Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on varastettu?

Vierailija
18.07.2018 |

Aloitan: minulta on viety polkupyörä, passi, kamera ja taloyhtiön häkkivarastosta mm. Ikean tauluhyllyjä, vanha kahvipannu sekä häkkivaraston riippulukko.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kirppiskojusta jotkut 2e arskat.

Muuta ei ole aikuisena varastettu. Lapsena enemmän. Yksi lapsi näpisteli meiltä legoja, ja kun löysin häneltä osan, jota ei myydä kuin yhdessä 100e setissä, tajusin homman, sillä hänellä ei settiä ollut. Tarkemmin tutkiessani löysin hänen huoneestaan muutakin minulle kuuluvaa pikkutavaraa, oli vienyt mun Lundby-talon ruoat omille leluhevosilleen. "Varastin" takaisin minkä kykenin, isäni otti tytön puhutteluun ja kaveruus loppui siihen. Ei uskaltanut tyttö edes naamatusten ovelle tuoda varastamiaan tavaroita vaan jätti polkupyöräni koriin.

Yksi eri kaveri antoi tuliaisiksi korvakorut, jotka varasti takaisin. Tajusin, että hän oli jättänyt tahallaan tuliaiset minulle ostamatta, vaikka olimme sopineet, että tuodaan toisillemme jotain sen kesän matkoilta, ja minä olin jo tuonut hänen toivomansa paidan. Kun olin tiukannut tuliaisia, hän oli antanut jotkut kai itselleen ostamat korvikset ja sanonut, että "osti itselleen samanlaiset, mutta ei tiedä, missä ne ovat nyt", etten epäilisi, jos hän käyttää niitä myöhemmin. Sekin kaveruus loppui siihen. Tajusin, että tyttö oli kaveri vain hyötyäkseen ja lisäksi sairaasti nautti siitä.

Vierailija
22/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuosina ei mitään. kop kop.

Kerran oli imetty auton tankista bensat.

Yks "poikakaveri" pöllinyt mikrouunini, samalla kertaa kundi otti mukaansa myös yhen mun stendarin ja hiuslakka(!) pullon. 

Penskana festareilla unohdin laukkuni teltan viereen, takastullessa hävinny.. eli oma moka. Laukussa kaikki rahat ja meikit.

n46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalta pyyhe ja vajaa sipsipussi, kahvilan pöydästä aurinkolasit ja polkupyörän tavarakori kotipihasta. Ei siis onneksi isoja menetyksiä, pyyhe oli ihan tavallinen froteepyyhe ja aurinkolasit jotkin halpikset ,pyörän koristakin luovuin mieluummin kuin itse pyörästä!

Vierailija
24/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mitään. Tai sitten se on ollut jotakin niin vähäpätöistä, etten ole edes huomannut.

Vierailija
25/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollesamme Vesihelmessä vietiin suihkusaippuat.Tosin arvasin ketkä vei ne isohameiset.

Vierailija
26/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aviomies/lapsiltani isä

Kaapattiinko miehesi panttivangiksi? 

Ei ihmistä voi muuten varastaa. Halusi itse lähteä pois, veikkaan?

Vierailija
27/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkukelkka oli viety yön aikana pihasta, ja pojalta vietiin kypärä moposta.

28/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPhone 

Vierailija
29/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kännykkää. Lompakko, jossa hieman käteistä ja kortit, meikkejä, vasta ostettu pyörä. Kirpputorilta joitain vaatteita ja lapselta pari pyörää. Nuo pyörät kyllä aina harmittaa ja esim. lapselle en ole vieläkään voinut ostaa tilalle uutta jopoa tai käytettykin kelpaisi, mutta maksavat niin paljon.

Vierailija
30/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitain epäselviä tapauksia. 

Mulla esim. oli sellainen design- tuhkakuppi ja se hävisi mystisestä yhden juoppoparsikunnan vierailun jälkeen. Siis tosi kallis tuhkakupisi, jotain sata euroa.

Juu... tosi tyhmä olen, että tuollaisia otin edes kotiin. Saa haukkua! 

Voihan olla, että laittoivat koko jutun vahingossa roskiin vaikka ja vein seuraavana päivänä roskat tajuamatta. Itse en polta, joten en kaivannut sitä vähään aikaan. 

Vierailija
31/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä ja hilut takin taskusta kun takki roikkui yleisessä naulakossa koululla.

Vierailija
32/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä17830 kirjoitti:

IPhone 

No sinulle tehtiin vaan palvelus. Naurettava massateinareiden egonjatke.

Vierailija
33/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana toppatakki koulun naulakosta.

Harmitti ja suretti niin vietävästi. Olin köyhästä perheestä ja tosi paljon tehnyt töitä, että sain Suomen Joutsenen untuvatakin itselleni. Ei meillä kai ollut mitään vakuutustakaan ja vaikka olisi ollut, niin omavastuu tästä tuotteesta olisi vienyt valtaosan. 

Itkin käytävällä ja opettajanhuoneessa oli päätetty, että mulle ostetaan uusi ja järjestettiin keräys. Sain uuden ja pidin sen visusti luokkahuoneessa. 

Nykyään olisi kiva somejuttu, mutta tämä oli 80-luvun alussa ja jäi tähän. Jos joku lukijoista muistaa tapauksen (nämä opet varsinkin), niin suuri kiitos teille. Se oli minulle iso juttu. 

Vierailija
34/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä, sydän. Ei muuta

Vierailija
35/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaana toppatakki koulun naulakosta.

Harmitti ja suretti niin vietävästi. Olin köyhästä perheestä ja tosi paljon tehnyt töitä, että sain Suomen Joutsenen untuvatakin itselleni. Ei meillä kai ollut mitään vakuutustakaan ja vaikka olisi ollut, niin omavastuu tästä tuotteesta olisi vienyt valtaosan. 

Itkin käytävällä ja opettajanhuoneessa oli päätetty, että mulle ostetaan uusi ja järjestettiin keräys. Sain uuden ja pidin sen visusti luokkahuoneessa. 

Nykyään olisi kiva somejuttu, mutta tämä oli 80-luvun alussa ja jäi tähän. Jos joku lukijoista muistaa tapauksen (nämä opet varsinkin), niin suuri kiitos teille. Se oli minulle iso juttu. 

Tämä suinkaan ei ole ihan ainoa varastaminen, mutta koskettavin minun elämässäni. Fillari on viety ja jotain muuta. Ei kai näiltä kukaan supervarovainenkaan säästy. 

Ikävä juttu. Itse en koskaan ole varastanut keneltäkään mitään. En edes lapsena tai nuorena kaupasta tms. 

Vierailija
36/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörä. Koko juttu harmitti vielä hirveän paljon enemmän, koska kyseessä oli pikkuveljeni pyörä, jolla olin kaupassa käymässä. Se oli kyllä lukossa, eli kaiketi kannettu johonkin sivummalle ja siellä katkaistu lukko. Olimme vähävaraisia ja veli-parka joutui olemaan koko kesän ilman pyörää kunnes syksyllä löysimme hänelle kirpparilta muistaakseni 50 markkaa maksavan pyörän.

Vierailija
37/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Ensimmäisella kerralla oli asialla murtovaras, toisella eksä.

Vierailija
38/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella kakkosella tai kolmosella laitoin pulpettiini ison purkkapussin. Seuraavalla kerralla kun olisin avannut sen, se oli hävinnyt. Mietin vain että mitä ihmettä, mutta en nostanut asiasta meteliä. Olisi pitänyt, sillä vuosia myöhemmin luokkakaverini kertoi että ottivat sen.

Samaiset "kaverit" veivät takkini taskusta 2€ joskus vuosia myöhemmin, kun sain asian selville ja messusin heille asiasta niin kehtasivat vielä suuttua minulle! Kunnon r oskaväkeä on ollut kavereina mulla 😠

Tässä talossa ensimmäistä kesää asuessa ja laitoin pyykit ulos narulle kuivumaan, oli joku rotta käynyt varastamassa alushousujani, tissiliivit ja lempibändini bändipaidan. Oli vieläpä ekaa kertaa pesty :( Kuinka joku voi kehdata varastaa bändipaidan ja varmaan kuuntelee se päällä onnellisena sitä yhtyettä. Narulla olisi ollut miehen adidas ja nike-urheiluvaatteitakin tarjolla, mutta eiiii. Tuo paikajuttukin ärsytti koska kun ripustin sitä kuivumaan nurinpäin, mutta logo näkyi silti ulospäin selkeästi. Hetken ajattelin että käännän paidan kuivumaan ettei logo näy ulospäin vaan olisi muita pyykkejä vasten ns, mutta en sitten tehnyt niin :/

Vierailija
39/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaveri varasti lelukasoja.

Pari pyörää aikuisena, väliä näillä tapauksilla monta vuotta.

Kylpylässä kallis shampoo.

Murtovaras vei telkkarin ja kaksi tietokonetta. Se oli kaikista kurjin varkaustapaus, koska oli käyty kotonani. Muutin pois pian sen jälkeen.

Ai niin: kerran yksi meillä vieraillut pariskunta vei kylpyhuoneen hyllystä helmikorvakorut ja sormuksen. Oli tosi kiusallista. Ihan normaaleina ihmisinä olin pitänyt heitä. Tai ehkä se oli heidän lapsensa.

Vierailija
40/52 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi fillaria, molemmat lukittuna telineestä. Talvitakki ja kengät erään työpaikan pukuhuoneesta, kyllä muuten tammikuussa kiukutti. Töistä lähti kävelemään läppäri ja kännykkä, kun selkäni hetkeksi käänsin aiakasta auttaakseni. Idioottivaras tuli vielä seuraavana päivänä takaisin ja yritti myydä näitä ravintolan asiakkaille. :D Eräässä ravintolassa töissä ollessani joku sankari myös onnistui kurottamaan tiskin yli ja keikkaamaan pullon, joka tyhjänä loppuillasta löytyi jonkun pöydän alta. Oli sankari sitten kiskonut menemään vajaan litran verran grenadiinia (eli alkoholitonta sokerisiirappia). Toivottavasti pörisi hyvin. :D

Hauskin taisi olla, kun Pasilan poliisitalolla uutta passia hakiessa olin odotellut vuoroani numerolappu sylissä kirjaa lukien, ja kun mun numero vihdoin monen tunnin jälkeen kuului, ei lappua löytynytkään mistään. Luukulle pyyhälsi asioimaan mun vieressä jonkin tovin istunut romaninainen ystävättärensä kanssa. Nauratti niin, etten osannut edes kunnolla harmistua. Siis oikeasti! Vaatii aikamoista pokkaa keikata toisen jononumerolappu POLIISIASEMALLA. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme