Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Käyttäjä38782: Kyllähän tuossa selvä haamu näkyy! Mikä tilanne nyt? Menkat alkanut?
Mulla nyt kp 17/31 ja ovulaatio oli eilen. Tikutettu. Tänään siis dpo1! Tästä se odottelu sitten taas alkaa. Menee aina mahdottoman hitaasti tämä aika! Toivon että nyt tärppäisi mutta aika kova stressi ollut tässä lähiaikoina. Katsotaan miten käy. Tällä hetkellä runsasta valkovuotoa, ei muuten mitään kummempaa.
Mites lapintyttärellä menee?:)
Mun on pakko kanssa tulla vähän avautuu kun muille en tietenkää oo tästä vielä puhunut.
Mulla on siis 2 lasta ja molemmista tullut kiinnittymiskipu. No mulla tuli samanlainen kipu. Sitten alkoi oireet.
Aamupahointia, kuvottavaa oloa jatkuu koko päivän. Maha tosi turvonnut. Alkoholi kuvottaa, kahvi kuvottaa. Jotkut hajut kuvottaa. Oon väsyneempi mitä ennen. Ruoka ei maistu niin hyvin mitä ennen. Saa jatkuvasti käydä vessassa.
Tein ekan testin kp 23/28 nega/tositosi haalea viiva
Seuraavan tein kp 25/28 eli tänään nega/tosi haalea viiva. Eli mielestäni hieman tummentunut mutta tosi vähän. Kuvissa sitä ei nää mutta paljain silmin kyllä näkee, eikä tarvii kauheesti pyöritellä.
Kuvittelenko vaan plussan kun niin kovasta raskaaksi haluaisin? 😔
Jokainen tykkää jooko?!
Jos plussa laita 👍🏻
Jos nega laita 👎🏻
Digitesti sen vahvisti 😍 En usko tätä todeksi! Niin monia negatiivisia testeja takana. Toivotaan, että pysyy matkassa 🤞🏼
Pregnant: ovatko ne nuo testit jotka profiilikuvassasi näkyy? En itse ainakaan erota niistä paljoa mitään. Ehkä alemmassa testissä voi olla jotain tosi haaleeta, mutta varmasti näet itse livenä selkeämmin :) testaile uudestaan parin päivän kuluttua, pitäisi sitten olla vahvistunut jos haamu on.
Mulla meneillään kp 31 (epäsäännöllinen kierto). Ovis ois voinu olla 4pv sitten, oon tikuttanu koko tän ajan ja 5pv sitten viiva oli kaikkein tummimmillaan mitä on ollu. Lisäks oli tosi kirkasta ja toooosi venyvää vuotoa ja muutenki olo tuntu erityisen hedelmälliseltä 😅 voi kumpa tää ois meidän kierto, niin kovasti odotetaan pikkusisarusta 🙏 no pian se varmasti selviää.
Mites tämä? Tämä eilen aamulla tehty PC mut tänää tein rfsu varhain testaavan eikä mitää näkyny 😞 nyt kp 27/28
Mitä mieltä tästä haamusta? Voisikohan olla plussaa...? Testi tehty aamulla kp 28/28, Pregcheck. 🤔
Käyttäjä38819: Kyllä tuossa on selvä haamu! Uskoisin että olet raskaana! Tee vielä uusi testi ja kerro sitten miten kävi :)! Plussatuulia! 😍😍
Mulla nyt kp19/31 dpo3. Tää odottelu on kyllä niin tylsääää....ei malta oottaa et pääsee testaamaan. En tiedä kuvittelenko vain vai voiko tässä kohtaa olla jo raskausoireita...tissit vähän arat, alamahaa nippailee ja kyljet jotenkin oudot. Väsyttää ja kauhea ruokahalu. Ainiin ja tänään tuli nenästä verta rkaa kertaa koskaan. En tiedä voiko se liittyä asiaan...Voi kun tämä olisi nyt se kierto kun tärppää... 🙏
Mites kaikilla menee?:)
Ansku23: kiitos kommentistasi ja tsempeistä! 😊😊 Uusin testin tänään aamulla Clearbluella ja kuten kuvasta näkyy selvä plussahan se 😍+++.
Samoin plussatuulia sulle toivon!! 😊😊!! Itsellä alkoi myös alavatsan jomotukset jo 3dpo ja ne jatkuivat monen monta päivää! Muitakin oireita esim. vessassa sai myös juosta usein 😀. 10-12 dpo ihan pientä vaaleanpunaista vuotoa silloin tällöin, mikä loppui kokonaan sitten..
Käyttäjä38819: Oi että niin paljon Onnea!!!! 😍❤️ Ihanaa! ❤️ Tsemppiä raskausaikaan, nauti 😍!
Kiitos! 😍❤️ Toivottavasti mullakin tärppäisi nyt! Onpas kiva kuulla että on mahdollista tuntea jo oireita. Eilen sohvalta noustessa vihlaisi/repäisi alavatsalta oikein kunnolla. Yöllä en saanut unta kun oli levoton olo ja hieman etova myös. Ja heräsin tänään vasta yhden aikaan...ja vielä olisin jatkanut unia mutta pakotin itseni ylös. Tänään taas aika akupunktioon :) On tää jännää aikaaa...:)))
Onkohan tämä viivanpaikka? Iltapäivällä otettu. Kp27/29-30.
Käyttäjä38858: Näen tuossa haalean haamun! Mutta tosiaan todella haalea. Testaileppa uusiks huomenna ja kerro miten käy! :)
Mulla nyt menossa kp 21/31 ja dpo5/6. Ja malttamattomana ja tiedän että todella tyhmää ja turhaa testailla näin aikaisin mutta sorruin silti. Laitan testin tähänkin, kun mielestäni näin haamun vaikka hullulta tässä kohtaa tuntuukin. Mites muilla menee? Onko joku muu kenellä on piinaviikot? 😁😁😁
Ja tuossahan se viimenenki haamu hävisi ku latas kuvan tänne...😂
Moikka! Mulla nyt kp23/30-31 ja dpo7. Sorruin taas testaamaan ja tiedän että turhan aikaisin. Mutta tässä tämän päiväm testit...mitä mieltä näkyykö haamua?
Miten kaikilla menee?:)
Musta tuo on plussa. Rfsu:n testit näyttää huonommin.
Siis tämä kommentti käyttäjälle Norde!
Hei!
Voisinko saada mielipiteenne tästä testistä. Eli dpo 9 ja testinä Pregcheck 25mIU. Testi 2h pidätyksellä. Pregnyl 5000mIU pistoksesta 10vrk ja 5h. Voisiko olla oikea haamu?
Ansku: en osaa sanoa tuon testin viivoista, millaiset viivanpaikat tulee, mutta näen kyllä jotain. Toivotaan, että olisi alkava plussa!!
Kolmen tytön äiti: Kyllä tuossa selkeästi jotain näkyy! Kiitos ja samoin toivon myös sinulle! Päivittele! 🥰
Onhan tää plussa onhan??
Dpo 11 ja terolutit päällä, eihän ne voi sotkea testejä mitenkään?
Molemmat otettu samasta päiväpissasta,
Ylempänä clear blue ja alempana one step.
Menkkojen alkuun olisi 4 päivää, mitä mieltä? Tuhruvuotoa ja menkkamaisia kipuja, en tiiä voiko uskoo noihin testeihin? 😭❤️
Heips, tässä vielä aikaisempi kommentoija. Nyt kp 40/32, oireina alavatsan kramppailu, turvottaa, ihan järkyttävä palelu ollut nyt pari viikkoa, pahoinvointia ja siitä päivästä asti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa on tullut huomattavasti runsaampaa valkovuotoa kuin koskaan ennen. Tänään kuitenki hieman tiputteluvuotoa, joten ilmeisesti menkat sittenkin alkamassa ja testi tosiaan näyttää negaa..