Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

1141/3051 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Ounou: Tuossa selvä viiva! Mites menee?

Pompeli: Oletkos tänään testaillut?

Mulla nyt kp 20/31 ja dpo 3-4. Eli taas aletaan elellä jänniä aikoja. Yritän nyt olla testailematta ennen ku menkkojen pitäs alkaa. Huomaa kyllä että ahdistus alkaa nousta taas. Jotenkin pelottaa jos taaskaan ei tärppää. No ei auta kuin odottaa. Voi kun olisin nyt raskaana. Oireita ei nyt varmaan vielä raskauteen liittyen olekaan mutta silti nyt ollut etovaa oloa, närästystä, paljon valkkaria ja alamahassa nipistyksiä. Mutta katsotaan miten käy....

Vielä on testi tekemättä, jotenkin vaan semmonen olo että kyllä ne kuukautiset sieltä tulee. Mutta pitää testailla tässä pian. Mitä oon täällä taustalla seurannut niin toivotaan että sulla tärppäisi nyt ♥️

1142/3051 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menkat myöhässä nyt 4 päivää. Kannattaakohan enää kuitenkaan tehdä testiä kun näytti viime viikon lopulla negatiivista. Viime menkat oli myös reilusti myöhässä. Nyt ollut vihlasuja vatsalla, itkuisuutta ja herkkyyttä, nivunen tai niviset rusahtelee tietyissä asennoissa välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1143/3051 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa: Ehdottomasti kannattaa nyt testata ja varmistaa! Kerro kun teet testin! Voi hyvin olla jo posit.

1144/3051 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Tokahaaveissa: Ehdottomasti kannattaa nyt testata ja varmistaa! Kerro kun teet testin! Voi hyvin olla jo posit.

On vaan jo sellainen olo, että ei se positiivinen voi olla, kun oli negatiivinen päivänä jona menkat olisi pitänyt alkaa, vaikka on tulleet miten sattuu ehkäisyn poiston jälkeen. Se vajaa 8 kk yritystä takana ja epätoivoinen olo. Nyt en ole kyllä läheskään niin paljoa stressannut, kun aiempina kuukausina. Vihlaisuja tullut tänään pitkin iltaa, vihlaisu alkaa keskivatsan kohdilta ja vihlaisukipu "laskeutuu" häpuluun kohdalle ja sitten se menee ohitse, kestää ehkä sekunnin verran.

1145/3051 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Siivosin tuossa vessan kaappeja ja löysin sieltä tuon rfsun varhaisen raskaustestin. Meinasin heittää suoraan roskiin kun ajattelin etten niillä halua enää testailla kun antaa rajuja viivanpaikkoja. No päätimpä silti tylsyyttäni pissata tikkuun ettei ihan hukkaan mene...😂😂😂 Ja ei siis järkeä koska dpo vasta 5-6. Mutta kyllähän siihen taas jotain tuli näkyville ja mietimpä taas että onko vain viivanpaikka vai voiko nyt olla kiinnittymistilanne? Tietty eihän sitä voi tietää kiinnittyykö vai ei mut tällasen sain aikaan...😂

1146/3051 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa: Niin ymmärrän. Mutta se on tosi yksilöllistä koska plussa näkyy testissä! Ei läheskään kaikillä näy vielä menkkojen oletettuna alkamispäivänä. Siksi kannattaa varmistaa kun kyllähän se aina mahollista on :)

1147/3051 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Heissan! Siivosin tuossa vessan kaappeja ja löysin sieltä tuon rfsun varhaisen raskaustestin. Meinasin heittää suoraan roskiin kun ajattelin etten niillä halua enää testailla kun antaa rajuja viivanpaikkoja. No päätimpä silti tylsyyttäni pissata tikkuun ettei ihan hukkaan mene...😂😂😂 Ja ei siis järkeä koska dpo vasta 5-6. Mutta kyllähän siihen taas jotain tuli näkyville ja mietimpä taas että onko vain viivanpaikka vai voiko nyt olla kiinnittymistilanne? Tietty eihän sitä voi tietää kiinnittyykö vai ei mut tällasen sain aikaan...😂

Kyllä siinä jotain näkyy! Onko sitten viivanpaikka vai jotain muuta 😍

1148/3051 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa: Jep! Ja ihan tihrustamatta näkyy paljaalla silmällä. Nyt vielä tummentunut kuivuttuaan hieman. Mutta niinkun sanottu on tositosi aikasta ja toi testi niin en vielä elättele toiveita. Odotellaan vielä 🥰

1149/3051 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs nyt viel toinen kuva.

1150/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä Ansku näkyy, testaile muutaman päivän päästä uudestaan! Täällä herätty koviin menkkakipuihin, vuotoa siis odotellessa 🙄

1151/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa kirjoitti:

Täällä menkat myöhässä nyt 4 päivää. Kannattaakohan enää kuitenkaan tehdä testiä kun näytti viime viikon lopulla negatiivista. Viime menkat oli myös reilusti myöhässä. Nyt ollut vihlasuja vatsalla, itkuisuutta ja herkkyyttä, nivunen tai niviset rusahtelee tietyissä asennoissa välillä

Mä voin niin samaistua tähän, itsellä samanlaiset tuntemukset. Pidetään peukkuja pystyssä. Täälä ollaan myöhässä nyt 4-5 päivää, ehkä testailen tänään. Vähän on edelleen alamaha ja alaselkä kipeänä, muuten uhkea olo 😅. Vähän etonut eilen ja tänään. Jännittää.

1152/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vielä varmistettiin ja totta se on🙏😘

1153/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa dpo 12. Eilen oli kovia menkkakipuja joihin otin lääkkeen mut menkat ei sit alkaneetkaan. Tänään testasin Pregcheckillä keskellä päivää ja tällainen viivanpaikka tuli. En usko, että voi enää plussaksi muuttua.

1154/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä mustavalkoinen kuva kun viiva erottuu selvemmin.

1155/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokahaaveissa: Mites onks menkat alkanut?

Utelias: Paljonpaljon onnea!!!! 😍🥰❤️

Kolmen tytön äiti: Kyllähän tuossa joku viivanpaikka näkyy. Tai haamu. Edelleenkin voi plussaksi muuttua, toisilla hcg lisääntyy paljon hitaammin kuin toisilla. Päivittele kuitenkin miten käy! Pidän peukkuja! 🙏❤️

1156/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään kp22/31 ja dpo6. Tilasin postissa testejä ja oletin niiden tulevan vasta ensi viikolla mutta tulivatkin jo tänään. Enkä sitten malttanut olla testaamatta 😁😬 Miten sitä aina sortuu. No. Sorruin silti ja tässä tämän päivän testi. Herkkyys 25 miU/ml. Eilinen testi oli siis herkkyys 10miU/ml. Edelleen todella aikaista, mut iha sama 😁😂

1157/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa RFSU:n testin ja sain siihen tällaisen viivan. Onko tämä väärässä paikassa?

1158/3051 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äiti: Vähän oudossa paikassa kyllä 🤔🤔 En ehkö luottaisi tuohon 🤔 Tee uusi testi 🤔

1159/3051 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikilla menee?:)

Mulla nyt kp23/31 ja dpo7. Närästää, alamahassa ja kyljissä hassuja pistoja. Ei oikeastaan muuta mainittavaa. Aika menee hitaasti...muita piinailijoita?

1160/3051 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän illan testailuja. Clearblue. Mitä mieltä? 🤔