Sukulainen on hurahtanut vaihtoehtohoitoihin
Todella rasittavaa. Tietää kaikesta paremmin kuin lääkärit (jotka siis ovat ehdottomasti väärässä). Tekee itse diagnooseja googlettelun perusteella ja on sitä mieltä, että Suomessa lääkärit eivät osaa mitään, mutta ulkomailla osataan... Vastustaa rokotteita ja uskoo niistä mahdollisesti saataviin sivuvaikutuksiin, mutta ei hyötyihin.
Tuntuu ihan sairaalta tuollainen ylimielisyys ja säälittää hänen lapset, jotka ovat tuon vouhotuksen uhreja.
Veikkaan, että suurin osa ihmisistä ei ole hänen kanssaan samaa mieltä, mutta kukaan ei uskalla muuta kuin myötäillä. Miksi näiden sekopäiden annetaan mellastaa? En viitsi itsekään sanoa mitään, vaikka olen suunnilleen kaikesta eri mieltä hänen kanssaan.
Kommentit (12)
Turha alkaa riitoihin. Jos toinen ei usko lääkäreitä, niin miten ketään muutakaan?
Minusta on kyllä törkeää että sä et sano omaan mieltäsi suoraan hänelle vaan tänne purat sitten nämä asiat. Miksi et pysty sanomaan mielipidettäsi suoraan hänelle?
Luultavasti siellä ulkomailla osataankin paremmin kuin Suomessa.
Ihana sukulainen sulla, uskaltaa ajatella laajemminkin ja muutenkin kuin mitä Suomessa yleensä ajatellaan. Suomessahan kaikki on huuhaata mikä muualla on normia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jotenkin hassu kommentti:
"Veikkaan, että suurin osa ihmisistä ei ole hänen kanssaan samaa mieltä, mutta kukaan ei uskalla muuta kuin myötäillä. Miksi näiden sekopäiden annetaan mellastaa? En viitsi itsekään sanoa mitään, vaikka olen suunnilleen kaikesta eri mieltä hänen kanssaan."
Muut ei uskalla, itse et viitsi 😂
Viitsi voi olla myös murresana, eli ei kehtaa :)
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Veikkaan, että suurin osa ihmisistä ei ole hänen kanssaan samaa mieltä, mutta kukaan ei uskalla muuta kuin myötäillä. Miksi näiden sekopäiden annetaan mellastaa? En viitsi itsekään sanoa mitään, vaikka olen suunnilleen kaikesta eri mieltä hänen kanssaan."
Viitsi voi olla myös murresana, eli ei kehtaa :)
ei ap
Eikös se mene vaan niin päin, että kehtaaminen voi tarkoittaa viitsimistä
Ystäväni on varmasti sairas, Puhua pälättää taukoamatta, on kamalasti laihtunut, syö vitamiineja, vatsalääkkeitä , hapanmehuja siemeniä, pähkinöitä, vain kasviskeittoja ja salaatteja, paasaa loputtomasti terveellisistä ruokavaihtoehdoista, kärsii yöllisistä vatsakrampeista ja kulkee tutkimuksissa vatsansa takia. Painaa noin 50 kg, 165 cm pitkä nainen. Uskoo vakaasti, että tohtori toloset ja muut kaltaisensa ovat oikeassa, kuitenkin sairauden tunne? saa kääntymään normi lääketieteen puoleen. Kuitenkin jatkaa erinäisten hivenaineiden ja muiden `elämänlaatua` parantavien tapujen napsimista. Mielestäni tavallisesta, monipuolisesta, värikkäästä ruoasta saa ihminen kaiken tarvitsemansa, ehkä D-vitamiinia lukuunottamatta. Jotenkin en jaksa olla enää myötätuntoinen ja esittää omia mielipiteitäni, koska ei niitä kuunnella. Vakaumuksensa puolesta on moni kaatunut.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on varmasti sairas, Puhua pälättää taukoamatta, on kamalasti laihtunut, syö vitamiineja, vatsalääkkeitä , hapanmehuja siemeniä, pähkinöitä, vain kasviskeittoja ja salaatteja, paasaa loputtomasti terveellisistä ruokavaihtoehdoista, kärsii yöllisistä vatsakrampeista ja kulkee tutkimuksissa vatsansa takia. Painaa noin 50 kg, 165 cm pitkä nainen. Uskoo vakaasti, että tohtori toloset ja muut kaltaisensa ovat oikeassa, kuitenkin sairauden tunne? saa kääntymään normi lääketieteen puoleen. Kuitenkin jatkaa erinäisten hivenaineiden ja muiden `elämänlaatua` parantavien tapujen napsimista. Mielestäni tavallisesta, monipuolisesta, värikkäästä ruoasta saa ihminen kaiken tarvitsemansa, ehkä D-vitamiinia lukuunottamatta. Jotenkin en jaksa olla enää myötätuntoinen ja esittää omia mielipiteitäni, koska ei niitä kuunnella. Vakaumuksensa puolesta on moni kaatunut.
Sun mielestä ruoasta saa kaiken tarvittavan, tän toisen mielestä ei saa. Sun mielipide on oikeampi, koska?
Luulin itsekin samalla tavalla kuin sinä. Söin monipuolisesti ja terveellisesti, mutta oireita oli. Tutkimuksissa (ihan virallisissa lääkäreiden tekemissä) todettiin massiivisia vitamiini- ja hivenainepuutoksia, imeytymishäiriö syynä.
Ns terveysterroristit ja vaihtoehtohihhulit saattavat toki olla rasittavia hölöttäjiä ja paasaajia, mutta jos joku uskoo eri tavalla kuin viralliset lääkärit mainostamatta sitä isoon ääneen, niin mitä se muita haittaa? Olen itse törmännyt usein tilanteeseen, että joku tuttava kysyy, miksi olen niin virkeän ja elinvoimaisen oloinen entisen nuutuneen olemukseni sijaan. Kun kerron lyhyesti ravitsemusmuutoksistani ja tuosta todetusta puutostilastani, saan usein vastaani hirvittävän teilausryöpyn, miten näin ei saa missään tapauksessa tehdä... Erään ystäväni mieheltäkin sain jälkikäteen monta viestiä, jotka kaikki kauhistelivat sitä, etten käytä maitotuotteita ja miten en nyt saa kalsiumia jne.
Eihän minun mielipiteelläni olekaan mitään vaikutusta, ei hän sitä kuuntele. Mutta jos summamutikassa syö kaikkia luontaistuotekaupan tuotteita ja miksei apteekinkin käsikauppatarjontaa sekaisin suuria määriä, niin täytyy niillä yhdisteillä olla vaikutuksensa. Enkä ole vakuuttunut, että aina hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän minun mielipiteelläni olekaan mitään vaikutusta, ei hän sitä kuuntele. Mutta jos summamutikassa syö kaikkia luontaistuotekaupan tuotteita ja miksei apteekinkin käsikauppatarjontaa sekaisin suuria määriä, niin täytyy niillä yhdisteillä olla vaikutuksensa. Enkä ole vakuuttunut, että aina hyviä.
Tuo on kyllä aivan totta. Kannattaisi kyllä kääntyä asiantuntijan puoleen, jonka kanssa katsoisi nuo lisäravinteet läpi.