Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

941/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen kuva...

942/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23: Näen sun viimeisessä kuvassa punertavaa väriä! Hyvältä siis näyttäisi, laittele lisää kuvia niin näkee vahvistuuko viiva! 

Mulla menossa dpo 11, muistit oikein. Tänään oireet jatkuu ja Pregcheckissä edelleen samanlainen haamujen esiäiti, mut kävin ostamassa apteekista herkän 10 mIU testin ja se on nega :( Mulla on viimeinen Terolut tänään ja sitten vaan odottelen kuukautisia tai plussaa ja tokasta kiertopäivästä aloitan taas Letrozol-annostuksen. Tein mielenkiinnosta äsken ovulaatiotestin kun muistelin, että viime raskaudessa se oli plussa ja silloin tajusin tehdä raskaustestin ja sain plussan! Tänään siis ovulaatiotesti oli positiivinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
943/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tän päiväiset testit, Pregcheck ja apteekin herkkä (tämän tajusin avata vasta 10min testiajan loppumisesta).

944/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä tuo apteekin 10mIU avattuna:

945/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Kolmen tytön äiti: Kyllä näen jotain! Koska sun siis menkat pitäs alkaa? Nyt sulla vissiin dpo11? Vai laskinko oikein.

Mulla nyt kp25/30-31 dpo9 ja haamuja on edelleen, mutta en tiedä pitäisikö jo vahvistua. Toki vasta dpo9 ja aloitin testaamisen tosi aikaisin. Menkatkin pitäs alkaa vasta ens viikon perjantaina. Tässä kuitenkin tän aamun testi. Mitä mieltä?

Mä näen tässä ainakin ihan selkeän haamun!

946/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen tytön äiti kirjoitti:

Ansku23: Näen sun viimeisessä kuvassa punertavaa väriä! Hyvältä siis näyttäisi, laittele lisää kuvia niin näkee vahvistuuko viiva! 

Mulla menossa dpo 11, muistit oikein. Tänään oireet jatkuu ja Pregcheckissä edelleen samanlainen haamujen esiäiti, mut kävin ostamassa apteekista herkän 10 mIU testin ja se on nega :( Mulla on viimeinen Terolut tänään ja sitten vaan odottelen kuukautisia tai plussaa ja tokasta kiertopäivästä aloitan taas Letrozol-annostuksen. Tein mielenkiinnosta äsken ovulaatiotestin kun muistelin, että viime raskaudessa se oli plussa ja silloin tajusin tehdä raskaustestin ja sain plussan! Tänään siis ovulaatiotesti oli positiivinen!

Toi plussa ovistestissä vaikuttaa lupaavalta!

Mä aloitin tässä kierrossa myös testaamisen ensin ovistestillä dpo 11 ja siihen tuli haamu. Seuraavana päivänä ovistestissä oli testiviiva jo vahvempi kuin kontrolliviiva. Samaan aikaan raskaustestiin tuli plussa. Testaa huomenna ovistestillä jos sulla on niitä vielä ja laita kuvaa? 😍

947/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äiti: Oi vitsi olisipa tällä kertaa vauva kyydissä 🙏🙏🙏 En ilmeisesti sitten ole hullu kun muutkin näkee sen. Näen noissa sun molemmissa testeissä kyllä jotain! Toivottavasti vielä vahvistuisi! Laittele säkin lisää kuvia! Positiivinen ovulaatiotesti kyllä merkkaisi aika hyvää, voi olla että rtesteissä näkyy sitten vähän myöhemmin 🙏 Päivittele! 😍

Käyttäjä266: Oi ihanaa jos näet! Voi kun vahvistuisi! 🙏🙏🙏

948/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan on mietityttänyt kun niin monta kertaa olen haamuja bongaillut, mutta sitten ne ei vaan vahvistu ja sitten menkat alkaa...mietin että voiko kiinnittymisessä olla mulla jotain ongelmia ja voiko siihen itse vaikuttaa...stressaan myös kovasti kaikkea koko ajan niin silläkin varmaan vaikutusta...syön myöa ahdistus ja paniikkihäiriöön Escitalopramia tällä hetkellä 5mg (korkeimmillaan 15, mutta olo ollut parempi niin olen nyt kaksi päivää sitten pystynyt alentamaan annosta tuohon 5mg kun sitä enne vähensin kymppiin). Mietin että onko tuolla mielialalääkkellä jotain vaikutusta myös asiaan. Olen vain todennut että parempi, että huolehdin omasta mielenterveydestä pienellä määrällä lääkettä kuin että lopettaisin ja jos raskautuisin niin sitten olisin ihna ahdistunut...🙄 Niin vaikeita asioita :/

949/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rfsu testi 25 vahvuus. Tein pari tuntia sitten. Siinä en kyllä erota vielä oikein mitään. Ehkä jonkin haalean haamun mutta ei varmaan erotu täällä.

950/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Mua vaan on mietityttänyt kun niin monta kertaa olen haamuja bongaillut, mutta sitten ne ei vaan vahvistu ja sitten menkat alkaa...mietin että voiko kiinnittymisessä olla mulla jotain ongelmia ja voiko siihen itse vaikuttaa...stressaan myös kovasti kaikkea koko ajan niin silläkin varmaan vaikutusta...syön myöa ahdistus ja paniikkihäiriöön Escitalopramia tällä hetkellä 5mg (korkeimmillaan 15, mutta olo ollut parempi niin olen nyt kaksi päivää sitten pystynyt alentamaan annosta tuohon 5mg kun sitä enne vähensin kymppiin). Mietin että onko tuolla mielialalääkkellä jotain vaikutusta myös asiaan. Olen vain todennut että parempi, että huolehdin omasta mielenterveydestä pienellä määrällä lääkettä kuin että lopettaisin ja jos raskautuisin niin sitten olisin ihna ahdistunut...🙄 Niin vaikeita asioita :/

Onhan sekin mahdollista että hedelmöittyminen tapahtuu normaalisti mutta jostain syystä kiinnittyminen on hankalaa. Oliko sulla millainen kierto yleensä ja kuinka pitkä väli sulla jää ovulaation ja menkkojen väliin?

951/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, oon elellyt nyt hiljaiseloa kun tosiaan raskaus päättyi viikoilla 6+1 ja tuli tunne et nyt pitää ottaa vähän etäisyyttä. Kestihän tää nyt reilun viikon 🙈 Olihan keskenmeno valtava pettymys vaikka olikin tietoinen niiden olevan valitettavan yleisiä, varsinkin näin varhaisessa vaiheessa. Ehkä jatkossa testailee vasta menkkojen ollessa reilummin myöhässä, kun vain malttais..

Mutta asiaan, viime kierrossa bongasin ovulaatioplussan kp20 ja tänään mulle tuli sellanen fiilis et kokeillaampa testata, kun kierto ollut niin vaihteleva. Nyt siis kp9 ja aika selkeäkin viiva piirtyi 🧐 Voiko tuo km vaikuttaa vai onko mun kierto vaan tosi sekaisin 😅

952/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinlem kirjoitti:

Moikka, oon elellyt nyt hiljaiseloa kun tosiaan raskaus päättyi viikoilla 6+1 ja tuli tunne et nyt pitää ottaa vähän etäisyyttä. Kestihän tää nyt reilun viikon 🙈 Olihan keskenmeno valtava pettymys vaikka olikin tietoinen niiden olevan valitettavan yleisiä, varsinkin näin varhaisessa vaiheessa. Ehkä jatkossa testailee vasta menkkojen ollessa reilummin myöhässä, kun vain malttais..

Mutta asiaan, viime kierrossa bongasin ovulaatioplussan kp20 ja tänään mulle tuli sellanen fiilis et kokeillaampa testata, kun kierto ollut niin vaihteleva. Nyt siis kp9 ja aika selkeäkin viiva piirtyi 🧐 Voiko tuo km vaikuttaa vai onko mun kierto vaan tosi sekaisin 😅

Ikävä kuulla, ja voimia sinne ❤️

Km voi varmaan vaikuttaa vielä, jos ymmärsin oikein että on suht tuore juttu vielä? (oon täällä uusi joten sun nimimerkki ei oo mulle tuttu)

Oon lukenut että km voi näkyä raskaustestissä pahimmillaan vielä kuukauden ja jos raskaustestissä näkyy niin voi näkyä myös ovistestissä. TOKI itse siis ovuloin näköjään kp 10 kun kierto on 25 pv eli voi hyvinkin olla myös jo ovulaatio tulossa ja mä toivon kaiken tolle jälkimmäiselle ❤️

Onnea uuteen kiertoon ja toivottavasti nappaa pian uudestaan ❤️

953/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä266 kirjoitti:

Dinlem kirjoitti:

Km voi varmaan vaikuttaa vielä, jos ymmärsin oikein että on suht tuore juttu vielä? (oon täällä uusi joten sun nimimerkki ei oo mulle tuttu)

Oon lukenut että km voi näkyä raskaustestissä pahimmillaan vielä kuukauden ja jos raskaustestissä näkyy niin voi näkyä myös ovistestissä. TOKI itse siis ovuloin näköjään kp 10 kun kierto on 25 pv eli voi hyvinkin olla myös jo ovulaatio tulossa ja mä toivon kaiken tolle jälkimmäiselle ❤️

Kiitos ♥️ On tuore, neuvolan ohjeen mukaan tein raskaustestin viikko vuodon loppumisen jälkeen (pari päivää sitten) ja se oli negatiivinen. Sen vuoksi oonkin vähän hämmentynyt tosta ovistestistä. 😅 Ei kai auta kuin seurata ja YRITTÄÄ olla rennosti. No, jollain lailla lohduttaa että raskautuminen kuitenkin onnistui vaikka menikin kesken.

954/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä266: Mun kierto on yleensä 30-31 päivää ja ovuloin 15-18 päivä kiertoa. Ja olen tikuttanut ovista ja olen saanut ne kiinni. Menkat kestää yleensä 3-5 päivää....

955/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinlem kirjoitti:

Käyttäjä266 kirjoitti:

Dinlem kirjoitti:

Kiitos ♥️ On tuore, neuvolan ohjeen mukaan tein raskaustestin viikko vuodon loppumisen jälkeen (pari päivää sitten) ja se oli negatiivinen. Sen vuoksi oonkin vähän hämmentynyt tosta ovistestistä. 😅 Ei kai auta kuin seurata ja YRITTÄÄ olla rennosti. No, jollain lailla lohduttaa että raskautuminen kuitenkin onnistui vaikka menikin kesken.

Kyllä mä sanon sitten että se ovulaatio voi hyvinkin olla jo nyt! 😍❤️

956/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Käyttäjä266: Mun kierto on yleensä 30-31 päivää ja ovuloin 15-18 päivä kiertoa. Ja olen tikuttanut ovista ja olen saanut ne kiinni. Menkat kestää yleensä 3-5 päivää....

Eli luteaalinen jää kyllä ihan hyvän pituiseksi ettei siitäkään ole kyse ettei ehtisi kiinnittymään 🤔

957/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä266: Niin mustakin...tiedä sitten. Ehkä stressi estää raskautumisen...voi kun nyt tärppäisi ettei tarvitsisi pian aloitella hoitoja...pelottaa :(

958/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä nyt ollut aika paljon oireita ja yleensä ei...etova olo aamusta asti, nännit arat ja tissit turvonneet. Alamahassa ihme jomotusta ja viiltelyä jo muutaman päivän ajan.

959/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken kaksi testiä lisää. Sofin puikko näyttää edelleen samanlaista punertavaa haamua, mutta nyt sain ekaa kertaa rfsun 25 testiin selkeän silmin ilman tiirailua havaittavan haamuviivan 😱 En tiedä välittyykö tänne kuvissa mutta toiveet alkaa kyllä nousta...voisiko tämä olla se kierto...olisipa 🙏❤️ en vain haluaisi nyt liikaa odottaa kun tietää millaisen pettymyksen voi kokea...

960/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se Sofi...