Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Bensan haju. (Samaan menee muitten luiottimien kuten esim. kynsilakanpoistoaineen haju). :D
Kaalikääryleet. Ainakin koulussa 80- ja 90-luvuilla kaikki inhosivat niitä.
bdsm-seksi! loppupeleissä en kyllä tiiä et onko se vaan joku myytti että useimmat muka ei tykkäis siitä.
Tykkään vanhan ajan humppa musiikista. Sellaisesta mikä soi järviradiossa.
Mehukattimehu. Pidän tästä enemmän vielä laimeana.
Raha-asiat. Ei varmaan kyllä suurimman osan inhoamia mutta on paljon ihmisiä, jotka eivät siedä yhtään rahasta puhumista tai eivät uskalla puhua raha-asioista. Luulen että se perustuu osaamattomuuteen. Jotkut vain kasvavat sellaisessa ympäristössä, jossa raha-asioita ei osata, ei haluta osata tai niitä pidetään jopa jotenkin saastaisina.
Rokotukset, verikokeen ottaminen, veren luovuttaminen, puudutuspiikki. Tykkään neuloista ja pienestä kivusta 😀
Laskujen maksaminen (silloin kun on hyvä rahatilanne). Tulee tosi hyvä olo, kun saa laskut hoidettua.
Kostea salaatti. Rakastan juoda sitä suolaista ja mausteista salaattilientä, jota tulee kulhon pohjalle. Niin ihanan aromirikasta. Tämä koskee vain itsetehtyjä ja -maustettuja salaatteja, jotka on tuoreita, ei mitään kaupan valmissalaatteja.
Kissani wc-boksin siivous. Pökäleiden ja pissapaakkujen siivilöinti hiekasta tai upouuden kissanhiekan vaihtaminen pestyyn hiekka-astiaan, ahh! Ihmisten vessan siivous ja ihmisjätökset ällöttää, mutta kissan wc-boksin päivittäinen putsaus on terapeuttista :D
Erilaiset toimenpiteet lääkärissä on mielestäni tosi mielenkiintoisia.
Mahdollisimman myöhään valvominen ja nukkuminen. Minulla kun oli perjantaina ylimääräinen vapaapäivä, jonka sain viettää yksin, niin valvoin torstain ja perjantain välisenä yönä puoli neljään aamuyöllä, heräsin perjantaina joskus kello kolme iltapäivällä ja makoilin sängyssä puoli viiteen asti lukien.
Pimeyden lapsi o.v kirjoitti:
Sitä, kun ulkona on pimeää. Minusta se on jotenkin kodikasta ja ulkona on silloin kaunista, erityisesti vaikka katulampun valo muuten pimeässä ympäristössä. Jostain syystä olen aina viihtynyt paremmin pimeässä kuin valoisassa, en edes lapsena pelännyt pimeää.
Sama täällä. Lisäksi olen mielelläni silmät sidottuina kotioloissa. Ihan vain huvin vuoksi.
Sugardaddyily