Vierailija

Jo oli kuvat ja ilmotukset tehty.
Mitä pitäisi ajatella? Jotenkin itellä tulee tunne, ettei äidin kuolema paljoa hetkauttanut :0

• ylös 2
  • alas 127

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Aika kylmä ihminen. Ei taida kovin tunteellisesti suhtautua enempi materialin ja rahan perässä.
Mä en pystyis. Mulla seiso isovanhempien koti pitkään tyhjillään kunnes lopulta myin sen pois.

• ylös 4
  • alas 99
Vierailija

On saattanut olla pakkotilanne. Talon ylläpito maksaa enemmän kuin tiedätkään ja samoin hautajaiset, perunkirjoitukset yms.

• ylös 183
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olisiko pitänyt rakentaa alttari sinne äitivainaan asuntoon, vai mikä olisi ollut oikea tapa?

• ylös 152
  • alas 1
Vierailija

Ihan fiksua. Mitä sitä tyhjillään seisottaa kun eihän siitä tule kuin kuluja. Tuskin äitivainaa enää välittää mitä kämpälle tapahtuu.

• ylös 126
  • alas 0
Vierailija

No mitä sille pitäis tehdä? Minäkin pistin heti vuokralle, oli nimittäin suhteellisen iso rahareikä ylläpitää. Joskus tulevaisuudessa muutetaan siihen itse, mutta toistaiseksi miehen väikkärin teko pitää tällä paikkakunnalla vielä useamman vuoden.

• ylös 87
  • alas 0
Vierailija

No onko linkkiä tähän myynti-ilmoitukseen? Vai mikä tämän aloituksen pointti oli?

Vierailija

Tuohan voi olla myös surureaktio, sitä vaan toimii eikä oikein tajua edes. Ehkä häntä helpotti asioiden raivaaminen heti siinä missä joku toinen hilloaa niitä ennallaan vuosia. 

• ylös 50
  • alas 2
Vierailija

No ei sen talon pito mitään maksa.
Sähköt ja vedet poikki.
Eikai sielä lämmitystä tarvita jos talo on tyhjä.
Tosiaan vähän semmonen kuva tuosta tulee että raha kiinnostaa enemmän.

• ylös 1
  • alas 101
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei sen talon pito mitään maksa.
Sähköt ja vedet poikki.
Eikai sielä lämmitystä tarvita jos talo on tyhjä.
Tosiaan vähän semmonen kuva tuosta tulee että raha kiinnostaa enemmän.

Minun äitini asui rivitalossa, joten vastikkeet juoksevat halusi tai ei. Enkä todellakaan suosittelisi lämmityksen katkaisemista yhtään arvokkaamasta omakotitalostakaan. 

• ylös 62
  • alas 0
Vierailija

Kaverini äiti asui vuokralla. Kaverini tyhjensi asunnon ja luopui siitä. Pian vuokranantaja hankkinut uudet vuokralaiset. Todella kylmäveristä toimintaa kaveriltani.

• ylös 13
  • alas 40
Vierailija

Mitä sitten? Hetkautti se äidin kuolema tai ei niin ei ole sun asia. Toi vuokralle laitto ei kerro muutenkaan yhtään mitään siitä kuinka raskaasti sun ystävä tän asian otti. Taas oli sen verran typerä alotus että tais olla provo...

• ylös 38
  • alas 0
Vierailija

Minun äitini pyörisi uurnassaan, jos tietäisi kuinka pitkään olen pitänyt hänen asuntoaan vajaalla käytöllä.

• ylös 40
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat