Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana rv 30 ja sain facebookissa viestiä joltain tuntemattomalta naiselta, että hänellä on lapsi mieheni kanssa

Vierailija
17.07.2018 |

Jota ei ole virallisesti tunnustettu; naiselta tuli pitkä litania hirveyksistä joita on kuulemma kohdannut heidän suhteen aikana nykyisen avomieheni taholta. Kävi ilmi, että nainen on stalkannut minua/meitä somessa pitkäänkin. Miehen mukaan hänellä on kyllä ollut lyhyt suhde ko. naiseen, mutta hän sanoo ettei mitenkään voi olla naisen lapsen isä, ja että nainen on tasapainoton.
Jäin itsekin miettimään naisen motiivia lähestyä minua nyt ja mainita lapsesta, jonka isyyttä ei ilmeisesti hän ole itsekään aikoinaan ollut halukas selvittämään. Ko. lapsi on parivuotias, eli saanut alkunsa hiukan ennen kuin itse tutustuin mieheen.
Miehen mukaan mun pitäis vaan unohtaa koko asia, mutta en tiedä onko se hormonit vai ihan normaali reaktio kun tämä asia nyt vaan vaivaa ja kovasti.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tehdä isyystestiä niin loppuu jahkailu. Kumpi hyvänsä vanhemmista, oletetuistakin, voi sen vaatia.

Vierailija
2/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera eksä joka on jäänyt mieheen kiinni eikä pysty sulattamaan sitä, että mies perustaa perheen toisen kanssa? Itsellä kokemusta vähän vastaavasta; meidän tilanteessa nainen tosin väitti että mieheni pettää minua hänen kanssaan ja että hän on raskaana sen tuloksena; vaadittiin tietty raskaustestiä jota ei suostunut tekemään, myöhemmin tuli kyllä raskaaksi ja isyystesti sitten aikoinaan todisti, ettei ollut mieheni lapsi kyseessä, mutta kyllä sai paljon kiusaa tehtyä meidän suhteelle tämä naikkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tehdä isyystestiä niin loppuu jahkailu. Kumpi hyvänsä vanhemmista, oletetuistakin, voi sen vaatia.

Nainen ei kertomansa mukaan halua isyystestiä koska mieheni on ollut häntä kohtaan kuulemma niin kamala ja väkivaltainen ettei halua altistaa lastaan hänelle ; mieheni taas ei halua kuullakaan koko naisesta. ap

Vierailija
4/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suurempi ongelma nyt se lapsi vai väitetyt hirveydet joita sanoo miehesi tehneen? Itse en kyllä malttaisi antaa olla vaan kyselisin naiselta lisää.

Vierailija
5/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut tutustua tulevan lapsen isään hieman kauemmin ennen raskautumista?

Vierailija
6/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin antaisin pisteet miehellesi siitä, että hän ei ilm. halunnut valehdella sinulle ja kiistää sitä, että hänellä on lapsi myös toisen naisen kanssa. - mutta kai olennaisempaa on nyt se, miten tai kuinka mies kohtelee ja on kohdellut sinua.... Kuin se, miten hän on kohdellut exäänsä. mutta aatteluttaahan tuo varmasti. 

Vierailija
7/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selvitä ja tutki asia. Ei savua ilman tulta. Erityisesti mua kiinnostas ne miehen tekemät väkivaltateot. Saat lapsen ja sinun pitää olla varma että uskallat jättää lapsen miehen hoitoon.itse en ehkä uskaltaisi jos väkivaltataustaa.

Vierailija
8/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta. Taitaa olla miehesi lapsi. Ottakaa selvää. Kumma ettei mies ole tuota kertonut.

Vierailija
9/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin antaisin pisteet miehellesi siitä, että hän ei ilm. halunnut valehdella sinulle ja kiistää sitä, että hänellä on lapsi myös toisen naisen kanssa. - mutta kai olennaisempaa on nyt se, miten tai kuinka mies kohtelee ja on kohdellut sinua.... Kuin se, miten hän on kohdellut exäänsä. mutta aatteluttaahan tuo varmasti. 

Siis mies on myöntänyt, että hänellä on ollut lyhyt suhde ko. naisen kanssa, joka loppui hyvin pian koska mieheni mukaan nainen oli se väkivaltainen, vainoharhainen ja kaikin puolin tasapainoton ja hysteerisen kontrolloiva osapuoli (myös mm. itsetuhoisuutta, kuten että viilteli itseään miehen nähden jos mies olisi halunnut lähteä kaverien kanssa vaikka baariin).

Ajallisesti mies ei kuulemma mitenkään voi olla naisen lapsen isä.

Minua kohtaan mies on ollut aina pelkästään hyvä. ap

Vierailija
10/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö meidän nyt siis vaatia isyystestejä tämän naisen lapselle, ja onko meillä edes oikeutta siihen? Jotta voidaan poissulkea mieheni isyys? Uskon kyllä miestäni niin kauan kunnes toisin todistetaan, mutta ei tällaiset kuviot nyt olleet ihan sitä mitä omaan loppuraskauteen toivoisi. Vielä kun mieheni sanoo että se testi on täysin turha; ellei nainen sitten ole odottanut lastaan yli vuotta normaalin 9kk sijaan.. ;/ ap

Vierailija
11/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suurempi ongelma nyt se lapsi vai väitetyt hirveydet joita sanoo miehesi tehneen? Itse en kyllä malttaisi antaa olla vaan kyselisin naiselta lisää.

No molemmat tietysti, jos ne ovat totta. Mutta miehen mukaan kumpikaan ei ole totta; ei hänen isyytensä eikä väkivaltaisuutensa. ap

Vierailija
12/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies on myöntänyt, että hänellä on ollut lyhyt suhde ko. naisen kanssa, joka loppui hyvin pian koska mieheni mukaan nainen oli se väkivaltainen, vainoharhainen ja kaikin puolin tasapainoton ja hysteerisen kontrolloiva osapuoli (myös mm. itsetuhoisuutta, kuten että viilteli itseään miehen nähden jos mies olisi halunnut lähteä kaverien kanssa vaikka baariin).

Ajallisesti mies ei kuulemma mitenkään voi olla naisen lapsen isä.

Minua kohtaan mies on ollut aina pelkästään hyvä. ap

No, jos tuo isyyden olemassa olo askarruttaa ja vaivaa, niin sehän on testavissa ja siten varmennettavissa oleva asia... Toki ymmärrän, että mies ei haluaisi joutua maksamaan nyt elatusmaksuja, jos on ne tähän asti onnistunut ne välttämään. - Ja varmasti, jos lapsi olisi hänen mieltänsä painaisi, että millainen perillinen hänellä on kasvamassa ja millaisissa olosuhteissa....    

Vierailija
13/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti.

"Järkevällä" tasolla uskoisin miestäsi, mutta toisaalta kummasti joillain miehillä tuntuu olevan noita "hulluja" eksiä.. monet miehet, jotka ovat oikeastikin olleet väkivaltaisia, luottavat tuohon että kun leimaavat toisen hulluksi ja hankalaksi, oma väkivaltaisuus ei paljastu. Kokemusta on.

Vierailija
14/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos totta,mutta jos ei suostu isyystestiin niin toki tuo naisen kertomuskin epäilyttää.

Vierailija
15/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti.

"Järkevällä" tasolla uskoisin miestäsi, mutta toisaalta kummasti joillain miehillä tuntuu olevan noita "hulluja" eksiä.. monet miehet, jotka ovat oikeastikin olleet väkivaltaisia, luottavat tuohon että kun leimaavat toisen hulluksi ja hankalaksi, oma väkivaltaisuus ei paljastu. Kokemusta on.

En tiedä kuinka kauan Ap ja miehensä ovat olleet yhdessä. Mutta, pitääkö sanoasi ja viestisi ymmärtää niin, että kerran väkivaltainen (mies), niin aina väkivaltainen? - Eli Ap.n tulisi ymmärtää elävänsä aikapommin kanssa, joka räjähtää ja/ tai muuttuu väkivaltaiseksi minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
16/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämä on vähän kaksipiippuinen juttu. Varmaan jäisi itseäkin vaivaamaan, mutta toisaalta isyystestin vaatiminen on sama, kuin että sanoisit miestäsi valehtelijaksi.

Vierailija
17/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt valehtelee. Niin paljon tässä elämässä olen nähnyt että ottaisin sen isyystestin.

Vierailija
18/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieheni väkivaltaisuudesta "todisteena" on ainoastaan tämän ko naisen sana.

Nainen sanoo, ettei suostu isyystestiin, koska ei halua, että "hullua" miestäni merkitään hänen lapsensa isäksi. Mies sanoo, ettei voi mitenkään olla naisen lapsen isä, eikä haluaisi kuullakaan koko "hullusta" naisesta, mutta että on valmis isyystestiin jos muu ei auta lopettamaan tätä sekoilua.

Naisen mukaan hän haluaa vaan varoittaa minua; olemme olleet miehen kanssa yhdessä sen verran aikaa jo että olettaisin jotain merkkejä näkyneen jos olisi väkivaltainen; en esim ole nyt raskaana ollut itse mikään puoliso helpoimmasta päästä.

Miten siis edetä?

Voiko ne isyystestit vaatia ilman lapsen äidin suostumusta?

ap

Vierailija
19/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tämä on vähän kaksipiippuinen juttu. Varmaan jäisi itseäkin vaivaamaan, mutta toisaalta isyystestin vaatiminen on sama, kuin että sanoisit miestäsi valehtelijaksi.

Mutta, jos asia vaivaa ja kiusaa, niin totuus on paljon helpommin ratkaistavissa kuin moneen muuhun väitteeseen, minkä nainen vuosia jälkeenpäin haluaa esittää, kuten vaikka väitteet siitä, että mies on paitsi heidän yhteisen lapsen isä, niin myös (mm.) se, että mies olisi ollut väkivaltainen.   

Vierailija
20/138 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti.

En tiedä kuinka kauan Ap ja miehensä ovat olleet yhdessä. Mutta, pitääkö sanoasi ja viestisi ymmärtää niin, että kerran väkivaltainen (mies), niin aina väkivaltainen? - Eli Ap.n tulisi ymmärtää elävänsä aikapommin kanssa, joka räjähtää ja/ tai muuttuu väkivaltaiseksi minä hetkenä hyvänsä.

En sano että AP:n mies olisi tällainen, mutta tilanne kannattaa selvittää.

Todennäköisyys sille, että aivan tavallinen ja lempeä mies olisi vaan jotenkin joutunut hullun naisen uhriksi on olemassa, mutta toisaalta joillekin hmisille noita tapauksia tuntuu kasautuvan. Ja ne joille niitä kasautuu, käyttävät sitä hyväkseen, että voi leimata sen tyypin hulluksi joka saattaisi yhtä hyvin olla myös uhri.

Itse olin yhden tällaisen tyypin kanssa. Tiesin onneksi kaksi muutakin eksäänsä, joiden kanssa sain purettua vyyhtiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi