Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Lyhyet hiukset, naisilla siis. Ja mustat, shokkivärjätyt tai jopa kananpe***et joissain tapauksissa.
Tykkään lisätä suolaa/herbamarea/aromisuolaa tomaatin tai kurkun päälle. Ei niin terveellistä tietenkään.
Tää pitäisi laittaa pienellä ja huomaamattomalla fontilla, mutta olen aina tykännyt opiskella ruotsin kieltä. Tykkään kyllä muistakin kielistä, mutta tähän ketjuun nyt nimenomaan kuuluu tämä ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Tervan tuoksu. Tulee Savonlinnan oopperajuhlat mieleen.
Terva sinänsä tuoksuu kai hyvältä, mutta päänahan pahan psoriasiksen takia vietin viikon sairaalassa ja joka aamu pää mätettiin täyteen kivihiilitervaa. Inho jäi.
Suolakurkut <3 Ja ihan paljaaltaan tietty.
Se on kyllä totta, että sen tosiaan haistaa missä pissataan suihkussa.
Mieheni tekee tätä myös joskus ja aina on jäänyt kiinni hajun perusteella.
Itse sitä ei haista.
Tilastot. Tilastokeskuksen sivu on kirjanmerkeissä ja joskus vietän tuntikausia tutkien tilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Pidän lyhyistä miehistä seksuaalisessa mielessä. Ei kai kukaan juuri inhoa, mutta ei kovin useinkaan ole naisten ihannemiestyyppi.
Tuu tänne lappiin, meitä on täällä muitakin.
T. Korvatunturinmaan miehet.
Ps. Eikä tarvitse olla ilman seksiä :)
Vierailija kirjoitti:
Kieli, ts. kieli valmistettuna ruoaksi. Etenkin porsaankieli, niitä ostan usein ja keittelen.
Muuten sama, mutta pieni ero kirjaimia vaihtamalla. Siis minulle poron kieltä :)
Tupakka.savu ja polttaminen. Nykyäänhän tämä tupakan vastaiuus on mennyt järjettömäksi.alkoa saa mistä ja mihin sikaan vaan.itse en jo ollenkaan.
Helle, 80-luvun Disco, erityisesti Italo, Pokémon go
Kalanmaksaöljy.
Se oli lapsena mulle suurta herkkua, etenkin mintunmakuinen. Tykkään edelleen. En ole itsekään koskaan ymmärtänyt, miksi..
Maksalaatikon rusinat, nehän vain ovat mukavan makeita siinä