Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1101/3051 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Käyttäjä266: Testi ei vielä eilen ollut plussa, mutta tänään taas selkeästi tummempi eli oletan että nyt illalla tai huomenna tapahtuisi ovulaatio. Aika tarkalleen se mulla aina tapahtuu kp16-17. (Nyt siis kp16) Sen puoleen aika helppo ajoittaa seksikerrat. Toki sekään ei aina onnistu, kun ei se seksinkään onnistuminen aina ole itsestäänselvyys. Enkä halua että seksistä tulee pakkopullaa. Mutta pakko silti hehkuttaa että nyt pitäisi ajoitus olla kohdallaan kun harrastettiin seksiä pari tuntia sitten 🙏🙏🙏 Voi kun nyt tärppäisi! Pidäthän peukkuja! 🥳😍❤️ Ainakin tosi rento olo ollut itsellä tässä kierrossa ja olen niin hyvin pystynyt keskittymään muihin asioihin. Laskin mielialalääkettä, kun ahdistus alkanut helpottamaan ja tuntuu että olen nyt enemmän oma energinen itseni. Nyt on aika hyvä olla ❤️ En aio testata kun vasta jos menkat myöhässä. Voi kun tulisin raskaaksi ❤️

Pidän peukkuja!! 😍

1102/3051 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38983 kirjoitti:

Tänään alkoi jonkin näköinen verinen vuoto, voisiko tosissaan olla kiinnitys vuotoa, huhhuh alkaa into nostaa päätään, vaikka tietysti samalla ajattelee että ei nyt vielä voi innostua kun kaikki niin epävarmaa 🤩

Ei tainnut kyllä olla kiinnitysvuotoa, ihankuin menkat hyytymiä yms. Mutta niin vaan ajoissa. Noh ensikierros sitten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1103/3051 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämän päivän testi. Ei näy vielä mitään. Dpo 6.

1104/3051 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, vielä sen verran, että ovulaatio olikin tässä kierrossa ajoissa, ovulaatiotesti oli positiivinen dpo 9 ja ovulaatio sitten dpo 10 kipuineen. Näköjään Letrozol aikaistaa mulla ovista. Ehdittiin kuitenkin hyödyntää tehokkaasti aika ennen ovista ja ovispäivänä eli nyt pitäisi olla siltä osin hyvät mahdollisuudet onnistua :)

1105/3051 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38983 kirjoitti:

Kuinka nopeasti teillä on ensimmäiset oireet tulleet? Mietin voiko omani pitää paikkaansa koska ovulaatiosta vasta viikko ja ehkäisykapselin poistosta puolitoista. kuvottavaa oloa. Selkä oli niin kipeä että illalla tuli oksennus. Mutta tänään ei yhtään mitään. Lapsi olisi toivottu mutta olen innoissani lukenut kaikkia oireita ja yritän malttamattoma olla vielä ostamatta testiä. Menkkojen pitäisi alkaa ensiviikon lopulla.

Mulla ei ole missään kolmesta raskaudesta ollut oireita ennen plussaa. Ekasta plussasin dpo 11 ja kahdesta en muista tarkkaa päivää. Oireet alkoivat vasta plussatestin jälkeen ja olivat erilaisia eri raskauksissa. Ekassa vatsaan koski aivan kuin menkkojen aikana (tosi kovaa), rinnat kasvoivat ja nännit tulivat tosi kipeiksi. Tokasta rinnat alkoivat vähitellen kasvaa, mutta nännikipua ei ollut. Kolmannesta en muista oireita. Kaikkien kohdalla pahoinvointi alkoi ehkä 1-2 viikkoa plussan jälkeen ja kesti noin viikolle 14.

1106/3051 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Käyttäjä266: Oi ihana kuulla! ❤️ Toivottavasti vältyt pahilmmalta pahoinvoinnilta ❤️ Tsemppiä! 🥰❤️

Kertokaahan nyt vielä, että kun ovistestiin tulee selkeä plussa niin koska itse ovulaatio tapahtuu? Eli onko sitten kun saa plussan niin myöhästä jo seksin harrastamiselle? Mietin vain kun huomenna on aika varmasti ovisplussapäivä (nyt jo melko tumma testi) ja mikäli seksi onnistuisi niin se olisi mahollista vasta huomenna iltapäivällä. Meillä oli kyllä seksiä eilen. Mutta en tiedä riittääkö se. Mielipiteitä?🥰

Jos haluaa parantaa mahdollisuuksiaan, niin olisi kaikkein paras jos pystyisi harrastamaan seksiä joka toinen päivä kuukautisten loppumisen jälkeen, koska siittiöt voivat elää elimistössä jopa 5 vrk ja näin ollen oviksen aikaan olisi sitten paljon siittiöitä odottamassa. Sitten ovulaatiotestiplussapäivänä olisi hyvä harrastaa seksiä kerran ja seuraavana päivänä myös kerran. Me ei pystytä ihan näin tiiviiseen toimintaan, mutta yritetään ajoittaa joku kerta ennen positiivista testiä (kun ovulaatiotestiviiva alkaa tummenemaan), sit testipäivälle ja seuraavalle.

1107/3051 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äiti: Joo toi on varmasti se ihanteellisin! Meillä vähä sama et ei vaan pystytä niin usein niin yritetään kans ajottaa tollee samalla lailla. Et nyt esim edellispäivänä ja tänään oli seksiä ja ovulaatio tosiaan ihan tässä koska vaan. Tietenkin huomenna vielä voisi, mutta luulen että ei onnistu. Nyt jos tekisin testin se olisi aika varmasti jo plussa. Se tummuu mulla aina niin nopeesti kun vaan lähtee tummenemaan. Toivottavasti nämä kerrat riittävät...🙏

1108/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään dpo 7. Hyvällä mielikuvituksella voi Pregcheckiin kuvitella viivanpaikan..

1109/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä vielä aamun ekasta testattu 10mIU:lla. Mä näen viivan alkuja missä vaan 😂

1110/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä sama testi..

1111/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äiti: Musta tossa alimmassa kyllä näkyy jotain! Toivottavasti vahvistuisi! 😍

1112/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 31 ja negatiivinenhan sieltä tuli. Ei tainnut tärpätä tästäkään kierrosta

1113/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa kirjoitti:

Kp 31 ja negatiivinenhan sieltä tuli. Ei tainnut tärpätä tästäkään kierrosta

Kp 30* 😁 Dpo 10(?)

1114/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tässä mitään? Tänään pitäisi alkaa menkat.. 😁

1115/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen viivanpaikka vielä nyt illalla:

1116/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neilikka96 kirjoitti:

Näkyykö tässä mitään? Tänään pitäisi alkaa menkat.. 😁

Minusta tuossa näkyy jotain, mutta en tunne kyseistä testiä onko viivanpaikkoja..

1117/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Pregcheckeihin tollainen viivanpaikka niinku mun kuvassa? Toi tuli testiajalla..

1118/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen tytön äiti kirjoitti:

Tuleeko Pregcheckeihin tollainen viivanpaikka niinku mun kuvassa? Toi tuli testiajalla..

En ole itse käyttänyt mutta muistelisin lukeneeni tästä ketjusta aiemmin että antaisi kyllä helpommin viivanpaikkaa. Samoin Sofin one step ja Rfsun liuskat.

1119/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äiti: En tiedä myöskääm, mutta selkeästi tuossa kyllä hailakka haamu on. Toivottavasti olisi vauvanalku 🙏🙏🙏😍

1120/3051 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 30 / 30-31 ja eilen ollut tosi pientä vaaleanpunaista tiputtelu vuotoa ja tänään sama homma. Yleensä kuukautiset kyllä alannut ihan kunnolla viimeistään seuraavana päivänä. Testi oli ainakin vielä keskiviikkona negatiivinen, pitää testata uudelleen jollei nämä "kuukautiset" ala kunnolla. Tsemppiä kaikille plussaa odottaville ja isot onnittelut kaikille plussaneille 🧡