Sdp:n kannatus jatkaa kasvuaan, keskustan suosio yhä laskussa – Sipilä: Kannatuksen lasku on vain kestettävä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole kenenkään vika ja on vain kestettävä. Olisikohan MITÄÄN tekemistä sillä että täällä on viime kesästä asti suhannut hallitus, jolla ei ole minkäänlaista käsitystä laillisuudesta ja oikeudenmukaisuudesta? Oi voi pääministerin tuskan parahdusta, kun on itse masinoinut koko teatterin? Odotan innolla, koska kuollut poika ilmestyy taas parrasvaloihin. Olen jo yli 50 ja tällaista hallitusta ei aikaisemmin elinaikanani ole tarvinnut kestää.
Menes persu palvomaan sitä trumppiasi kun aikuiset keskustelee.
Mikä helkkarin persuhullu täällä möykkää? Minusta ei saiai persua tekemälläkään, ei sinistä unelmointia eikä keskustan uskovaista. Ei enää kunnon kokoomuslaistakaan tämän nukketeatterin jälkeen. Trump voi puolestani puhallella vaikka ilmapalloja.
Menes itse, mikälie, ottamaan vähän aurinkoa.
Sipilä tuohoaa paitsi tämän maan, myös oman puolueensa. Kummallista, ettei kepujuntturat sitä ole nähneet, tuo mies on täysi pelle, rikastunutkin valtiolta huijaamillaan rahoilla. Ja Sipilän sukulaisilla ja kavereilla on kuulkaa melkoiset apajat jo täällä "maakunnissa" plakkarissa ja odottavat kourat kopolla maakuntauudistusta ja sotea, pääsevät vielä isommille apajille. Mitä vaan uudistuksia täällä pohjoisessa on tehty ja kaikkihan ne on mennyt päin mäntyä, niin aina tulee ilmi, että urakan saanut yrittäjä on Sipilän piiriä, ihan joka kerta. Mutta eihän tätä kukaan usko. Kepu saakin mennä, siitä ei ole ikinä ollut kuin haittaa, mutta olisihan se kiva, että tämä pystyttäisiin vielä pelastamaan tuon roistojengin jäljiltä.
Itse en kyllä tiedä ketä äänestäisin, ei ole demaritkaan minun mieleeni, ei ollenkaan. Vihreät ei tajua oikein mistään mitään, persut on pelkkä hölmöläissakki, kokoomusta olen aina pitänyt rikkaiden etujen ajajana ja kommaria minusta ei saa mitenkään. Ehkä pitää alkaa rkp:n kannattajaksi ja vaihtaa äidinkieli ruotsiksi, nehän on ainakin omiensa hommat hoitaneet loistavasti.
On kyllä vaihtoehdot tippuneet vähiin tämän hallituskauden aikana. Kepulainen, no hell no. Sininen, nyt menee jo vitsiksi. Kokoomus? Haha, tuossa troikassa roikkuneena? Persut, ei mitään mahiksia. SDP, siitä olen pysynyt kaukana 50 vuotta, kuten kommunisteistakin. Vihreät, jonkinlainen maybe, ihan vaan selkeämmän linjan puutteessa. Ehkä äänestän ruotsalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä tuohoaa paitsi tämän maan, myös oman puolueensa. Kummallista, ettei kepujuntturat sitä ole nähneet, tuo mies on täysi pelle, rikastunutkin valtiolta huijaamillaan rahoilla. Ja Sipilän sukulaisilla ja kavereilla on kuulkaa melkoiset apajat jo täällä "maakunnissa" plakkarissa ja odottavat kourat kopolla maakuntauudistusta ja sotea, pääsevät vielä isommille apajille. Mitä vaan uudistuksia täällä pohjoisessa on tehty ja kaikkihan ne on mennyt päin mäntyä, niin aina tulee ilmi, että urakan saanut yrittäjä on Sipilän piiriä, ihan joka kerta. Mutta eihän tätä kukaan usko. Kepu saakin mennä, siitä ei ole ikinä ollut kuin haittaa, mutta olisihan se kiva, että tämä pystyttäisiin vielä pelastamaan tuon roistojengin jäljiltä.
Itse en kyllä tiedä ketä äänestäisin, ei ole demaritkaan minun mieleeni, ei ollenkaan. Vihreät ei tajua oikein mistään mitään, persut on pelkkä hölmöläissakki, kokoomusta olen aina pitänyt rikkaiden etujen ajajana ja kommaria minusta ei saa mitenkään. Ehkä pitää alkaa rkp:n kannattajaksi ja vaihtaa äidinkieli ruotsiksi, nehän on ainakin omiensa hommat hoitaneet loistavasti.
Niin samaa mieltä sun kanssa puolueista sekä siitä että Sipilä tuhoaa politiikallaan tämän maan. Ainoa hyvä asia jonka pääministeri on saanut aikaan, on kepun kannatuksen alasajo.
Terveisiä persuhullulle. Enpä ole tänne ennen kirjoitellut mielipiteitäni politiikasta, mutta tämä ilouutinen kannatusluvuista innosti.
Veikkaanpa että aika moni näistä sinisistä valittajista on kokoomuksen entisiä äänestäjiä. Minäkin. Ei mahdu mun arvopohjaan tuollainen. Kokoomus"nuorten" sietäminen otti jo koville ja hävetti, mutta tämä on jo aivan liikaa.
Lähes kaikki puolueet haluavat nostaa pakolaiskiintiötä!<3
Onneksi ei siis tarvitse olla huolissaan, että ensi kevään hallitusneuvotteluissa tästä tulisi eripuraa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset 1,3%. Demokratialla valittu hallitukseen.
Niillä on 20 kansanedustajaa. Mussuta mitä mussutat (siis mitä mestari käskee mussuttamaan) mutta näin se toimii.
Arveletko äänestäjien "saaneen mitä tilasivat"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on 20 kansanedustajaa. Mussuta mitä mussutat (siis mitä mestari käskee mussuttamaan) mutta näin se toimii.
Timokos se siellä nillittää? No ei nillitä onneksi enää kauaa, kun viimeistään ensi keväänä tuo sininenkupla puhkaistaan oikein kunnolla, kun ette saa yhtä ainoatakaan kansanedustajaa. Sen jälkeen jo takiaisnimityskin on teidän kohdallanne liioittelua, kun ette ole politiikassa enää takiaisenkaan asemassa, vaan pelkkä tuhnu ja ikävä muisto ennätysmäisestä takinkääntelystä.
Ei sen puoleen se persujen tulevaisuuskaan paljoa häävimpi ole. Vasemmistoliittokin jo kaukana edellä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timokos se siellä nillittää? No ei nillitä onneksi enää kauaa, kun viimeistään ensi keväänä tuo sininenkupla puhkaistaan oikein kunnolla, kun ette saa yhtä ainoatakaan kansanedustajaa. Sen jälkeen jo takiaisnimityskin on teidän kohdallanne liioittelua, kun ette ole politiikassa enää takiaisenkaan asemassa, vaan pelkkä tuhnu ja ikävä muisto ennätysmäisestä takinkääntelystä.
Ei sen puoleen se persujen tulevaisuuskaan paljoa häävimpi ole. Vasemmistoliittokin jo kaukana edellä ja hyvä niin.
Osta hyvä mies itsellesi jo pikkuhiljaa uusi argumentti. Timo tuskin tulee palstalle keskustelemaan kanssasi kuten ei tulleet ne sata muutakaan jotka olet eri ketjuissa nimennyt milloin minkäkin väittelyn vastapuoleksesi.
Näyttää moni unohtaneen Rinteen julkiset puheet tämän ollessa viime hallituksessa...aivan samaa säästö- ja leikkausliturgiaa kuin kokoomusministereiltä...
En jaksa enää Sipilän "sitä en kestä jos perhettäni loukataan" -uhriutumista. Samalla lailla ne muutkin ovat perheensä likoon laittaneet. Miksi pitää puhua kuin joku mafioso?