Muita naisia, jotka eivät pidä ollenkaan paljastavasta pukeutumista
Onko muita? Kaduilla ainakaan harvemmin näkee... En nyt siis tarkoita vaan niin, että pakarat ja tissivako vilkkuu, vaan että tekis mieli peittää ihan reilummin. Itsellä paidat mieluiten vähän hihallisia ja alaosat mielellään polvien alapuolelle. Tykkään myös peittää takapuolen paidalla tai sit alaosa pitää olla hame tai löysemmät housut. Ja oon normaalipainoinen/hoikka. Tosi vaikee vaan löytää tällaista asustusta näille keleille :(
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tehköön miten tahtoo mutta itse ainakin tykkään kulkea ihan minihameessa ja topissa ja rannallakin makoilen ihan bikineissätällä säällä ja mulla on siihen oikeus. En kestä jeesustelua muiden asuvalinnoista
Miksi kuljet tällaisessa asustuksessa? Osaatko sanoa syytä? Menisitkö alusvaatteissa rannalle? Koetko että bikinit eroaa alusvaatteista muuten kuin materiaalin puolesta?
Mukavaa, seksikästä, näyttää omasta mielestä hyvältä... Ei kai tuo niin erikoisia syitä tarvitse.
Puistoissa näkyy joskus alusvaatteissa aurinkoa ottavia, miehiä ja naisia. En koe eroa muuten kuin tietyn sosiaalisen etiketin osalta.
Eri
En ole koskaan pitänyt. Ikää nyt 29 v. En käytä koskaan toppeja, omistan ehkä 5 kpl toppeja ja nekin sellaisia joissa "korkea" kaula-aukko eli tissivako ei voi mitenkään näkyä. Shortseja käytän suomessa vain kun lämpötila nousee yli +25. Vihaan käyttää shortseja suomessa sillä ihmisten tuijotus on jotain järkyttävää! Ei ulkomailla tuijoteta niinkuin täällä! Useinmiten mut näkee farkuissa ja t-paidassa, tuohon päälle mielellään vielä takki sillä häpeän ja inhoan läskejä käsivarsiani. Pointsit heille joilla on itsevarmuutta pukeutua paljastavasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla kanssasisarilla sitä ongelmaa että mies haluaisi että pukeudut paljastavammin? Totta kai haluan näyttää hyvältä miehelleni ja kotona puen paljastavammin, mutta mies sanoi että olisi ihanaa jos esittelisin jalkoja/rinnusta myös kun mennään esim. ravintolaan :/
Kuulostaa todella erikoiselta. Meillä ei tätä ongelmaa ole. Pukeudun melko peittävästi, mut mies ei tykkäisi varmasti jos esittelisin itseäni muille. Kovasti ihmettelen eikö miehiä häiritse jos nainen esittelee itseään kaikille 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Sellaiset kevyet haaremihousut ovat alaosaksi ainakin tosi viileä mutta peittävä :)
Maailman rumimmat housut.
Voooiiii eeiii... Joku tuntematon keskustelupalstalla ei pidä kaikesta samasta mistä minä, kyllä nyt maailma luhistuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt. Ikää nyt 29 v. En käytä koskaan toppeja, omistan ehkä 5 kpl toppeja ja nekin sellaisia joissa "korkea" kaula-aukko eli tissivako ei voi mitenkään näkyä. Shortseja käytän suomessa vain kun lämpötila nousee yli +25. Vihaan käyttää shortseja suomessa sillä ihmisten tuijotus on jotain järkyttävää! Ei ulkomailla tuijoteta niinkuin täällä! Useinmiten mut näkee farkuissa ja t-paidassa, tuohon päälle mielellään vielä takki sillä häpeän ja inhoan läskejä käsivarsiani. Pointsit heille joilla on itsevarmuutta pukeutua paljastavasti.
Ei se ole itsevarmuudesta välttämättä kiinni, en vain koe mitään tarvetta esitellä itseäni muille. Rannalla olen toki bikineissä mutta että kaupungilla tissit tyrkyllä? Ei kuulu tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä. Olen aina ollut normaalipainoinen, ihan normaalit naisen selluliitit ite oon aina tykännyt pukeutua no vaikka korkeavyötäröiset shortsit ja crop top/kesämekko/hihaton maksimekkoon, joskus culottet ja toppi/t-paita.
Sairauden ja lääkityksen takia lihoin n. 30%painostani,oon aina ollut hoikka ja kropassa itsevarma. Tän takia pukeuduin peittävästä eli häpeä omasta kropasta.
Koen,et oon saanut vartaloani vihdoin takaisin,ja voin pukeutua miten tykkään.
Mä pukeudun paljastelevasti sitten ilmeisesti. En kuitenkaan koe paljastelevani vaan pukeutuvani mua miellyttäviin ja mun päällä hyvältä näyttäviin vaatteisiin. Isot vaatteet koen säkeiksi.
Tänään päällä on esim valkoinen puuvillainen hellemekko, jossa spagettiolkaimet ja helmat tällä kertaa polviin. Eilen oli mekko, joka oli epäsymmetrinen, sivuilta aika korkealla reisissä ja hihaton. Tämäkin liehuva helmainen. Toissapäivänä taas oli lyhyt ha avarakaulainen vartalonmyltäinen mekko.
Ihan ok jos et itse halua paljastella mutta todella naurattavaa alkaa muita arvostelemaan, kyttäämään ja moralisoimaan. Suomi on vapaa maa joten jokainen pukeutuu niinkuin haluaa.
Jos joku haluaa kulkea puolialasti niin siitä vaan.
Minulla on helteellä kaupungilla caprit ja toppi. Juu tissivako näkyy vähän kun on isot tissit mutta se vako on luonnollinen asia jos ei ole a-kupin rinnat. Älä tuijota mun tissejä niin sekin ongelma ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Sellaiset kevyet haaremihousut ovat alaosaksi ainakin tosi viileä mutta peittävä :)
Voooiiii eeiii... Joku tuntematon keskustelupalstalla ei pidä kaikesta samasta mistä minä, kyllä nyt maailma luhistuu.
Yrität pönkittää omaa egoasi lyttäämällä toisen mielipiteen?
Omasta vai muiden? Ei voi päättää kuin omasta pukeutumisesta.
Joskus tuollainen "siveys" johtuu estoista ja epävarmuudesta ja haetaan turvaa vaatteiden peittävyydellä. Ja myös nostetaan omaa arvoa ja itsetuntoa olemalla "muita parempi".
En tarkoita että kaikkien pitäisi veivata bikineissä torilla mutta miksi pitää ylemmyyden tunnossa nyrpistellä muille ja olla tuomitseva? Ole sellainen kuin olet ja suo muille sama oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität pönkittää omaa egoasi lyttäämällä toisen mielipiteen?
Oon toi joka sanoi, et maailman rumimmat housut. Ei kiinnosta toi kommentti, haaremihousut taitaa jakaa mielipiteitä aika paljon, ja joo, Must ne on maailman rumin vaate.
Vierailija kirjoitti:
Mä pukeudun paljastelevasti sitten ilmeisesti. En kuitenkaan koe paljastelevani vaan pukeutuvani mua miellyttäviin ja mun päällä hyvältä näyttäviin vaatteisiin. Isot vaatteet koen säkeiksi.
Tänään päällä on esim valkoinen puuvillainen hellemekko, jossa spagettiolkaimet ja helmat tällä kertaa polviin. Eilen oli mekko, joka oli epäsymmetrinen, sivuilta aika korkealla reisissä ja hihaton. Tämäkin liehuva helmainen. Toissapäivänä taas oli lyhyt ha avarakaulainen vartalonmyltäinen mekko.
En minäkään koe mitenkään paljastelevani, kun liikun hihattomissa, lyhyehköissä mekoissani, vaan olen mielestäni pukeutunut sään mukaisesti.
En ymmärrä ihmisiä, jotka häpeävät kroppaansa niin paljon, että pukeutuvat helteelläkin paksusti. Näkeehän näitä - tosin yleensä miehiä - joilla on takki tai paksu liivi t-paidan päällä ja pitkät housut näillä helteillä. Ei ihme, jos on tukala olo.
Minä olen myös nuoresta pitäen vältellyt kaikkia minivaatteita ja nirunarutoppeja. Se ei vaan ole mun juttu. En tuomitse muiden pukeutumista, minun puolestani jokainen saa kulkea vapaa-ajallaan ihan niin kuin lystää. Nyt helteellä pidän löysää hametta ja puseroa tai mekkoa, polveen tai sen alle ulottuvia. Kylmemmällä on pillifarkut ja pusero aina siinä päällä.
Kyllä taas viiraa monella päässä. Jos ei pukeudu samalla lailla kuin ap niin on vähintään joku itsensä esittelijä ja paljastelija HUH HUH. No jollain pitää päteä ja nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
En minäkään mene vinkumaan telttaan pukeutuneelle tantalle että kamala tanttu koska en edes kyttää toisten pukeutumista enkä luule olevani parempi tai huonompi ihminen vaatteiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok jos et itse halua paljastella mutta todella naurattavaa alkaa muita arvostelemaan, kyttäämään ja moralisoimaan. Suomi on vapaa maa joten jokainen pukeutuu niinkuin haluaa.
Minulla on helteellä kaupungilla caprit ja toppi. Juu tissivako näkyy vähän kun on isot tissit mutta se vako on luonnollinen asia jos ei ole a-kupin rinnat. Älä tuijota mun tissejä niin sekin ongelma ratkeaa.
Tässä keskustelussa on nyt tullut pari tälläistä kommenttia vastaan. Missään kohdassa ap ei ole tietääkseni arvostellut ketään? Että teillä taitaa olla joku oma ongelma kun noin paljon vedetty herneitä nenään.
Miksiköhän ne jotka pukeutuu rennommin ja vapaammin ei piittaa muiden vaatteista?
Mutta ne jotka verhoaa itsensä päästä varpaisiin ovat usein muita arvostelemassa?
Relatkaa nipot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa on nyt tullut pari tälläistä kommenttia vastaan. Missään kohdassa ap ei ole tietääkseni arvostellut ketään? Että teillä taitaa olla joku oma ongelma kun noin paljon vedetty herneitä nenään.
Ap ei arvostellut, mutta arvostelijoota riittää tässä ketjussa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän ne jotka pukeutuu rennommin ja vapaammin ei piittaa muiden vaatteista?
Mutta ne jotka verhoaa itsensä päästä varpaisiin ovat usein muita arvostelemassa?
Relatkaa nipot!
Minun kokemukseni mukaan (siis peittävästi pukeutuva), arvostelijoita on kummallakin puolella. Olen saannut kuulla olevani nunna ja olen useat "siveyden sipuli heh heh" vitsit on käyty läpi. En siis välitä ihmisistä jotka pukeutuvat paljastavasti, enkä ikinä menisi vitsailemaan toisten vaatevalinnoista.
Onko muilla kanssasisarilla sitä ongelmaa että mies haluaisi että pukeudut paljastavammin? Totta kai haluan näyttää hyvältä miehelleni ja kotona puen paljastavammin, mutta mies sanoi että olisi ihanaa jos esittelisin jalkoja/rinnusta myös kun mennään esim. ravintolaan :/