama.

t: maksimekkotyyppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi