Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Nilviäiset, siis ihan elävinä eläiminä. Kauniita ja mielenkiintoisia.
Hammaskiven poistosta. Kiva se suriseva juttu, jolla homma tehdään.
Käärmeet. Toki terveellä tavalla pelkään ja kunnioitan ja pidän etäisyyttä, mutta siis suhtautuminen on vau eikä hyi.
Oman talouden budjetointi Excel-taulukossa :D
Olen varmaan jotenkin nyrjähtänyt luonne, mutta oikeasti tykkään siitä kun saa tehtyä ja ylläpidettyä toimivaa, omiin tarpeisiin optimoitua budjettia, joka ei alkurakentelun jälkeen edellytä edes kauheasti toimenpiteitä elleivät tulot tai menot muutu suuntaan tai toiseen. Säästäminenkin paljon helpompaa, ja tuntuu hyvältä kun ei tarvitse stressata raha-asioista. En todellakaan ole mikään rikas, mutta nukun yöni paremmin kun tiedän että säännöllisiin laskuihin on aina tallessa oikea summa rahaa ja pikkuisen kertyy sivuunkin eri kohteisiin, kuten puskuritilille ja matkakassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskottelu. Olen siinä hyvä ☺️
Inhoaako suurin osa ihmisistä laiskottelua? Enpä usko.
Onhan täällä työttömiä paljonkin, jotka tykkää laiskotella. Including me.
Mitä on laiskottelu? Itse laitoin nuolen alas. Pidän työttömyydestä, en laiskottelusta. Oikeasti, aloin miettiä, mitä on laiskottelu? No, tietenkin tällaista turhaa netissä roikkumista, mutta ei kauaa viitsikään.
Lyhyet (alle puoli vuotta, mielellään alla kolme kuukautta) määräaikaiset työsuhteet.
Euroviisut. Rakastan. Nuorempana olin tästä asiasta kaapissa, kun se ei ollut cool.
Opiskelu
Joka vuosi jotain, vähintään kansalaisopistossa, jos ei muuta. Mutta parasta on jös saa lukea tenttiin. Avoin yliopisto, täältä tullaan taas syksyllä.
Tomaattimehu. En tiedä kuin yhden joka lisäkseni tykkää. Ihan loistava hellejuoma muuten.
Pakkanen, sade, ukkonen.
Tykkään laittaa asioita järjestykseen. Esim. kirjat hyllyyn aakkosiin, tavarat lajeittain.
Miehellä hyvälaatuiset alkkarit eikä mitään lahkeelliset bokserit.
Oikeasti runsaat naiset. Kyllä heistä muutkin pitää, mutta minä kehtaan tehdä sen avoimesti.
Rakastan flirttailla heille avoimesti. Kaikille hyvä mieli.
Rusketuksen välttely ja kalpeuden ihannointi.
Lihominen tuntuu musta hyvältä, ymmärtääkseni monesta ei tunnu. Olen kai vähän omituinen siinä suhteessa.
Kaatosade ja ukkonen.