Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1501/3051 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ovulaatiosta tuli tunnin ajan pyyhittäessä verta ja sitten on ollut pahoinvointia välillä ja muuten ei mitään. Pähkäilen tässä että onko vai eikö ja menkat ei oo vielä myöhässäkään muutamaan päivään

1502/3051 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää tälläne. Huomenna soittoa neuvolaan jos saan ajan torstaille hcg-verikokeesee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1503/3051 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako nämä one stepin testit näin törkeää viivanpaikkaa? Dpo 10

1504/3051 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onestepeihin tullut testiajan puitteissa viivanpaikkoja. Kuivuneina melkein kaikissa näkyy se harmaa viivanpaikka. Tuo näyttää sen verran kuivuneelta että voi olla myös kyse vain viivanpaikasta. Toivottavasti kuitenkin olisi haamu 👍

1505/3051 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolinda kirjoitti:

Mulla ei onestepeihin tullut testiajan puitteissa viivanpaikkoja. Kuivuneina melkein kaikissa näkyy se harmaa viivanpaikka. Tuo näyttää sen verran kuivuneelta että voi olla myös kyse vain viivanpaikasta. Toivottavasti kuitenkin olisi haamu 👍

Näin vähän ajattelinkin, huomenna toisella testillä testaus.

1506/3051 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, aamulla tein saman testin ja max viivanpaikka näkyi.. Nyt illasta tämä mikä kuivuttuaan vahvistui.

Olen aivan ihmeissään, onko tämä tosiaan ihan oikea haamu....

1507/3051 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyhmä kysellä, mutta onko tää nyt sit positiivinen?😊 Kaikkialla puhutaan viivanpaikoista yms, mutta kyllähän toi punertava kai on. Eilen piti alkaa menkat, mutt ei oo alkanut. Onko normaalia, että viiva on noin haalea tässä vaiheessa?🤔 Ei malttais millään odottaa huomiseen aamupissaan, et vois tehdä jonku toisenlaisen testin😅

1508/3051 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rfsu-testit on kyllä vähän ärsyttäviä. Tein samasta pissasta clearbluen ja rfsu herkän. Rfsu näyttää haaleaa vaaleanpunaista viivaa, vaikkei se kuvassa kovin erotukaan. Toinen testi nega.

Ollaan yritetty vauvaa nyt 5kk ja joka kerta nuo vaaleanpunaiset viivat saavat innostumaan, mutta sitten ne menkat alkavat. Ensimmäinen lapsi saatiin alulle ekasta kierrosta.

1509/3051 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40573: Onneksi olkoon! 😊 Mulla ei ole noista frsu:n testeistä kokemusta. Kokeilitko jo jollain toisella testillä? Osassa testeissä väri vahvistuu heikommin ja toisissa taas näkyy heti vahva plussa.

Käyttäjä30742: Jos nuo rfsu:t antaa aina viivanpaikkaa niin suosittelen vaihtamaan johonkin toiseen merkkiin 😊

1510/3051 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Meillä on toisen lapsen yritys käynnissä ollut nyt vähän alle puoli vuotta. Esikoinen syntynyt 06/19. Riesana epäsäännölliset kierrot. Nyt tänään kp 31, eikä mitään hajua millon menkkojen pitäisi alkaa, ehkä muutaman päivän sisällä. Eilen sain tällaisen rfsu:lla päiväpissasta, ihan kun siinä jotain näkyisi! Tänään kyllä sitten aamupissasta rfsu erittäin herkkä oli puhdas nega :( tää piinailu on ihan kamalaa!

1511/3051 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oireita on kyllä ollut, tai sitten olen todella luulosairas… Rinnat on turvonneet, nännit arat ja iltaisin vähän kuvottaa.

1512/3051 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanotte? Tein nämä testit Dpo9, onko haamu? Tein myös apteekin testin & laitan siitäkin kuvan. Tänään Dpo10 ja Pregcheckin Testiin ei tullut mitään.. Silti näihin ja apteekin testiin tuli?

1513/3051 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös tästä apteekin testistä kuva..

1514/3051 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita ollut rintojen arkuus, mutta ei oikeastaan muut.

1515/3051 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä malttanut odottaa vaan eilen marssin apteekkiin ja ostin kaks erilaista clear bluen testiä, molemmat positiivia😊 Aikamoista tunnemyrskyä täällä käydään läpi itse ja etenkin mies😅 Ei siis suunniteltu raskaus, mutta itselle ainakin positiivinen ylläri. Nyt vaan toivotaan parasta, että kaikki menis hyvin, pitkä matka edessä 😨❤

1516/3051 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Vielä piti yksi testi tehdä ja hyvin on värit tullu!❤️ Tsemppiä muille piinailijoille!

1517/3051 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mun testi oli negatiivinen... Ärsyttipä kyllä vaikkakin tiedossa, että voi näyttää mitä sattuu.. vaan kun muissa testeissä ei mtn ja tuossa viiva punersi ja tuli pian näkyviin. Möh, noh edelleen menkkoja odottelen, eiköhän ne tällä viikolla ala.. Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

1518/3051 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko negatiivinen vai näettekö toista viivaa?

Vierailija
1519/3051 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää testi jotenkin epäonnistunut kun toi toinen punanen viiva niin kaukana tuosta kontrolliviivasta? Raskauskeijun liuskatestillä tehty.

1520/3051 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette tästä pregcheck testistä, kp 25 nyt

Normaalissa valossa oli violetin/punertavan värinen.