Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

921/3051 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä266 kirjoitti:

Onhan tää plussa onhan??

Dpo 11 ja terolutit päällä, eihän ne voi sotkea testejä mitenkään?

Molemmat otettu samasta päiväpissasta,

Ylempänä clear blue ja alempana one step.

Menkkojen alkuun olisi 4 päivää, mitä mieltä? Tuhruvuotoa ja menkkamaisia kipuja, en tiiä voiko uskoo noihin testeihin? 😭❤️

Kyllä nuo on oikeita plussia!! Onnea!! Terolutit eivät voi vaikuttaa mitenkään. Mulla ne kans loppukierron apuna tällä hetkellä.

922/3051 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä266: Kyllähän nuo plussilta näyttää! Varovaiset onnittelut! 😍 Toki noin aikaisin voi olla vielä kemiallinenkin joten älä odota vielä ihan kauheasti ettet sitten pety niin paljon 🙏🙏🙏 Tee uusi testi kun menkat jääny väliin 🥰🥰🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
923/3051 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vielä illan testi, rfsu varhainen kun sellainen kaapista löytyi. Ei siitä luotettavimmasta päästä. Tänään tosiaan vasta se dpo7 että ei varmaan mitään vahvaa viivaa tai kunnon haamua näkyisikään vielä 🙈 hätäinen ja malttamaton kun on :D

924/3051 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kuva...

925/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämän aamun Sofi puikkotesti. Dpo8. Mitä mieltä?

926/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo viimeksi esitetyt testit (rfsu testaa varhain ja Sofin puikkotesti) antavat törkeitä viivanpaikkoja. Itselläkin kokemusta näistä. Ellei muut testit näytä haamua tms niin en antaisi noille painoarvoa. Tottakai ne näyttävät myös raskauden sitten kun sellaisesta on kyse, mut noita hailuroita "ollakko vai eikö olla" viivoja ei noista kahdesta testimerkistä kannata tiirailla ollenkaan.

N40 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.
+ 08/21 kkm rv 9+5
+ 12/21, LA 08/22

927/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chard: Juu rfsun testien viivanpaikat tiedänkin, on omaa kokemusta. Tosta Sofin testistä ei ole muuta kokemusta mutta olen testannut sillä joskus tyyliim dpo3 kun oli oireita ja silloin ei näyttänyt mitään. Nyt punertavaa haamua. Tiedä siitä sitten 🙄 Eiköhän se viikon sisällä selviä...

928/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen testi tänään, Pregcheck liuska (25mIU), dpo 10. En tiedä näkyykö kuvista mitään?

929/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä toinen

930/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äiti: En valitettavasti näe tossa kyllä mitään...laatu tosin huononee aina kun tänne lataa 🤔

931/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei näköjään näissä kuvissa näy. Livenä näkyy haaleat viivat, mutta seurailen ja ilmoitan miten kävi..

932/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttaako ketään muuta se, että ympärillä olevat ihmiset tulevat raskaaksi ja itse yrität parhaasi mutta mitään ei tapahdu....oonko ainoo kenestä tuntuu et pää räjähtää ja harmittaa aivan kauheasti nähdä muiden raskauskuvia...😞 Toivoisin vaan sen plussatestin....en edes voi kuvitella kuinka iloinen olisin....

933/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23: ymmärrän täysin, turhauttaa itseänikin. Kohta vuosi yritystä takana :( Onneksi oot kuitenkin aloittanut noin nuorena yrittämään, sulla on vielä paljon aikaa ja ehdit hakeutua tarvittaessa hoitoihin. Siinä mielessä sun todennäköisyydet saada lapsia on erittäin hyvät. Ymmärrän kyllä, että tuntuu epäreilulta kun toiset raskautuu tyyliin jo ekasta tai toisesta kierrosta, ja toiset ei niin helposti. Pitää vaan yrittää muistaa, ettei se itseltä ole pois jos muut saa lapsia. Kun tietoisesti valitsee ajatella niin, niin oma olo helpottuu. Uskon, että kyllä sä sen plussan saat ennemmin tai myöhemmin!

934/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa tässä illan testi. Testejä on reilusti kun tilasin niin voi testata useasti. Eipä tässä silti kauheasti järkeä ole mutta älkää tuomitko 😂

935/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku23 kirjoitti:

Käyttäjä266: Kyllähän nuo plussilta näyttää! Varovaiset onnittelut! 😍 Toki noin aikaisin voi olla vielä kemiallinenkin joten älä odota vielä ihan kauheasti ettet sitten pety niin paljon 🙏🙏🙏 Tee uusi testi kun menkat jääny väliin 🥰🥰🥰

Kiitos! Me ollaan yritetty vuosi jonka aikana kierto 26-62 päivää, jonka jälkeen sain Terolutit, tämä oli nyt toinen Tero-kierto. Oon viettänyt niin paljon aikaa Googlessa näitä palstoja selaten, että tässä tilanteessa oleminen tuntuu ihan epätodelliselta 😭

Mä bongasin vasta ensimmäisen oviksenkin tästä kierrosta, en usko että oon ovuloinut koko vuoden aikana kertaakaan. Teen testin viikon päästä uudestaan, ja palaan kertomaan miten kävi! Mä oon kuitenkin niin iloinen ja onnellinen että sain edes yhden plussan vihdoin ❤️ Ainakin tiedän että tää on mahdollista, ja jos tää menee kesken niin menee kesken eikä sille mitään voi. Sitten vaan yritetään uudestaan ❤️ Plussatuulia kaikille! ❤️

936/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja97: Olet kyllä täysin oikeassa. Oon vielä nuori. Joskus on vaan tosi vaikeita päiviä. Kiitos sinulle rohkaisusta ja tsemppiä myös sinulle ❤️

Käyttäjä266: Olen kyllä onnellinen sinun puolestasi ❤️ Ihanaa että tärppäsi!

Tsemppiä kaikille myös multa! ❤️

937/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken uuden testin ja nyt näkyy tällainen.

938/3051 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että en oo varma näkyykö tässä, mutta livenä tuossa on nyt viiva. Onkohan vaan joku viivanpaikka?

939/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tytön äiti: Kyllä näen jotain! Koska sun siis menkat pitäs alkaa? Nyt sulla vissiin dpo11? Vai laskinko oikein.

Mulla nyt kp25/30-31 dpo9 ja haamuja on edelleen, mutta en tiedä pitäisikö jo vahvistua. Toki vasta dpo9 ja aloitin testaamisen tosi aikaisin. Menkatkin pitäs alkaa vasta ens viikon perjantaina. Tässä kuitenkin tän aamun testi. Mitä mieltä?

940/3051 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko näihin sofi puikkoihin luottaa...toki olen nähnyt siinä myös selkeästi negatiivisen ja nyt antaa tuollaista punertavaa haamua. Voi toki olla kemiallinenkin koska on näin aikaista....