Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, kuka on lapsen isä?

Vierailija
17.07.2018 |

Olen nyt kolmannella kuulla, eikä minulla ole vieläkään mitään hajua lapsen isästä. Vaihtoehtoja on todella monta, enkä edes tiedä kaikkien nimiä/yhteystietoja :(. Onko vastaavia kokemuksia? Miten toimitte?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten täällä aletaan haukkua ja kiusaamaan asiallisen kysymyksen esittänyttä.

Vierailija
62/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sekö on oikeeta elämää että panee kaikkea mikä liikkuu, elää sossun tuilla, vetää röökiä ja hauskinta hupia on vetää kännit tutulla pikku kylän juoppoporukalla, jossa jokaisella on lapsi jos toinenkin ties kenen kanssa? Kuulostaa erittäin paskalta, tyhjältä ja häiriintyneeltä elämältä, mielummin valitsen ison uuden omakotitalon, rakastavan parisuhteen, lomat ulkomaille vuosittain ja työn josta saa joskus jopa nautintoa. Mutta hei, kuka mä olen sanomaan kun en oo oikeeta elämää nähnyt, vaikka aika oikeelta tämä musta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta on näköjään turha kysy mitään neuvoa, kun täällä on vain kulta lusikka suussa syntyneitä kermaperseitä :) ap

Ei siihen lusikoita tarvita, että osaa käyttää järkeä. Viemärin elämä on erilaista.

Vierailija
64/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä pitkästä aikaa 😂

Vierailija
65/65 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa sekö on oikeeta elämää että panee kaikkea mikä liikkuu, elää sossun tuilla, vetää röökiä ja hauskinta hupia on vetää kännit tutulla pikku kylän juoppoporukalla, jossa jokaisella on lapsi jos toinenkin ties kenen kanssa? Kuulostaa erittäin paskalta, tyhjältä ja häiriintyneeltä elämältä, mielummin valitsen ison uuden omakotitalon, rakastavan parisuhteen, lomat ulkomaille vuosittain ja työn josta saa joskus jopa nautintoa. Mutta hei, kuka mä olen sanomaan kun en oo oikeeta elämää nähnyt, vaikka aika oikeelta tämä musta tuntuu.

Miksi ihmeessä tällaiseen ketjuun vastaillaan näin tosissaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi