Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän, kuka on lapsen isä?

Vierailija
17.07.2018 |

Olen nyt kolmannella kuulla, eikä minulla ole vieläkään mitään hajua lapsen isästä. Vaihtoehtoja on todella monta, enkä edes tiedä kaikkien nimiä/yhteystietoja :(. Onko vastaavia kokemuksia? Miten toimitte?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin peilin eteen ja miettisin etten jatkossa nai kaikkea mikä liikkuu. Noi siinä käy kun jakaa jokaiselle.

Vierailija
2/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin peilin eteen ja miettisin etten jatkossa nai kaikkea mikä liikkuu. Noi siinä käy kun jakaa jokaiselle.

Olet antifeministi. Jokaisen naisen pitää saada toteuttaa seksuaalisuuttaan niin kuin itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet antifeministi. Jokaisen naisen pitää saada toteuttaa seksuaalisuuttaan niin kuin itse haluaa.

Sitten ei kannata miettiä kuka isä on. Itse kantaa vastuunsa elämäntyylistään.

Vierailija
4/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön juttuja paljaalla? :O

Vierailija
5/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra/rouva/neiti Täydellinen saapui moralisoimaan. Ei se kännissä kiinnosta,missä joku kumin pala on. Ap.

Vierailija
6/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra/rouva/neiti Täydellinen saapui moralisoimaan. Ei se kännissä kiinnosta,missä joku kumin pala on. Ap.

Kyllä minulla neiti täydellinen on sentään järki päässä. Et edes ajattele tauteja

-eri

Vierailija
7/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla neiti täydellinen on sentään järki päässä. Et edes ajattele tauteja

-eri

En tiedä mistään taudeista, mutta lapsen isä pitäisi selvittää. Onko neuvoja näsä viisastelun sijaan?

Vierailija
8/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva naamastasi lehteen ja tekstiksi: Jos olet jyystänyt kuvassa olevaa l*tkaa viime aikoina, niin olet ehkä faija ja sinulla voi hyvinkin olla useita seksitauteja nykyään.

Vierailija
9/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva naamastasi lehteen ja tekstiksi: Jos olet jyystänyt kuvassa olevaa l*tkaa viime aikoina, niin olet ehkä faija ja sinulla voi hyvinkin olla useita seksitauteja nykyään.

Hyvähän se on aukoa päätä, kun ei ole mitään hajua oikeasta elämästä :)

Vierailija
10/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin annoin vain kahdelle: Urheiluseuralle ja varuskunnalle.

Vierailija
11/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinullako on? 😂 mä niin nauran. Ei taida olla elämänhallinta kohdallaan kun ei ymmärrä ehkäisyä käyttää.

Vierailija
12/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tieto saat vasta kun lapsi syntyy ja pystyy tehdä dna-testi. Voi olla et isä ei löydy jos et saa kaikkiin kandidaatiin yhteyttä.

Pystyt kuitenkin saada top-kandidaatit jos tiedät milloin ovulaatio on ollut ja kenen kanssa oot silloin ollut petipuuhissa.

Vierailija
13/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinullako on? 😂 mä niin nauran. Ei taida olla elämänhallinta kohdallaan kun ei ymmärrä ehkäisyä käyttää.

Oletko itse ikinä joutunut käymään vastaavan paaskan läpi? Voisi hymy hyytyä.

Vierailija
14/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotonta vaimomatskua

Vierailija
15/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta on näköjään turha kysy mitään neuvoa, kun täällä on vain kulta lusikka suussa syntyneitä kermaperseitä :) ap

Vierailija
16/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyy hyvään kotiin...

Vierailija
17/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään en ikinä päädy tuohon samaan jamaan. En jaa kaikille. Mun partnerit on laskettavissa yhden käden sormilla. Jo viimeiset viisi vuotta oltu saman miehen kanssa. Ei ole tarvetta kokeilla joka keppiä joka vastaan tulee.

Vierailija
18/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole käynyt läpi moista. Enkä tule käymäänkään. Mistähän voisi johtua?  _eri

Vierailija
19/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ainut vaihtoehto on ottaa yhteyttä niihin miehiin joiden tiedot tiedät. Lapsen synnyttyä isyystestit ja hyvällä tuurilla joku niistä paljastuu isäksi. Muussa tapauksessa valitettavasti jää mysteeriksi..

Vierailija
20/65 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan olisi mahdollista ettei olisi tiennyt kuka on isä. 

Osaan käyttää ehkäisyä. En jaa kaikille. Lapset tekemällä tehty ja vain yhden miehen kanssa.

Mitä väliä kuka on isä? Jatkat vaan paneskelua kun lapsi on syntynyt kunhan et lapsen nähden pane.