Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Vierailija kirjoitti:
Jumalanpalveluksessa käyminen.
Ja virrenveisuu! Rakastan virsiä.
Keitetty kieli: sian, naudan, hirven, hyvää!
Laiskottelu, aladoopi, lehmänkieli ruokana, lukeminen, yksinolo, helle, siivoaminen ja nukkuminen
+30-+35 lämmintä,silloin vasta tarkenee ja voi olla kesävaatteissa.Kirsikat,Lampaan liha,Oliivit.
Meni väärin, en tykkää sushista vaan inhoan.
Rasvainen turkkilainen jogurtti.
Loskasta ja rännästä. Oonko outo?
Pyllyaukon avaaminen tuntemattomille miehille, ai että!
AA-ryhmät. Tykkään käydä avoimissa kokouksissa kuuntelemassa toipuvien alkoholistien tarinoita.
Kaarituelliset rintaliivit ainoana rintaliivimallina. En ole aikuisiällä koskaan omistanut kaarituettomia liivejä.
Valkoposkihanhet. Minusta ne on ihania ja niitä on kiva katsella Helsingin puistoissa ja rannoilla.
Lapsenmielinen minä vielä 35 vuotiaana:D kutsun vakavia aikuisia "jakkupukuaikuisiksi":D tykkää myös disney leffoista, animesta yms "lasten jutuista". En ole kuitenkaan ns lapsellinen aikuinen vain lapsenmielinen ja osaan olla "normaalisti" työelämässä:D mutta tämä on mun salaisuuteni josta vain harvat ja valitut tietävät, en helposti näytä lapsenmielistä puolta ihan kenelle tahansa koska monet aikuiset tuntuu olevan jatkuvasti takakireitä ja hermoheikkoja. Tykkään myös lässyttää vauvaäänellä koirille (moni koira tykkää ja rupeaa heiluttamaan häntäänsä) ja tietenkin ihan pienille taaperoille:D
Ei näitä nyt kaikki inhoa, mutta monet kuitenkin...
Pakkasta ja hellettä, hiihtämistä, pyykinpesua, aikaisin nukkumaanmenoa, alkeellista mökkeilyä, yökyläilyä puolin ja toisin.
Vauvavuosi