Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Mä tykkään pestä nyrkkipyykkiä, varsinkin mökillä pesuvadissa ulkona - ja joo, en kaada pesuainevettä luontoon vaan viemäriin menee.
Jos on paskahätä ja olis tarkoitus käydä suihkussa, niin käyn mieluummin vessassa vasta suihkun jälkeen.
Tykkään syntikkamusiikista missä ei lauleta.
Suurin osa ei kai inhoa suoranaisesti mut ne ei osaa arvostaa sitä. Mä taas tykkään fiilistellä musiikkia.
Työhaastattelut. Tapaa erilaisia ihmisiä. Mihinkään en ole kahden vuoden aikana päässyt töihin.
Vierailija kirjoitti:
Tupakansavu.
Mutta vain ulkoilmaan sekoittuneena, sisätiloissa se on hieman epämiellyttävä. En itse polta.
Sikarintuoksu, sellainen hienoinen häivähdys, joka tulee jostain kauempaa.
Hyvän sikarin tuoksu sekundäärisavuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskottelu. Olen siinä hyvä ☺️
Inhoaako suurin osa ihmisistä laiskottelua? Enpä usko.
Aika moni ihminen ei tykkää vain ”olla”. Koska tulee tylsää? Minusta on kans kivaa vain olla ja laiskotella. Voisin tehdä tätä vaikka koko elämäni. Olla tekemättä mitään :). Monethan alkaa itkemään jo lomallakin että on tylsää, kun ei ole töitä. Tämän takia kutsunki ”normaaleita” työssäkäyviä ”nolifeiksi” koska pakko olla jotain pakollista sisältöä.
Hunajamarinoidut broilerinsuikaleet
Vierailija kirjoitti:
Miehellä hyvälaatuiset alkkarit eikä mitään lahkeelliset bokserit.
Näkyyks sul pikkarit?
Runsas ja pompöösi englantilaistyylinen sisustus. En tiedä, inhoaako suurin osa koko maailman ihmisistä, mutta ainakin Suomessa useimmat pitävät tunkkaisena ja vanhanaikaisena.
Ikkunoiden peseminen. Sitä ei tarvitse tehdä monta kertaa vuodessa ja tulokset näkyvät heti.
Erityisesti viileänä kevätpäivänä ikkunanpesu on mukavaa.
Uuno elokuva, ne samat vanhat. Katson aina uusinnat ja osaan lähestulkoon ulkoa.
Kristinusko. Käsittääkseni nykyään todella moni ihminen vihaa meitä uskovaisia ja pitää meitä vajaaälyisinä ja ahdasmielisinä aivopestyjä lampaita, jotka emme osaa ajatella omilla aivoillamme vaan elämme niin kuin Raamattu käskee ja kuljemme aivopesemässä muita tähän psykoosiimme 24/7.
Ketsuppi hernekeitossa. Sinappi myös samassa.
Omituiset ja yllättävät tilanteet ja niistä selviäminen.
Esim. lennolta jääminen ilman rahaa ulkomaills tai taskuvarkaan kiinnijuokseminen tai haahuilu paikassa jota ei tunne, etsien jotain vain.
Talvi, juuri satanut lumi.
Silloin on pihallakin ihanan hiljaista.