Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Koirat. Ainakin tämän palstan juttujen perusteella kaikki täällä vihaa koiria. Vähintäänkin inhoaa.
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Moppaus - kämppä tuoksuu ihanalta sen jälkeen ja onhan se hyvää liikuntaakin
Pienen yksiön moppaus ei ole liikuntaa. Ei suuremmankaan asunnon, jos ei tule hiki eikä syke nouse.
Nyt puhut BS:iä
Japanilaisen piirrosanimaatioiden katselu,eli anime. Todella mielikuvitusrikasta tarinaa ja kerronta joissakin varsin nerokasta.
Italialaiset kauhuelokuvat eli ns. "giallot".
En tunne ketään toista ainakaan omalla paikkakunnallani (n. 12000 asukasta) joka niistä tykkää. Siitä olen sitten tullut siihen johtopäätökseen, ettei muuallakaan niistä tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset toimenpiteet lääkärissä on mielestäni tosi mielenkiintoisia.
Sama täällä! Kun käsivarttani puudutettiin leikkausta varten, näin sen ultraääniruudun jonka perusteella anestesialääkäri puudutetta ruikki. Olin ihan intona ja kyselin kuin pikkulapsi yksityiskohtia ja kuvan mittakaavaa jne. Siinä näkyi valtimo ja sitten se hermokimppu jonka ympärille puudutetta tähdättiin. Samoin leikkaussalissa oli hienoa seurata hoitajien ja kirurgien kommunikointia.
Marraskuu. Pimeys, mustat kyntöpellot. Variksen kraakunta. Räntäsade. Kaikki yhtäaikaa <3
Syksyn sateet ja pimeys. Hammaslääkäri, varsinkin jos puudutetaan, verikoe yms neuloja pelkään tiedä sitten miksi en tuossa tilanteessa koe neulakammoa. Ananas pitsassa, varsinkin tonnikalan kanssa. Marie keksit.
Tummat sävyt sisustuksessa.
Oma rauha. Kun saa vain yksin istua hiljaa kotona.
Selleri kaikissa muodoissaan, raakana sellaisenaan, dippivihanneksena, mausteena, salaattina jne <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset toimenpiteet lääkärissä on mielestäni tosi mielenkiintoisia.
Sama täällä! Kun käsivarttani puudutettiin leikkausta varten, näin sen ultraääniruudun jonka perusteella anestesialääkäri puudutetta ruikki. Olin ihan intona ja kyselin kuin pikkulapsi yksityiskohtia ja kuvan mittakaavaa jne. Siinä näkyi valtimo ja sitten se hermokimppu jonka ympärille puudutetta tähdättiin. Samoin leikkaussalissa oli hienoa seurata hoitajien ja kirurgien kommunikointia.
Joo! Lapseni syntyi kiireellisellä sektiolla minun korkeiden tulehdusarvojen takia (ei hengenhätää, eli puudutus tehdään epiduraalilla, ja olin itse hereillä koko ajan), ja olin ihan täpinöissäni Kyselin ja utelin koko ajan, ja lääkäri joutui huomauttamaan, että hänen pitää nyt keskittyä. :D Ei ihme, että niin monet operaatiot tehdään yleisanestesiassa.
Pyöreämuotoisuus vastakkaisessa sukupuolessa (no ei kai sitä suurin osa inhoa, mutta paljon louskutetaan kaikkea turhaa ja paikkaansapitämätöntä...).
Lähes kaikki säätilat.
Tiukat, epämuodikkaat moraaliset periaatteet ja aito sitoutuminen niihin - mikä ei vastaa latteassa periaatteettomuudessa tai ahtaan typerissä muoti-ideologioissa juoksentelevaa valtavirtaa.
Vanhanaikaisuus ja "kehityksen kelkasta putoaminen".
Kielteiset asenteet teknologiaa, tiedettä ja "kehitystä" kohtaan.
Kiinnostuksen puuttuminen rahaan ja kuluttamiseen sekä näiden mahdollistamiin asioihin.
Kuolema (kaiken rajallisuus).
Lentäminen, tuntuu nykyään olevan murhasta seuraava teko :D
En kuitenkaan lennä huvikseni, vaan lentokone on pelkkä kulkupeli paikasta A paikkaan B. Nautin niistä upeista maisemista sekä siitä kun kone käynnistää moottorit ja lähtee nousuun.
Finnien ja mustapäiden puristelu, varsinkin toiselta :D
Riitely.
Olen verbaalisesti lahjakas enkä omaa oikeastaan minkäänlaista filtteriä sen suhteen mitä riidellessä on asiallista sanoa. En myöskään kuulu niihin ihmisiin jotka epäkohdan tai huonoa käytöstä kohdatessaan ajattelevat että parempi olla puuttumatta. Puutun aina, kerron mielipiteeni jos näen vaikka jotain ystävääni kohdeltavan huonosti. Valtaosa porukasta pitääkin minua aivan totaalisen ärsyttävänä messiassynrooman omaavana hulluna, mutta itse nautin suunnattomasti kun pääsen oikein kunnolla riitelemään (aiheesta tietenkin) ja saan naulattua vastapuolen lähes aina. Itseäni kun ei kiinnosta vähääkään olenko pidetty vai en, minulla on ne muutamat läheiset ystävät jotka ovat säilyneet läpi elämän ja tulevat säilymään.
Toiset karttaa konflikteja viimeiseen asti. Not me.
Black metal
Kiistelyn välttämiseksi sovitaan että genreen kuuluu Dimmu, Mayhem, Gorgoroth, God Seed jne jne