Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Pidän pitkähiuksisista miehistä ja toisaalta ihailen myös naisten pitkiä hiuksia. Itsellä melko pitkät, mutta muuten "huonot" hiukset.
Atonaalinen musiikki.
Tietysti osa siitäkin on paskaa, kuten mistä tahansa musiikista, mutta musiikkilaji sinänsä ei herätä minussa vastustusta, päinvastoin. Esim. https://www.youtube.com/watch?v=w8BWBFcE3rI
.
Tykkään kuunnella klassista musiikkia.
Halpa ketsuppi, siis sellainen mitä oli aina päiväkodissa ja koulussa.
Päivystys kun sieltä saa aina väärää tai olematonta hoitoa. Pidän siitä kun oikein alistetaan ;)
Lidlin mainokset ja se Oatlyn Wow no cow -mainos.
Ne on ihania! Mutta kukaan lähipiiristäni ei ainakaan tykkää niistä, ja mieheni inhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkihuolto: pyykit koneeseen, kuivatus, taittelu kaappeihin.
En ole ikinä kuullut, että kukaan inhoaisi pyykinpesua. Niin, tai itse kyllä inhosin sitä silloin, kun minulla oli pulsaattoripesukone. Mutta eihän automaattipesukoneessa ole mitään vaivalloista.
Sopivasti haliva Ainu-pupu-mainos. Ihana! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut, että kukaan inhoaisi pyykinpesua. Niin, tai itse kyllä inhosin sitä silloin, kun minulla oli pulsaattoripesukone. Mutta eihän automaattipesukoneessa ole mitään vaivalloista.
Mä inhoan! Sukkien parien etsiminen on kamalaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan! Sukkien parien etsiminen on kamalaa hommaa.
https://www.aviris.fi/fi/etusivu/kauppa/kodin-valineet/ompelu-ja-vaateh…
Urheilu ja helle. Sekä erikseen mutta erityisesti yhdessä. Rakastan sitä kun hikeä valuu ja tippuu oikein kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisherkkupala Vaasasta nakkikioskilta. Kinkkua, kananmunaa ja mätitahnaa. Nam!!!
Pitääkin käydä Vaasassa ostamassa yksi. Vaikka matkaa on 500km.
Eikö tuo oo helppo tehdä itsekin? Ei tarvitse 500 km matkustaa.
Ei ole sama asia.
Tervan tuoksu. Tulee Savonlinnan oopperajuhlat mieleen.
Pidän vanhemmasta tekno- ja discomusiikista. Kuuntelisin sitä vaikka koko päivän.