vietkö sinäkin roskat parvekkeelle isoon roskapussiin?
ja sitten aina kuukauden jälkeen tyhjennät roskasäkin ettei tarvitse joak toinen päivä tyhjentää pientä haisevaa pussukkaa keittiön lattialta, menee siinä rahaakin hukkaan kun pussi maksaa 20 senttiä kaupassa ja pienet roskapussit on liian pieniä taas
Kommentit (17)
Ja sitten varikset repii pussit auki ja koko piha täynnä roskia. Myös haisee ja kerää ötököitä. Ei näin.
Ei huvita oleskella parvekkeella haisevan roskaläjän vieressä!
En muutoin, mutta näin helteellä kyllä.
Heh... en ainakaan näillä ilmoilla.
Teen tuota jonkin verran viileällä, mutta viemisväli on pari päivää silloinkin.
Mulla tulee puoli ostoskassillista viikossa eli aika kauan saisi odottaa isomman pussin täyttymistä. Sitäpaitsi mitä hankalaa on viedä pieni pussi mukanaan roskikseen ulos mennessään? Enemmän vaivaahan siitä on jos pitää joka roska erikseen kiikuttaa parvekkeelle.
Mä oon delekoinut roskapussit naapurin vietäviksi. Jätän ne siihen oven eteen. Reilu diili, hän vie roskat ja mä en vetele sitä turpiin.
Meillä on taloyhtiössä roskakatos.
Sinne viedään roskat.
Ollut jo vuodesta 1969.
No jo on laiskuus huipussaan,jos vie parvekkeelle roskapussit parvekkeelle haisemaan.On sit viihtyisä parveke. Paljonko painaa ,jos asioille ,töihin tai lenkille mennessä heilauttaa roskapussin roskasäiliöön.
Voi tätä uusavuttomuutta ja flegmaattisuuutta.
Meillä naapuri kerää roskapussit patiolleen! Rotat kiittää. Olen tässä miettinyt että olenko yjteydessä isännöitsijään vai suoraan kaupungin terveysviranomaisiin. - Naapuri on pahasti alkoholisoitunut, vaan eipä hänellä maksa poksahda, ei sitten millään!
Aloittaja ei taida isommin lajitella roskia vaan tunkee kaikki samaan pussiin. Hyi olkoon, kuvottava tapa, se roskapussi haisee helteellä kauas.
En ole koskaan vienyt. Olen sen verran pois kotoa että roskia ei paljoa tule. Käytän roskiksina hedelmäpusseja joita on kertynyt esim tomaatti- tai omenaostoksista. Vien roskat sitten samalla kun lähden kotoa ulos muutenkin.
Roskapussien viennissä on markkinarako aktiivimallille. Työttömät vie laiskojen roskapusseja palkkaa vastaan kolmena päivänä kuukaudessa.
Miks helvetissä?eikö kerrostalossa ole roskakatosta,jossa pönttö??
Shanghai-Slim kirjoitti:
vietkö sinäkin roskat parvekkeelle isoon roskapussiin? ja sitten aina kuukauden jälkeen tyhjennät roskasäkin ettei tarvitse joak toinen päivä tyhjentää pientä haisevaa pussukkaa keittiön lattialta, menee siinä rahaakin hukkaan kun pussi maksaa 20 senttiä kaupassa ja pienet roskapussit on liian pieniä taas
En.
Jestas, miten ällöttävä ajatuskin! Mikset vie niitä kun muutenkin menet ulos? 80 kpl jätekasseja maksaa marketissa noin euron.
Kyllä minä laitan keittiötason alle pussiin. Sit vien roskat n joka toinen päivä.