Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

https://www.is.fi/viihde/art-2000005759943.html

Oliko Suomi reissun loppupään viimeisiä vierailumaita ja Melania oli jo siinä vaiheessa niin tympiintynyt ja väsähtänyt että olisi halunnut vain päästä kotiin?

Vai hellekö hänet niin uuvutti?

• ylös 5
  • alas 0

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Melania tajusi, että kyseessä taisi olla hänen viimeinen valtiovierailunsa presidentin puolisona.

Vierailija

Olen minäkin paljon iloisempi matkalla, jonka olen saanut valita itse (Itä-Aasia, E-Amerikka) kuin matkalla, johon mieheni on minut raahannut (mikä tahansa itäeurooppalainen kaupunki).

Vierailija

Melakkia harmittaa vierailla vanhoissa itä-blokin maissa. Muistuttaa ikävästi omasta menneisyydestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Melania tajusi, että kyseessä taisi olla hänen viimeinen valtiovierailunsa presidentin puolisona.

Eikö tää olisi helpotus, saa matkustella sen jäkeen mihin haluaa eikä ole perillä pakko tutustua päiväkotiin tai kirjastoon tai lastensairaalaan numero #817 ja esittää olevansa kiinnostunut siitä vaikka se näyttää tasan samanlaiselta kuin 816 aiempaakin edellisissä maissa.

Vierailija

Melanaamalla olis kaikki parhaimmat englanninopettajat valmiita karsimaan siltä pois kauheaa sloboaksenttia kun se puhuu englantia mutta ei vaan opi. Ei mene kiipijän kalloon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on niinkuin ukkonsakin, totinen ja jäykkis pönöttäjä.
Molemmat tosiaan näyttää seipään nielleeltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on niinkuin ukkonsakin, totinen ja jäykkis pönöttäjä.
Molemmat tosiaan näyttää seipään nielleeltä.

Ummetusta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Melanaamalla olis kaikki parhaimmat englanninopettajat valmiita karsimaan siltä pois kauheaa sloboaksenttia kun se puhuu englantia mutta ei vaan opi. Ei mene kiipijän kalloon.

Ei sinuakaan ole näköjään älyllä paiskattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Melakki tietää, että se rakkauden kieli on kansainvälinen. Omnomnom...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat