Sellainen asia josta sinä pidät, mitä suurin osa ihmisistä inhoaa?
Itse voisin mainita tiskaamisen. On jotenkin rentouttavaa huljutella käsiä lämpimässä tiskivedessä ja ajatella omia asioita.
Laitetaan vaan yksi asia per viesti niin on helpompi peukuttaa
Peukku ylös = samaa mieltä
Peukku alas = eri mieltä
Kommentit (553)
Todella tulinen ruoka. 99% ravintoloiden ”tulisista” annoksista ei ole tulista nähnytkään.
Luulen että normaalisti ihmiset haluavat olla kuntosalilla järkevän pituisen ajan esim: 45 min - 75 min.
Tykkään olla kuntosalilla lähes kaksinkertaisen ajan muihin nähden. Teen normaaleita sarjoja, painot ja vastukset ovat ikäiselleni/kuntoiselleni ihan mediumia. Mutta treeni vaan jatkuu ja jatkuu. Toki en jaksa käydä kuin 2 krt viikossa salilla. Olen yrittänyt lyhentää treeniä mutta se ei tunnu luontevalta.
Kapris. Kastikkeissa, pizzassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Kiire töissä. Päivä kuluu äkkiä ja tuntuu kuin kaikki aistit heräisi eloon.
Kyllähän ylikierroksilla muutaman päivän jaksaa tehdä mutta kokeilepa kuukausia tai vuosia, väsy alkaa painaa aika nopsasti. Varsinkaan jos ei ehdi taukoja pitämään.
Duudsonit. Niin sympaattisia miehiä, kutsuisin heidät heti kotiini.
VihaajatVihaa kirjoitti:
Asioiden ajatteleminen monelta kantilta ja matematiikan salojen tutkiminen. En koskaan ymmärrtänyt, miksi matikkaa inhotaan. Numerot ovat luotettavia eivätkä valehtele kuten ihmiset.
Matematiikka ei liity erityisesti juuri numeroihin. Numeroilla tehtävä juttu on laskentaa. Matematiikka sen sijaan liittyy abstraktioihin yleensä (numerotkin ovat yksi abstraktio, mutta vain yksi). Matematiikka voidaan ajatella myös merkkipeleinä, joissa määritellään kieli, eli aakkosto ja säännöt joiden mukaan voidana muodostaa lauseita.
Minäkin pidän matematiikasta, ratkon harrastuksenani matemaattisia ongelmia.
Tykkään laittaa huuhteluainetta pyykkeihin. Ja nimenomaan hajusteetonta.
Tykkään nukkua niin, että koira on sängyssä vieressäni. En kuitenkaan ole mikään sotkuinen ihminen, mutta en voisi edes kuvitella kieltää koiraa tulemasta sänkyyn. ( Olen sinkku)
Kieli, ts. kieli valmistettuna ruoaksi. Etenkin porsaankieli, niitä ostan usein ja keittelen.
Tuhnupierujen päästelemisestä hississä. Oikein säästän hissiin annoksen ja vapautan leijan ilmaan. En ole varma nauttiiko muut hississä.
Siinä sitä on naurussa pitelemistä kun hienon hajuveden tuoksuu joka hississä leijailee sekoittuu silmiä kirvelevä ummehtunut pierun haju.