Mitä sinulta on varastettu?
Aloitan: minulta on viety polkupyörä, passi, kamera ja taloyhtiön häkkivarastosta mm. Ikean tauluhyllyjä, vanha kahvipannu sekä häkkivaraston riippulukko.
Kommentit (52)
Häkkivarastosta kalastusvälineitä, cd-levyjä ja kaiuttimet. Pari polkupyörää on lähtenyt pihasta. Kerran bileissä unohdin Kalevalan sormuksen lavuaarin reunalle ja joku otti sen parempaan talteen...
Vierailija kirjoitti:
Kaksi fillaria, molemmat lukittuna telineestä. Talvitakki ja kengät erään työpaikan pukuhuoneesta, kyllä muuten tammikuussa kiukutti. Töistä lähti kävelemään läppäri ja kännykkä, kun selkäni hetkeksi käänsin aiakasta auttaakseni. Idioottivaras tuli vielä seuraavana päivänä takaisin ja yritti myydä näitä ravintolan asiakkaille. :D Eräässä ravintolassa töissä ollessani joku sankari myös onnistui kurottamaan tiskin yli ja keikkaamaan pullon, joka tyhjänä loppuillasta löytyi jonkun pöydän alta. Oli sankari sitten kiskonut menemään vajaan litran verran grenadiinia (eli alkoholitonta sokerisiirappia). Toivottavasti pörisi hyvin. :D
Hauskin taisi olla, kun Pasilan poliisitalolla uutta passia hakiessa olin odotellut vuoroani numerolappu sylissä kirjaa lukien, ja kun mun numero vihdoin monen tunnin jälkeen kuului, ei lappua löytynytkään mistään. Luukulle pyyhälsi asioimaan mun vieressä jonkin tovin istunut romaninainen ystävättärensä kanssa. Nauratti niin, etten osannut edes kunnolla harmistua. Siis oikeasti! Vaatii aikamoista pokkaa keikata toisen jononumerolappu POLIISIASEMALLA. :D
Näistä saisi melkoisen hyvän sketsipätkän :DDD Sulta ei ainakaan puutu komiikkaa elämästä...
Sisupastilleja ja kaulahuivin. Sisupastilleja ryöväsi eräs "kaverini" hyvin systemaattisesti. Koulussa takkini oli naulakossa, pastilliaski taskussa, ja tämä "kaverini" kävi vaivihkaa joko ennen välitunnille menoani tai välitunnilta lähdettyäni askia tyhjentämässä. Ei vienyt koko askia, vaan aina muutaman pastillin kerrallaan. Sain kerran kiinni itse teosta :D
Kaulahuivi hävisi myös koulupäivän aikana, pidin sitä takin hihassa (opettaja oli kieltänyt ulkovaatteiden käytön luokassa, joten en saanut pitää huivia kaulassa koko aikaa) ja kerran välitunnille mennessäni olikin hiha tyhjä. Parin viikon päästä eräs luokkalaiseni tuli kouluun melkoisen samannäköinen huivi kaulassaan. Väitti ostaneensa sen kirpputorilta. Keskustelimme varkausepäilyn vuoksi luokanvalvojan kanssa, mutta kun minulla ei ollut todisteita, että ko. huivi todella kuuluisi minulle, niin asia jäi sikseen. Parastahan tässä oli se, että epäillyn varkaan ystävät kertoivat epäilevänsä itsekin tyypin varastaneen huivini. Epäilty varashan ei jättänyt loppuvuonna huivia(ni) kertaakaan vahtimatta, välitunnilla piti kaulassa ja tunnille mennessä sulloi reppuunsa :D Pelkäsi varmaan minun ryöstävän sen takaisin.
Nahkatakki baarissa tuolin selkänojalta (Hki ).
Käsilaukku ja sen mukana passi, kamera ja vähän käteistä (Praha ).
Polkupyörä (Hki ).
Nämä kaikki tapahtunut 1990-luvulla. Muuta ei muistu mieleen.
Kun olin lapsi, vei köyhä kaveri tarrakokoelmani ja pikkuauton.
Laukku, jossa lompakko sisältöineen on viety myös, kun olin sinisilmäisenä jättänyt kirkon pihaan sukulaisen konfirmaation ajaksi.
joskus on revitty nahkatakki yltä
Berliinistä ostettu huppari (oli ihan uusi ja erikoisempi malli, joten kirpaisi vaikkei ollutkaan sinällään arvokas) ja alushousut (opiskelijoiden saunaillassa o_O).
Hassuin varkaus oli, kun olin lähdössä kotoa ja viemässä roskiin risan laukun, jonne olin pakannut roskiin menevää kamaa. Unohdin jotain, jätin laukun rappukäytävään ja kävin sisällä hakemassa sen unohtuneen ja kun tulin ulos oli reppu poissa. Onnea vaan varkaalle, toivottavasti läpällä ostettu Matin ja Tepon kasetti lämmitti mieltä vielä vuonna 2012 :D
Rekisterikilvet.
Ruohonleikkuri, tosin selvisi myöhemmin että sukulainen oli "lainannut", ei ole ilmestynyt takaisin.
Yhden kultakorun huomasin hävinneen, eikä siihen ole mahdollisuutta kuin että toinen parista treffikumppanista on sen varastanut, itse en sitä edes koskaan ollut käyttänyt missään.
Kaverini joka asui mun luona varasti dildoni. Huomasin sen ja en viittinyt sanoa mitään. Mutta pilkka osui omaan nilkkaan (vaginaan), koska tuo dildo oli sen aikainen anaalidildoni
Edelliseen lisäyksenä, myös muinainen vuokraisäntä oli aika epeli! Tykkäsi tulla omilla avaimillaan kalustettuna vuokrattuun kämppään ilmoittamatta hakemaan milloin mitäkin, joskus peilin seinältä tai maton olkkarista, joskus paistinpannun tai suihkuverhon, olin sitten kotona tai en. WTF. Äijän mukaan lähti myös jätesäkillinen mun alusvaatteita ja yöpaitoja, joka paljastui vasta hänen jäätyään kiinni, itse en yhden-kahden vaatteen katoamista kerrallaan edes huomannut. Kyllä kylmäsi.