Jukka Hildenin teki onnelliseksi yli 20v nuorempi nainen
Kyllä minut 45v naisen tekisi myös onnelliseksi yli 20v nuorempi mies. Mitä edes nelikymppisenä miehellä tekee?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ihanan arvostavasti suomalaiset, keski-ikäiset naiset puhuvat miehistä.
No näinpä juuri. Ja sitten ihmetellään suut ammollaan, kun miehet vaihtavat nuorempiin naisiin. Kannattaisi varmaan katsoa peiliin, keski-ikäiset naiset.
Minulla on ystävätär, joka täytti juuri 40. Kolmen lapsen äiti. Hänen uusi "miehensä" on 21. Hyvin tuntuu heillä menevän, vaikka itse olenkin niin kalkkis, etten ehkä osaisi enää kuvitella olevani noin nuoren kanssa. Mutta mistäs sitä ikinä tietää, pitää varmaan yrittää tutustua tuon miehen kavereihin :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minut 45v naisen tekisi myös onnelliseksi yli 20v nuorempi mies. Mitä edes nelikymppisenä miehellä tekee?
Juuri tuollaisten hukkujien takia 40v mies vaihtaa nuorempaan.
Voi olla jo niinkin ettei enään niin välttämättä tule toimeen perheellisen Jarpin kanssa kun helposti rikkoo välit tuossa elämäntilanteessa.
Jukallakin voi olla jo kremppaa autohommien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaisten hukkujien takia 40v mies vaihtaa nuorempaan.
*haukkujien
Jukka Hildenin teki aikasemmin onnelliseksi kaverin työntäminen ostoskärryissä kalliota alas.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Jukka näyttää vanhalta uuden naisensa rinnalla. Luulisi että heillä on enemmän ikäeroa kuin Dannylla ja Erikalla.
Kun näitä tällaisia naisten kirjoittamia vastauksia lukuisine ylänuolineen lukee, niin herää kysymys, että mihin oikeastaan edes perustuu käsitys miehistä pinnallisempana sukupuolena? Taitaa olla vain naisten hokema "totuus", kun he eivät itse kehtaa myöntää olevansa miehiä pinnallisempia.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kuka tekee Hildenin nuoren naisen onnelliseksi?
Jukka varmaan. Älä ole noin katkera ja negatiivinen, niin ehkä sinäkin saatat vielä löytää onnen elämääsi.
Vain todelliset äijät voivat saada 20 vuotta nuoremman tyttöystävän. Itse en valitettavasti kuulu tähän harvalukuiseen joukkoon.
Mutta mitä se 20 vuotta nuorempi nainen tuumailee vanhemmasta kumppanista muutaman vuoden päästä..? Se voi olla, että viimeistään siinä kohtaa alkaa ne omanikäiset taas houkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain todelliset äijät voivat saada 20 vuotta nuoremman tyttöystävän. Itse en valitettavasti kuulu tähän harvalukuiseen joukkoon.
Haluat lompakkoloisen? Mene vain yökerhoon kehuskelemaan omaisuudella, niin löytyy. Turha tulla valittamaan kun joudut rahoittamaan loisen.
Eipä siinä, kyllä minullekin 37v. naiselle kelpaisi 10-15v. nuorempi mies. Se ottaa nuoremman ken saa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat lompakkoloisen? Mene vain yökerhoon kehuskelemaan omaisuudella, niin löytyy. Turha tulla valittamaan kun joudut rahoittamaan loisen.
Ei tuo hänen naisystävä taida olla mikään loinen. Eiköhän hän tee myös ihan mukavaa tiliä itse koska esim. instagramista löytyy 1.5m seuraajaa.
Ja kohta terapiaan ja naistenlehtiin itkemään. Setämies vaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen tuota hehkutusta, miten vasta nyt on onnellinen. Sinä et ymmärrä, mitä tuollaisten juttujen lukeminen tekee Hildenin lapsille. Ei se entisestä vaimostakaan tunnu hyvälle kuulla, että mies oli onneton koko heidän yhdessäoloajan. Myös lapset miettivät tuota, että eikö isä rakastanutkaan äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen tuota hehkutusta, miten vasta nyt on onnellinen. Sinä et ymmärrä, mitä tuollaisten juttujen lukeminen tekee Hildenin lapsille. Ei se entisestä vaimostakaan tunnu hyvälle kuulla, että mies oli onneton koko heidän yhdessäoloajan. Myös lapset miettivät tuota, että eikö isä rakastanutkaan äitiä.
Aivan. Yritetäänkö tällaisella uutisoinnilla viestittää, että vain nuori/nuorempi nainen voi tehdä miehen onnelliseksi?
Kaunis tai rikas 40v saa nuoren jos haluaa..
Ruma ja köyhä jää rannalle tumputtamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka on omaksunut jenkkien kulissi- ja hehkuttamiskulttuurin. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse. Lapsetkin kyllä varmasti ymmärtävät tämän aikanaan. Ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö olisi ollut vähintään yhtä onnellinen aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta terapiaan ja naistenlehtiin itkemään. Setämies vaivoja.
Tämä! Yhyy yhyy - isi dokas ja mulla on huonot geenit, nyt sekoilen pikkutyttöihin ja olen ruma!
Niin mutta kuka tekee Hildenin nuoren naisen onnelliseksi?