Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Kaupassa käyminen on terapiaa; nähdä ihmisiä, mukavaa henkilökuntaa.Ei tarvi jutella syvällisiä , voi olla turvallisessa ja nätissä ympäristössä, oman kylän kaupassa.Leskeksi jääneenä odotan aina " terapiakäyntejä".
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä nyt kaikki inhoa, mutta monet kuitenkin...
Pakkasta ja hellettä, hiihtämistä, pyykinpesua, aikaisin nukkumaanmenoa, alkeellista mökkeilyä, yökyläilyä puolin ja toisin.
Mä tykkään noista kaikesta muista, paitsi mökkeilystä (minkäänlaisesta).
Vierailija kirjoitti:
Lapsenmielinen minä vielä 35 vuotiaana:D kutsun vakavia aikuisia "jakkupukuaikuisiksi":D tykkää myös disney leffoista, animesta yms "lasten jutuista". En ole kuitenkaan ns lapsellinen aikuinen vain lapsenmielinen ja osaan olla "normaalisti" työelämässä:D mutta tämä on mun salaisuuteni josta vain harvat ja valitut tietävät, en helposti näytä lapsenmielistä puolta ihan kenelle tahansa koska monet aikuiset tuntuu olevan jatkuvasti takakireitä ja hermoheikkoja. Tykkään myös lässyttää vauvaäänellä koirille (moni koira tykkää ja rupeaa heiluttamaan häntäänsä) ja tietenkin ihan pienille taaperoille:D
Oikeasti tällaisia aikuisia on todella paljon, vaikka sitä puolta ei niin herkästi näytetä tuntemattomille. Harmi että sinun läheisesi ovat niin takakireitä.
Verimakkarat, verilätyt ketsupilla
ja kaalilaatikko ketsupilla <3
Tunsin vuosia sitten naisen, joka rakastaa ukkosta ja kanankakan tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenmielinen minä vielä 35 vuotiaana:D kutsun vakavia aikuisia "jakkupukuaikuisiksi":D tykkää myös disney leffoista, animesta yms "lasten jutuista". En ole kuitenkaan ns lapsellinen aikuinen vain lapsenmielinen ja osaan olla "normaalisti" työelämässä:D mutta tämä on mun salaisuuteni josta vain harvat ja valitut tietävät, en helposti näytä lapsenmielistä puolta ihan kenelle tahansa koska monet aikuiset tuntuu olevan jatkuvasti takakireitä ja hermoheikkoja. Tykkään myös lässyttää vauvaäänellä koirille (moni koira tykkää ja rupeaa heiluttamaan häntäänsä) ja tietenkin ihan pienille taaperoille:D
Oikeasti tällaisia aikuisia on todella paljon, vaikka sitä puolta ei niin herkästi näytetä tuntemattomille. Harmi että sinun läheisesi ovat niin takakireitä.
Olen eri mutta mun kokemuksen mukaan vihaisia,väsyneitä ja kireitä aikuisia on enemmän kuin lapsenmielisiä hassuttelijoita. Ihmisiä tuntuu ärsyttävän positiivisuus ja hassuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Kipeänä oleminen.
Riippuu vähän siitä, millä tavalla on kipeänä, mutta joskus talvella tuntuu niin hyvältä horrostaa kotona vällyjen alla flunssassa, kun muut tarpovat töihin lumisateessa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan oopperaa. Ja olen siinä käsityksessä, että suurin osa ihmisistä inhoaa sitä. Toki hartaasti toivon, että käsitykseni on ihan väärä. :)
Minäkin rakastan oopperaa, mutta enemmän vanhempia, esim. Lullyn ja Monteverdin teoksia. Oopperafanit tykkää usein uudemmasta, tyyliin Madama Butterfly.
Jauhemaksapihvi, maksamakkara ja maksalaatikko. Ja hapankaalia myös!
Aikanaan kun oltiin itänapurissa reissussa, niin tosi monessa ruuassa oli hapankaalia jossain muodossa. Minä tykkäsin, mut suurin osa reissukavereista ei.
Musta makkara on myös herkkua ja verilettuja haluaisin kokeilla, jos löytyis gluteenittomana.
Ripuloinnista, ihanaa kun löysät valuu loristen pyttyyn.
Kotona oleminen, siivoaminen, liikunta, yksinolo, urheilu, terveellinen ruoka ja päihteettömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vegaaninen ruoka.
Tuo on ihan höpöhöpöä. Suurin osa pitää hyvin tehdystä vegaanisesta ruuasta. Vain täällä palstalla on ihmeellisiä vänkääjiä, joiden mielestä rehuja ei voi syödä. Minä olen ihan sekasyöjä, syön lihaa harvoin, mutta kalaa noin kerran viikossa, käytän myös juustoja ja maitovalmisteita jonkin verran. Enimmäkseen valitsen ravintoloissa kasvisruokia, kun ne sattuu maistumaan paremmin. Hyvin monet meidän työpaikalla syövät kasvisruokaa töissä. Ei se tarkoita, että pitäisi olla jokin totaalikieltäytyjä eläinperäisistä tuotteista. Kyseessä on kuitenkin omaan terveyteen, hyvinvointiin ja painonhallintaan liittyvät asiat. Väitän, että hyvä vegeruoka on enemmistön mielestä maistuvaa.
Vegaaninen ruoka.