Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, kuka on lapsen isä?

Vierailija
17.07.2018 |

Olen nyt kolmannella kuulla, eikä minulla ole vieläkään mitään hajua lapsen isästä. Vaihtoehtoja on todella monta, enkä edes tiedä kaikkien nimiä/yhteystietoja :(. Onko vastaavia kokemuksia? Miten toimitte?

Kommentit (65)

41/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kolmannella kuulla, eikä minulla ole vieläkään mitään hajua lapsen isästä. Vaihtoehtoja on todella monta, enkä edes tiedä kaikkien nimiä/yhteystietoja :(. Onko vastaavia kokemuksia? Miten toimitte?

Ja miten taattua mammapalstaa, kaksi sivua viestejä, joiden ainoa sisältö on osoitella mielikuvituksettomilla loukkauksilla ap:ta. Get a life. Ap, lapsellesi on merkitystä, kuka isänsä on, koeta selvittää asia. Lapsi tulee kysymään vanhempana kuka isä on, millainen se on ja minkä näköinen. Valehdella ei oikein voi, enkä myöskään sanoisi, etten tiedä. Lapselle tärkeää tuntea saaneensa alkunsa jostain hyvästä. Tsemppiä!

Vierailija
42/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kolmannella kuulla, eikä minulla ole vieläkään mitään hajua lapsen isästä. Vaihtoehtoja on todella monta

REPS!!! Nyt ymmärrän mitä tarkoittaa käsite 'runsaudenpula'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön juttuja paljaalla? :O

Herra/rouva/neiti Täydellinen saapui moralisoimaan. Ei se kännissä kiinnosta,missä joku kumin pala on. Ap.

Kyllä minulla neiti täydellinen on sentään järki päässä. Et edes ajattele tauteja

-eri

En tiedä mistään taudeista, mutta lapsen isä pitäisi selvittää. Onko neuvoja näsä viisastelun sijaan?

Et montaa viestiä päässyt eteenpäin kun oaljastit olevasi kehno provo. Kolmannella kuulla raskaana eikä muka otettu mitään kokeita labrassa.

Vierailija
44/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra/rouva/neiti Täydellinen saapui moralisoimaan. Ei se kännissä kiinnosta,missä joku kumin pala on. Ap.

Kyllä minulla neiti täydellinen on sentään järki päässä. Et edes ajattele tauteja

-eri

En tiedä mistään taudeista, mutta lapsen isä pitäisi selvittää. Onko neuvoja näsä viisastelun sijaan?

Et montaa viestiä päässyt eteenpäin kun oaljastit olevasi kehno provo. Kolmannella kuulla raskaana eikä muka otettu mitään kokeita labrassa.

Meillä ne otetaan myöhemmin.

Vierailija
45/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä13186 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten taattua mammapalstaa, kaksi sivua viestejä, joiden ainoa sisältö on osoitella mielikuvituksettomilla loukkauksilla ap:ta. Get a life. Ap, lapsellesi on merkitystä, kuka isänsä on, koeta selvittää asia. Lapsi tulee kysymään vanhempana kuka isä on, millainen se on ja minkä näköinen. Valehdella ei oikein voi, enkä myöskään sanoisi, etten tiedä. Lapselle tärkeää tuntea saaneensa alkunsa jostain hyvästä. Tsemppiä!

"Sinä olit kännipano, isästäsi en tiedä mitään."

Vierailija
46/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Meillä ne otetaan myöhemmin.

Teillä siellä Porvoossa?

Vierailija
47/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, siis onko nämä ehdokkaat ihan yksittäisiä henkilöitä vai onko kyseessä useita eri yksiköitä, kuten esim. jalkapallo- tai jääkiekkojoukkueita? On kyllä hankala tilanne sulla, tsemppiä jatkoon!

Yksittäisiä henkilöitä, joista kaikki tosin tavattu samassa vakiokapakassa. Ap

Vierailija
48/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta on näköjään turha kysy mitään neuvoa, kun täällä on vain kulta lusikka suussa syntyneitä kermaperseitä :) ap

Ei tällä ole mitään tekemistä kenenkään syntyperän tai sosioekonomisen luokan kanssa.

On idioottimaista laiminlyödä sekä ehkäisy, että turvaseksi.

Vierailija
49/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin peilin eteen ja miettisin etten jatkossa nai kaikkea mikä liikkuu. Noi siinä käy kun jakaa jokaiselle.

Olet antifeministi. Jokaisen naisen pitää saada toteuttaa seksuaalisuuttaan niin kuin itse haluaa.

Oo nyt mikä hyvänsä,mutta ehkäisystä et oo vissiin kuullutkaan,etkä taudeista joita voi saada paneskelemalla kenen kanssa sattuu,uusi elämä tämmösestä typeryydestä on pienin paha.

Vierailija
50/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No kylläpä paikan oot keksiny kläpilles isää etsiä? Kuinka kuvittelet sen tiedon täältä löytyvän ?

Vierailija
51/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, jos joku niistä äijistä haluaisikin isäksi? Tai Tinderistä joku tuhkamuna?

Vierailija
52/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa jo olla. Juttu on provo ja Ap on mies.

Vierailija
53/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa?

Vierailija
54/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, siis onko nämä ehdokkaat ihan yksittäisiä henkilöitä vai onko kyseessä useita eri yksiköitä, kuten esim. jalkapallo- tai jääkiekkojoukkueita? On kyllä hankala tilanne sulla, tsemppiä jatkoon!

Yksittäisiä henkilöitä, joista kaikki tosin tavattu samassa vakiokapakassa. Ap

No sittenhän tämä on helppoa, postaat sen aiemmin ehdotetun ilmoituksen sen kapakan seinään!

Vierailija
55/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensin abortti, sitten seppuku. Se on ehdottomasti paras valinta, mitä ikinä voisit tehdä.

Vierailija
56/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin kk-kierto on noin kuukauden ja hedelmälliset 7 päivää siinä keskivaiheilla. Yleensä ihminen käy kapakassa vain pe/la, eli montako soutajaa kahteen känni-iltaan mahtuu? Vähän nyt laskeskelet ja mietiskelet asiaa, toisaalta alkoholi on hyvä muistinviejä että sinänsä eikai mitään hyötyä yrittääkään karsia ehdokkaita.

Jos jatkat kapakassa käymistä raskaanakin, ehkä jollain kandidaatilla raksuttaa päässä sen verran, että tulee (vahingossa) kysyneeksi onko hän lapsen isä. Siitä sitten yhteystiedot ylös isyystestejä varten. Mahtaa neuvolassa riemu revetä, kun asiasta tulee puhe. Minulta on ainakin molempien lapsien kohdalla ensikäynnillä kysytty onko lapsi toivottu, kuten nykyään neuvoloissa ohjeen mukaan tapana on. Mitäs tuohon vastasit, etkai valehdellut?

Voithan lapsen synnyttyä lähteä taas kapakkaan ja tarkastella missä miehessä olisi samaa näköä. Sitten vaan iskemään ja yhteystiedot ylös. Virkavalta sitten hakee miehen isyystesteihin jos ei vapaaehtoisesti mene. Puolet kantiksista testautettuna sinulla ei ehkä enää ole asiaa samaan kapakkaan mutta onhan sulla se vauva pitämässä seuraa :).

Vierailija
57/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva naamastasi lehteen ja tekstiksi: Jos olet jyystänyt kuvassa olevaa l*tkaa viime aikoina, niin olet ehkä faija ja sinulla voi hyvinkin olla useita seksitauteja nykyään.

Hyvähän se on aukoa päätä, kun ei ole mitään hajua oikeasta elämästä :)

Ja sinullako on? 😂 mä niin nauran. Ei taida olla elämänhallinta kohdallaan kun ei ymmärrä ehkäisyä käyttää.

Oletko itse ikinä joutunut käymään vastaavan paaskan läpi? Voisi hymy hyytyä.

Ei, en ole käynyt läpi moista. Enkä tule käymäänkään. Mistähän voisi johtua?  _eri

Te ootte niiiiiiin hyveellisiä :) te ette tiedä mitään elämästä.

Ehkä se sitten on hyveellisyyttä, mene ja tiedä. Mutta voit olla varma, että elämästä tiedän. ELÄMÄSTÄ. Se ei ole sama kuin kännääminen, vastuuttomuus tai jatkuvasti vaihtuvat kumppanit yms.

Mitä sä porvaripaska tiedät elämästä? :)

Holtittomuus se on tosi elämää!

Hyvä se sun on puhua :) lapsuutesikin oot varmaan asunut jossain omakotitalossa.

Juu, asuinhan mä. Oli yhteensä 30 m2 ja meitä oli 7 henkilöä. Kaksi pikkuista huonetta ja kk. Ei ollut edes suihkua, wc vaan. Kyllä oli komiaa kermaperseillä, kun asui OMAKOTITALOSSA.  _eri

Vierailija
58/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva naamastasi lehteen ja tekstiksi: Jos olet jyystänyt kuvassa olevaa l*tkaa viime aikoina, niin olet ehkä faija ja sinulla voi hyvinkin olla useita seksitauteja nykyään.

Hyvähän se on aukoa päätä, kun ei ole mitään hajua oikeasta elämästä :)

Ja sinullako on? 😂 mä niin nauran. Ei taida olla elämänhallinta kohdallaan kun ei ymmärrä ehkäisyä käyttää.

Oletko itse ikinä joutunut käymään vastaavan paaskan läpi? Voisi hymy hyytyä.

Ei, en ole käynyt läpi moista. Enkä tule käymäänkään. Mistähän voisi johtua?  _eri

Te ootte niiiiiiin hyveellisiä :) te ette tiedä mitään elämästä.

Ehkä se sitten on hyveellisyyttä, mene ja tiedä. Mutta voit olla varma, että elämästä tiedän. ELÄMÄSTÄ. Se ei ole sama kuin kännääminen, vastuuttomuus tai jatkuvasti vaihtuvat kumppanit yms.

Mitä sä porvaripaska tiedät elämästä? :)

Se, mitä tiedän elämästä, ei mahdu palstalle.

Haluan korjata kuitenkin virhekäsityksesi, että olisin porvari. Matalapalkka-alalla työskentelen.

Vierailija
59/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatsuprovo

Vierailija
60/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas jonkun naisvihajonnen provo.

(Tiedän, että on olemassa tilanteita joissa isäehdokkaita on enemmän kuin yksi, mutta kukaan nainen ei kuvailisi sellaista kuten ap).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme